תנאי קבלה
- ראיון אישי
- בעלי תעודת בגרות ישראלית מלאה
- בעלי תעודה שוות ערך לתעודת בגרות ישראלית
- בעלי תעודת סיום של מכינה אוניברסיטאית
* ועדת קבלה של המכללה תהיה רשאית לסטות מן תנאי הקבלה בהתייחס לגילו של המועמד, לימודיו האחרים, כושרו ללימוד אקדמי ועוד.
- בעלי תעודת בגרות ישראלית מלאה
- בעלי תעודה שוות ערך לתעודת בגרות ישראלית
- בעלי תעודת סיום של מכינה אוניברסיטאית
* ועדת קבלה של המכללה תהיה רשאית לסטות מן תנאי הקבלה בהתייחס לגילו של המועמד, לימודיו האחרים, כושרו ללימוד אקדמי ועוד.
כמה זמן לומדים
- 218 שעות אקדמיות, פעם בשבוע במשך שני סמסטרים (כ- 10 חודשים), בין השעות 21:00-17:30
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודת גמר מטעם מכללת רמת גן
פרטים על קורס ניהול פרסום ושיווק
השיווק הינו גורם מכריע בארגונים במישור האסטרטגי, התפעולי ולב הפעילות הכלכלית. זהו תחום דינאמי, תחרותי ויצירתי. תחת המטרייה הרחבה של תחום השיווק אפשר למצוא פונקציות רבות, ביניהן: פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות, שיווק ישיר, איסוף מידע, ניתוח שוק ועוד. תמהיל נכון של כל אלו, תוך הגדרה נאותה של המטרות הארגוניות, יסייע רבות להצלחת הארגון ולהיותו מוביל שוק.
מכללת רמת-גן מציעה תכנית לימודים חדשנית המשלבת גם פרקטיקה וגם לימודים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר. המרצים בקורס בעלי ניסיון מעשי רב.
* מטרות תכנית הלימודים:
- הקניית ידע מעשי ושימוש באמצעי השיווק והפרסום השונים.
- חשיפת הסטודנטים להיבטים השונים של המערכת השיווקית.
- לימוד הכנת תכנית שיווקית.
* נושאי הלימוד:
- מבוא לשיווק.
- התנהגות צרכנים.
- מידע שיווקי ומחקרי שוק.
- תכנון מערכת הפצה.
- שיווק באינטרנט.
- הכנת תכנית שיווקית.
- פרסום.
- מכירות.
- שיווק ישיר וקידום מכירות.
מידע נוסף
* הקורס מקנה 6 נקודות זכות, שבהן ניתן להשתמש בחלק מהתכניות החד-חוגיות והכלליות לתואר B.A של האוניברסיטה הפתוחה (יש להיוועץ בנושא עם יועצים אקדמיים). ניצול נקודות זכות מותנה אך ורק באישור הועדה לאישור תכניות לימודים של האוניברסיטה הפתוחה.
* מכללת רמת-גן שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתכני הלימוד.
* קהל היעד: סטודנטים הלומדים לקראת תואר B.A. של האוניברסיטה הפתוחה והמעוניינים לשלב התמחות מעשית בשיווק ופרסום, מועמדים המעוניינים לעסוק בשיווק ובמכירות, לעובדים בשיווק המעוניינים להעמיק את ידיעותיהם בתחום.