072-3300504

הנדסאי עיצוב מדיה

המרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר

תנאי קבלה
אחת מן האפשרויות הבאות
ציון עובר (55 ומעלה) בבחינות הבגרות במקצועות הבאים:
מתמטיקה - ברמה של 3 יחידות לפחות. יתקבל גם ציון סופי 50 ברמה של 4 או 5 יחידות בגרות.
אנגלית - ברמה של 3 יחידות לפחות. יתקבל גם ציון סופי 50 ברמה של 4 או 5 יחידות בגרות.
מקצועות העברית (אחד מהבאים: חיבור, ספרות, לשון או הבעה) - ברמה של 2 יחידות בגרות לפחות.
יתקבלו גם שני מקצועות ברמה של 1 יחידה כל אחד.
תעודת בגרות מלאה
אישור ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג על קבלה ללימודי הנדסה.
אישור ממוסד אקדמי מוכר על ידי המל"ג על עמידה בכל הדרישות הלימודיות במכינה ייעודית להנדסה.
אישור על סיום לימודים ועמידה בדרישות מכינה ללימודים לתואר אקדמי באוניברסיטה או במכללה אקדמית למעט מכינה ייעודית ללימודים בתחום החינוך הגופני, מוסיקה, אומנות וכדומה, או מכינה 30+ (*) או מכינה אקדמית לעולים, המוכרות על ידי המועצה להשכלה גבוהה, והמהווה אישור קבלה ללימודים גבוהים באותו מוסד.
זאת בכפוף לתנאים הבאים:
באישור יצויין שהסטודנט עמד בכל דרישות המכינה.
המקצועות שנלמדו במכינה היו בין היתר מתמטיקה, אנגלית, הבעה בעברית (**).
היקף השעות המינימאלי במקצועות שלעיל יהיו:

מתמטיקה - 200 שעות לימוד.
אנגלית - 200 שעות לימוד.
הבעה בעברית - 100 שעות לימוד.
- ניתן ציון של 55 לפחות במקצועות שלעיל.

(*) לאישור על סיום מכינה 30+ יידרש לצרף אישור על סיום 12 שנות לימוד ממוסד חינוכי בארץ או אישור ממשרד החינוך על השכלה שוות ערך ל-12 שנות לימוד.
(**) במקרים בהם נלמד מקצוע אוריינות אקדמית ולא הבעה בעברית יידרש לצרף תוכנית לימודים לבדיקת מה"ט.
- מועמד שיתחיל את הלימודים במכללה בגיל 35 ומעלה יהיה פטור מתנאי הקבלה ויידרש להציג אישור על 12 שנות לימוד ממוסד חינוכי מוכר בארץ כתנאי קבלה.
כמה זמן לומדים
שנתיים, 4 ימי לימוד
מה מקבלים בסיום הלימודים
דיפלומה הנדסאי עיצוב מדיה
פרטים על הנדסאי עיצוב מדיה

עולם ההיטק והצלחה עסקית של שירותים ומוצרים דיגיטיליים נשענת באופן משמעותי על מעצבי מוצר דיגיטלי. מוצרים דיגיטליים נמצאים בשימוש אישי שלכם ביום יום, כגון אפליקציות שונות בסמארטפון או אתרי אינטרנט המספקים מידע או שירות. כמו כן, קיים עולם מוצרים ושירותים דיגיטליים למגזר העסקי, שהוא פחות חשוף לבן אדם הפרטי, כגון מערכות דיגיטליות לבנקים, חברות הייטק, מפעלים ועוד. מגזר זה, תופס נפח רחב היקיף בתעשייה הישראלית ובעולם כאשר ברובם זקוקים למעצבי מוצר דיגיטלי.

  • במסגרת לימודי עיצוב מדיה אנחנו מכשירים את הסטודנטים לתת פתרון מלא בעיצוב המוצר הן למגזר הפרטי והן במגזר העסקי. הפתרון כולל מחקר יסודי, תכנון ואפיון המוצר, עיצוב המוצר, הדמיה אינטראקטיבית ובדיקות שמישות כדי שהמוצר יצא תפור כמו חליפה לחזון ומטרות של המוצר.
  • הניסיון שצוברים הסטודנטים במהלך השנתיים הינו משתווה לניסיון תעסוקתי בחברה. הם מתמודדים עם אתגרים מקצועיים, בין אישיים, היכולת לעבוד בקבוצה, לפתור בעיות בזמן קצוב, לתעדף משימות וניהול פרויקטים. ניסיון זה תמיד ממקם את הבוגרים שלנו במקומות הראשונים בראיונות עבודה והיכולת שלהם להחזיק משרה ולהתקדם לתפקידים נוספים.

 

מידע נוסף
עד 90% מימון בשכר לימוד בסיסי לשנתיים
 
 
מקצועות שניתן לעבוד בהם בסיום התואר
לאחר סיום הלימודים הבוגרים יוצאים לשוק התעסוקה ומשתלבים במגוון תפקידים מעולם הדיגיטל ואינטראקטיב. כרטיס הכניסה לעבודה הראשונה הינה תיק העבודות שהבוגר מייצר במהלך לימודיו במגמה. רמת התיק העבודות וניסיון מקצועי במהלך הלימודים, יקבעו את התפקיד הראשון והחברה בה הבוגר ישתלב.

הבוגרים שלנו מועסקים ב:
חברות פרויקטים
חברות המתמחות בהפקה וניהול פרויקטים דיגיטליים למגוון רחב של לקוחות. לרב, הבוגרים שמסיימים את הלימודים במגמה משתלבים בחברות אלו, רוכשים ניסיון תעסוקתי (כשנתיים) וממשיכים לתפקידים הבאים.

סטודיו לעיצוב
סטודיו לעיצוב בדומה לחברות פרויקטים מתמחה במתן פתרונות למגוון לקוחות אך בדגש על עיצוב ומיתוג. בחלק מן הסטודיואים יש צוותים שנותנים מענה לפרויקטים דיגיטליים, והבוגרים שלנו משתלבים בהם בהצלחה.

חברות סטארטאפ
חברות סטארטאפ (הזנק), בדרך כלל, חברות המפתחות מוצר או טכנולוגיה מהעולם הדיגיטלי. חלק מהבוגרים שלנו משתלב בחברות אלו בתפקידים שונים. עבודה בחברות מהסוג הזה מאוד מאתגרת אך מאפשרת לבוגרים ללמוד להיות אדפטיביים לשינויים התמידיים בתהליכי העבודה בחברה, להתפתח ולהתקדם לתפקידי ניהול ועוד.

חברות הייטק
חברות הייטק בתחומים שונים מעסיקות צוותים רבים של מעצבי חווית משתמש וממשק משתמש. תפקיד המעצב בחברת הייטק משפיע על התהליכים הכלכליים של המוצרים השונים אותם החברה מייצרת. לרב, הבוגרים שלנו משתלבים בחברות אלו לאחר 3-4 שנים ניסיון בחברות פרויקטים וסטודיואים לעיצוב.

משרדי פרסום - מחלקות דיגיטליות
באופן שונה מכל שאר האפשרויות, משרד פרסום ברובו מייצר קמפיינים פרסומיים ולא פרויקטים דיגיטליים. רב משרדי הפרסום מחזיקים מחלקה דיגיטלית אשר תפקידה לייצר חומרים ולפרסם בכל הערוצים הדיגיטליים. חלק מן הבוגרים שלנו עובד במחלקות אלו ומתמחים בעיצוב קמפיינים פרסומיים לרשת.

עוד מסלולי לימוד – המרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
0, שדרות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד