072-3300504

מכון אקדמי לחקר הפסיכולוגיה והשימוש באינטרנט

לראשונה: מכון אקדמי שיתמקד בבחינת הקשר בין תכונות הגולש והתנהגותו ברשת האינטרנט לבין על רווחתו הפסיכולוגית

30-10-2006 15:27:00

בית הספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה חונך בימים אלה את "מכון בזק בינלאומי לחקר הפסיכולוגיה והשימוש באינטרנט". במסגרת המכון, ראשון מסוגו, ייחקרו הגורמים המשפיעים על רווחתו הפסיכולוגית של הגולש באינטרנט והאפשרויות להעצמה אישית וקבוצתית באמצעות הרשת.

את פעילות המכון תלווה חברת בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל. החברה הנותנת חסות לפעילות המכון בהיקף המוערך במאות אלפי דולרים, תלווה את פעילותו ותיזום שיתופי פעולה אסטרטגיים עימו.

בראש המכון יעמוד ד"ר יאיר עמיחי-המבורגר, חבר סגל בבית ספר סמי עופר לתקשורת, ממובילי תחום הפסיכולוגיה והאינטרנט בעולם. המכון אשר יתרכז בדיאלוג משולש בין הקהילה האקדמית, הקהילה העסקית וקהילת המשתמשים הרחבה, יפרסם, לצד פרסומים אקדמיים גם פרסומים לציבור הרחב ויקיים ימי עיון בינלאומיים, שיהוו בימה לדיאלוג בין מומחים מהארץ ומהעולם מתחומי הפסיכולוגיה והאינטרנט.

לדברי ד"ר עמיחי-המבורגר, "בעולם שבו האינטרנט משפיע על כל היבט בחיינו, הבנת השלכותיו הפסיכולוגיות תאפשר להאיר את היבטיו החיוביים של האינטרנט ולעצב סביבה ידידותית יותר לגולש. שיתוף הפעולה שנוצר בין שני ארגונים מצטיינים מהתחום העסקי ומהתחום האקדמי יבטיח מכון מחקר בעל השפעה אמיתית".

לדברי עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, "כחברת האינטרנט המובילה בישראל העוסקת כל העת בלקדם את לקוחותיה צעד אחד קדימה לפני כולם, אנו גאים לחבור למכון אקדמי מוביל וייחודי בתפיסתו, המתחקה אחר מה שמעבר לגלישה הבסיסית ברשת ומאפייניה, בהשלכותיה הפסיכולוגיות ובמשמעויותיהן לאדם הפרטי."

בית הספר לתקשורת ע"ש סמי עופר במרכז הבינתחומי הרצליה, פותח שעריו לתלמידים בשנת הלימודים תשס"ז. אחת המטרות המרכזיות של בית הספר הינה להקנות לסטודנטים הבנה טובה ויכולת גבוהה של תפקוד ויצירה בעולם התקשורת המודרני, עולם הסייבר המשתנה ללא הרף בכל תחומי המדיה ורבדיה. בית הספר יעסוק גם בפעילות מחקרית שנועדה להרחיב את הידע האנושי שבהבנת התמורות שטכנולוגיות התקשורת יוצרות בתחומי החברה והתרבות.

בחינת הקשר בין הגולש באינטרנט לרווחתו הפסיכולוגית
בחינת הקשר בין הגולש באינטרנט לרווחתו הפסיכולוגית
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד