072-3300504

סדנת אומן ב-Muzik עם Ak duck

הסדנה תתקיים ביום חמישי 20.7 בשעה 20.00

| 10-07-2006 15:23:00

הלייבל אק דאק הוקם בירושלים באמצע 2002 ע"י איתמר ויינר, הראל שרייבר ואריאל תגר. ההוצאה הראשונה בלייבל (אוגוסט 2002) הייתה האוסף First Time Is Real, שהכיל קטעים של שלושת המייסדים. במהלך אותה שנה שוחרר סינגל הבכורה של ספארק-או (הלוא הוא איתמר ויינר), Rediscovers .

במהלך 2003 הוציא הלייבל מספר ריליסים:
אי.פי בכורה בגוון אלקטרוני-אנלוגי ל- Mule Driver, מיני אלבום בכורה של אמן האלקטרו / דראם אנד בייס התל אביבי, Digital_Me, אלבום משותף של גרודניק וסלבה בשיתוף עם האמן הרוסי אמבידקסטרוס,
ואי.פי בכורה לזמרת-כותבת רוקסטאר וונאבי בהפקתם של המודלז.

בינואר 2004 שיחרר הלייבל שני כותרים נוספים: אי פי בכורה לכלבתא בכיוון אלקטרו-אסיד-דאב, ומיני אלבום של ספארק–או בשיתוף הזמרת ניקו טין בכיוון אלקטרו פופ.

השנה הוציא הלייבל את הכותר התשיעי שלו, אוסף של אמני הלייבל ואורחים. כמו כן הוציאו את אלבום הבכורה המדובר והמצופה של הזמרת ניקו טין.

אק דאק מתמקדים בקידום אמנים ישראלים מתחום המוסיקה האלקטרונית על גווניה השונים ובמיקומם בעמדה שווה לסצינה המקבילה בעולם תוך שיתוף פעולה ודיאלוג שוטף עם אמנים בארץ ובחו"ל.
מדי כמה חודשים מקיים הלייבל ערבים המשלבים מופע אלקטרוני חי,DJ ואלמנטים ויזואליים.
אק דאק הינם המפיצים הבלעדיים בארץ של מספר לייבלים מקנדה, גרמניה, אנגליה וצרפת.

במסגרת סדנת האמן ב- MUZIK יקיימו חברי אק דאק שתי הופעות קצרות בעלות אופי שונה: אחת אנלוגית בדגש על סינטים, מכונת תופים וחומרה ללא שימוש במחשב והשנייה בגוון "מחשבי" יותר, אשר תתנהל על לפ-טופ ומינימום ציוד. בנוסף ידברו אנשי הלייבל על התנהלותו מבחינה מקצועית בארץ ובחו"ל, קידום אמנים ישראלים בחו"ל ודרכים להתנהלות עצמאית לקידום מוסיקה מקורית בארץ ובעולם.
תלמידי ובוגרי MUZIK מוזמנים להביא דיסק עם יצירות לחברי אק דאק לקבלת פידבק מקצועי ובתקווה אף יותר... (היצירות לא יושמעו בסדנה עצמה אך יילקחו ע"י חברי הלייבל להתרשמות מעמיקה יותר ב-ד' אמותיהם).

המפגש יתקיים ביום ה' 20.7.06 בשעה 20:00.הכניסה למפגש חופשית אך יש להירשם מראש בטלפון 03-6961011, או באמצעות האימייל: info@muzik.co.il

האתר הרשמי של אק-דאק : http://www.ak-duck.com
http://www.myspace.com/akduckrecords

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד