072-3300504

מידע כללי על המכללה הטכנולוגית כנרת

המכללה הטכנולוגית כנרת ממוקמת על הקודקוד הדרומי של שפת הכנרת כאשר כיתות הלימוד, מדשאות הקמפוס, והמעבדות משקיפות על האגם. הנוף המרהיב המשתקף מכיתות הלימוד והמדשאות הירוקות ועצי הגן, מאפשרים לשוהים בתחומה של המכללה להנות מאווירה פסטורלית ונעימה.

המכללה הטכנולוגית כנרת ידועה באווירה משפחתית, חמה ואינטימית המייחדת אותה, הצוות המנהלי והאקדמי מלווה כל סטודנט המצטרף למכללה מצעד הקליטה הראשוני, ועד לרגע בו יהיה מוכן לאתגר המקצועי המציבה בפניו התעשייה.

במכללה הטכנולוגית ספרייה רחבת ידיים ומרהיבה במיוחד. הספרייה כוללת את מיטב הספרות, הטכנולוגיה, החדשנות והמקצועית. בנוסף, הסטודנטים השוהים בספרייה ימצאו בה פינות זולה מיוחדות המשקיפות דרך קיר שקוף בן שלוש קומות אל נופה עוצר הנשימה של ימת הכינרת. אווירה משפחתית ייחודית, מקצוענות וחדשנות בשילוב עם חיי חברה תוססים, הם שמעניקים לסטודנטים שלומדים במכללה חוויה ייחודית ובלתי רגילה.

את קמפוס המכללה פוקדים מידי שנה כ- 2,400 סטודנטים וכמעט מחצית מהם לומדים לימודי הנדסאים באחת מתשע המגמות השונות בהן תחומים כגון: תוכנה, אדריכלות ועיצוב פנים, חשמל, הנדסאי קול, תעשייה וניהול, בניין, הנדסאי מים, ומגמת העתודה הטכנולוגית של חיל האוויר במסלולים: מכטרוניקה, אלקטרוניקה ותקשוב.

משך לימודי ההנדסאים כשנתיים במסלולי הבוקר או שלוש במסלולים המותאמים לאנשים עובדים. הלימודים במסלולי ההנדסאים מותאמים באופן מיטבי לצרכי השוק, לימודים מעשיים עם מכשור מקצועי, תוכנות וציוד חדיש ומתקדם, המכשירים את הבוגרים לתחילת עבודה בגופי התעשייה השונים ובחברת ההייטק.

הלימודים במכללת כנרת מגוונים ביותר ומשלבים בתוכם לימודים תיאורטיים יחד עם לימודים מעשיים המעניקים לסטודנטים כלים רבים להתמודדות עם אתגרים הניצבים בפניהם עם קליטתם בתעשייה המקצועית.

 

הקרן לחיילים משוחררים של משרד הביטחון מעניקה לחיילים משוחררים 90% מימון משכר הלימוד על שנה א'+ב' על מסלולי ההנדסאים.

 

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
0, צמח
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד