האיזור האישי שלי
כאן נרכז עבורך באופן אוטומטי את כל תחומי הלימוד שהתעניינת בהם בעת ביקורך באתר
הבחירות שלי
להכוונה מקצועית חינם השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך
ייעוץ אישי חינם
//
מתעניין במנהלי משרד בכירים
מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם

מנהלי משרד בכירים

ניהול המשרד הוא מוחו של כל עסק קיים. המשרד מטפל בארגון העבודה השוטפת, מכנס בו את כל האינפורמציה החיונית לתפקודו של העסק, מנהל את לוחות הזמנים, את הנהלת החשבונות הבסיסית ועוד קשת רחבה של תחומי עיסוק. בתפקיד ניהול המשרד יש להציב כוח אדם מיומן אשר יהיה מסודר ומאורגן דיו בכדי לתפעל את כלל המערכת. קורס ניהול משרד מעביר את התכנים ונושאי הלימוד להכשרת מנהלי המשרד לתפקיד זה.
קורס ניהול משרד מקיף את כל תחומי הפעילות על פי אמות המידה של שוק העבודה המעודכנות ביותר. בכדי ליישם את מרכיבי התפקיד, על מנהל המשרד הפוטנציאלי להיות בעל כישורי תמרון בין כמה פעולות בו זמנית, יכולת עמידה במצבי לחץ כאשר ישנם מספר נושאים העומדים על הפרק, ויחסי אנוש ברמה גבוהה. יצירת וותק בתחום ניהול המשרד מגדילה את תנאי השכר ועשויה להניב רווחים יפים.
במתכונת לימודי קורס ניהול משרד התלמידים ישיגו את הכישורים הנדרשים בתוכנות האופיס , זאת מכיוון שיישומי המחשב הם כלי העבודה המרכזי בניהולו של המשרד. מנהל משרד בכיר מטפל גם במכירות העסקיות של החברה ובתחומי עיסוק נוספים בהתאם לרמתו וכושרו האישי.
 
* יתרונות לימודי קורס ניהול משרד לימודי קורס ניהול משרד מקנים את הידע המקצועי הרלוונטי לתחום עיסוק זה, זהו ידע בסיסי אשר עשוי לסייע ברמה האישית ולתפקידים מרובים במשק העבודה. קורס ניהול משרד הינו קורס קצר הנמשך כשנת לימודים, כבר במהלך לימודי ניהול משרד ניתן להשתלב במשרות ניהול משרד. בתום לימודי קורס ניהול משרד מוענקת תעודת הסמכה מקצועית מאת מוסד הלימודים, ותעודת גמר ממשלתית של משרד התמ"ת בדרגת סווג מקצועי 1. תנאי הקבלה נוחים, מתבקשים 12 שנות לימוד, מבחן קבלה, ולעיתים ישנה גם דרישה לרמה מספקת באנגלית.
 
* חומר הלימוד תכני הלימוד במסלול לימודי קורס ניהול משרד הם בין היתר יישומי מחשב בתוכנות האופיס כגון: word excel, power point, חיפוש באינטרנט, ניהול יומן ודואר אלקטרוניים באמצעות תוכנת אאוטלוק, הנהלת חשבונות ממוחשבת ברמת בסיס, הקלדה מהירה / עיוורת, תכתובת מנהלית, בניית מכתב רשמי וסדנת מכירות. במהלכו של קורס ניהול משרד ניתנים תרגולים ועבודות בית בכדי להקנות רמה גבוהה של כלים מעשיים ובקיאות בשיטות העבודה.
 
* אפשרויות תעסוקה בתום לימודי קורס ניהול משרד ניתן להשתלב בעבודות משרדיות בתפקידי ניהול משרד, ניהול משרד ממוחשב, מזכירות, ניהול לשכה, ניהול קבלה, וניהול אדמיניסטרטיבי. ניתן להשתלב בחברות בכל תחומי העיסוק בסקטור העסקי והציבורי.
 

כמה תרוויחו בתור מנהלי משרד מתחילים?

- לפי הנתונים העדכניים ביותר של משרד העבודה והרווחה, ממוצע השכר ההתחלתי של מנהלי משרד הוא: 8,379 ש''ח ובמדד הביקוש אצל המעסיקים המקצוע מדורג 6 (ביקוש ממוצע). 

סטודנטים ממליצים על מזכירות בכירה, ניהול מערכות משרד

בואו להמליץ >
המידע בעמוד עזר לכם? דרגו אותנו
300 גולשים דירגו אותנו בציון ממוצע 4.56 מתוך 5
רוצים לדעת האם אתם מתקבלים למזכירות בכירה, ניהול מערכות משרד?
בידקו כאן את סיכויי הקבלה שלכם במוסדות הלימוד השונים

קורסים ולימודי תעודה במזכירות בכירה, ניהול מערכות משרד בכל האזורים

סינון מתקדם - בחר את האיזור או אזורים שלך
כלים שיעזרו לך לבחור מה ללמוד
המבדק
מחשבן סיכויי קבלה
מחשבון בגרויות
X
שירות אישי חינם
מחפש את מוסד הלימודים שהכי מתאים לך? השאר פרטים
באנר פירסומי