072-3300504

מכללת רמת גן - תארים ולימודי חוץ

02-08-2006 12:18:00

לימודי B.A במכללת רמת גן
במכללת רמת-גן לומדים לתואר בוגר אוניברסיטה .B.A של האוניברסיטה הפתוחה, שהיא אחת משבע האוניברסיטאות בישראל.
תואר זה מאפשר לבוגר להשתלב בשוק העבודה כמתמודד שווה לבוגר של כל אוניברסיטה ישראלית אחרת, או להמשיך בלימודי תואר שני בכל מוסד אקדמי בארץ ובעולם.

תואר של אוניברסיטה, שכר לימוד אוניברסיטאי בתנאים, יחס אישי וליווי אקדמי המאפיינים את הטובות שבמכללות - אלה המאפיינים הייחודיים ללימודי התואר הראשון במכללת ר"ג.

לימודי M.B.A במכללת רמת גן
מכללת ר"ג מקיימת תוכנית לימודים לתואר שני של ביה"ס הגבוה למנהל עסקים באוניברסיטת Heriot-Watt, אדינבורו, שהיא התכנית הבינלאומית היחידה הנלמדת בישראל.

תכנית הלימודים לתואר MBA שמה דגש על הכשרת מנהלים לניהול גלובלי, ומאפשרת להתמחות בתחומי התכנון האסטרטגי, המימון, השיווק וניהול משאבי האנוש. סגל ההוראה האקדמי המעולה מקנה לבוגרי התכנית כלים יישומיים ועדכניים, וזאת תוך שמירה על גמישות מקסימאלית המאפשרת ללמוד ולעבוד במקביל.

המעסיקים בישראל מעדיפים מנהלים בעלי ידע עסקי בינלאומי, ומסיימי התכנית נדרשים לעבודה בארץ ובכל מקום בעולם.

היחידה ללימודים חוץ אקדמיים
מכללת רמת-גן מפעילה יחידה ללימודים חוץ אקדמיים המאפשרת לצאת עם מקצוע תוך שנה.

ביחידה ללימודים חוץ אקדמיים של מכללת ר"ג מוצעים מסלולי לימוד רבים ומגוונים, הנלמדים במסגרת 4 מרכזים: המרכז ללימודי חשבונאות, המרכז למקצועות המחשב, המרכז ללימודי ניהול והמרכז ללימודי תיירות. מרבית הקורסים מעניקים הסמכה של גופים ממשלתיים ובינלאומיים, וחלק גדול מהקורסים אף מקנים נקודות זכות לתואר .B.A של האוניברסיטה הפתוחה במכללת רמת - גן (בכפוף לאישור האוניברסיטה).

רמת ההוראה ביחידה ללימודים חוץ אקדמיים גבוהה ביותר והמרצים במכללה הם מהמובילים בפרקטיקה ובאקדמיה בישראל ובעלי ניסיון רב בהכנה לבחינות ההסמכה של מועצת רואי החשבון, משרד התמ"ת, נציבות מס הכנסה, מועצת השמאים, הרשות לניירות ערך, מייקרוסופט, נובל, סיסקו ועוד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד