072-3300504

מכינה טכנולוגית - נתיב להנדסאים

המרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר

תנאי קבלה
על המועמד להציג תעודה המעידה על שנות לימודיו בתיכון.

במידה ומועמד למד פחות מ11 שנות לימוד עליו לעבור וועדת קבלה.

כחלק מתהליך הקבלה מועמדים למכינה הטכנולוגית כלל המועמדים יוזמנו למבדק סיווג רמה ולראיון קבלה אישי עם ראש המגמה.

המשך לימודים
עמידה בהצלחה במבחני המה"ט במקצוע הנלמד, תוך הצגת תנאי קבלה מלאים, מאפשרת לבוגר המכינה הטכנולוגית רישום ללימודי הנדסאים במרכז הטכנולוגי בספיר או בכל מוסד לימודים טכנולוגי אחר בו יבחר.
כמה זמן לומדים
חצי שנה (עברית) או 1 שנה (מכינה מלאה)
פרטים על מכינה טכנולוגית - נתיב להנדסאים

ברוכים הבאים למכינה הטכנולוגית במרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר-דלת הכניסה שלכם לעולם ההשכלה הטכנולוגית.

המכינה הטכנולוגית מהווה את השלב הראשון בדרככם ללימודי ההנדסאים ובסיומם אל עולם התעסוקה, בו קיים ביקוש גדול להנדסאים בוגרים.

אנו שואפים כי כל סטודנט וסטודנטית יידעו עוד במהלך לימודי המכינה באיזה תחום ברצונם לעסוק בעתיד ועם סיום המכינה ישתלבו במסלולי הלימוד השונים הקיימים במרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר. חשוב לנו שהסטודנטים הלומדים במרכז הטכנולוגי יוכלו, באמצעות הכלים

שירכשו במהלך לימודיהם, לראות את עצמם משתלבים כבוגרים איכותיים בשוק העבודה , עוסקים בפרויקטים גדולים ,מתכננים , מנהלים ועוד. הדבר לא רק אפשרי אלא הכרחי והמכינה היא השלב הראשון בדרך להגשמת החלום .

מתוך הבנת האתגרים העומדים בפני הסטודנט אנו, במרכז הטכנולוגי להנדסאים, מספקים מעטפת  רחבה מאוד התומכת בסטודנט לאורך מסלול הלימודים ובדרכו אל ההצלחה-- מורים בעלי ניסיון עשיר בתחום ההוראה תוך מתן יחס אישי לכל סטודנט, רגישות לצרכיו, חלוקה לקבוצות על פי רמות  והתאמת האתגרים הלימודיים. בנוסף, מעטפת של חונכויות אישיות, תגבורים, מלגות סיוע, שירותי מנהלה וראש מסלול אשר מלווה את הסטודנטים באופן אישי לאורך כל לימודי המכינה..

המקצועות הנלמדים במכינה הינם: עברית, מתמטיקה, אנגלית ומיומנויות למידה במתכונת של לימודי ערב (ובמסגרת של ארבעה עד חמישה ימי לימוד בשבוע, בסמסטר א').

צוות המכינה, מזמינים אתכם להצטרף למסע אל עבר העתיד בעולם ההשכלה הטכנולוגית ולעולם התעסוקה בו הביקוש להנדסאים רק הולך וגדל .
בואו וגלו אותו יחד איתנו.

אם אתם מעוניינים ללמוד לימודי הנדסאים אך אינכם עומדים בתנאי הסף- תוכלו ללמוד במכינה הטכנולוגית, להשלים את המקצוע\ות החסר\ים לכם (מתמטיקה, עברית ו\או אנגלית) לסיים בהצלחה ולהשתלב במגמות הלימוד השונות במרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר.

בניגוד להשלמת בגרויות,אשר מיועדות לתלמידי תיכון , המכינה מעניקה לסטודנטים מיומנויות וכלים אשר ישרתו אותם בעת לימודיהם כהנדסאים; אם מדובר בלימודי אנגלית טכנית או בהבנת שאלות ממבחנים, המכינה מיועדת בראש ובראשונה למי שהולך להתקדם למסלול הנדסאי.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
0, שדרות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד