072-3300504

מדריך למשתמש: כיצד תמצאו מידע באתר

כאן תמצאו הסברים לגבי האתר ולגבי הדרכים בהם ניתן להשתמש בו כדי למצוא את המידע האקדמי שאתם צריכים

15-06-2006 17:56:00

כיצד אפשר לרדת מרשימת התפוצה של יורם?
בתחתית המיילים שאנו שולחים ישנו קישור "להורדה מרשימת התפוצה". הקלק עליו ותוסר באופן אוטומטי.

לוגו יורם חדש

בקשתי ידיעון מזמן וטרם קיבלתי. למי פונים?
המידע אמור להישלח אליך ישירות מהמוסד עצמו שמקבל באופן ישיר את פרטיך . אם מסיבה מסוימת לא קיבלת את החומר בתוך כשבוע ימים, תוכל ליצור קשר טלפוני עם המוסד עצמו, לפי הפרטים המופיעים בעמוד שלו ב"יורם".

לא מצאתי מידע על מסלול מסוים. מה לעשות?
אנשי התוכן של מערכת "יורם" משתדלים לשמור על עדכניות המידע. אם קיים מסלול לימודים כזה במוסד ישראלי, ככל הנראה יש באתר מידע עליו. תוכל לנסות למצוא אותו באמצעות חיפוש חופשי (בראש עמודי האתר) אחר אחת ממילות שם המסלול. אם עדיין לא מצאת, וידוע לך ללא ספק שהוא קיים, תוכל לנסות ליצור קשר ישיר עם המוסד. אם נמצא המסלול האבוד, ספר גם לנו.

איך אדע אם יש לי סיכוי להתקבל למסלול לימודים מסוים?
תוכל להשתמש בעמוד החיפוש האישי של "יורם" שנמצא בערוץ "יעוץ לנרשמים" . הזן את ציוני הבגרות והפסיכומטרי שלך, ואת העדפות התחומים שלך, ותוכל לקבל הערכה ומידע על מוסדות הלימוד והמסלולים אליהם אתה יכול להתקבל.

אני לא מוצא באתר פתרון לבחינת הבגרות שעשיתי. מדוע?
פתרונות הבחינות המופיעים ב"יורם" מגיעים מגורם חיצוני. אם נערכה בחינה והפתרון שלה לא מוצג ב"יורם" עוד באותו היום (או אחד או יותר מהשאלונים שלה), ככל הנראה מדובר בבחינה או שאלון המיועדים לקהל נבחנים מצומצם יחסית, ועל כן אותו הגורם החליט שלא להשקיע בפתרון הבחינה או השאלון.

אני מעוניין לכתוב ב"יורם", לאן לפנות?
אנחנו תמיד שמחים לשמוע על כשרונות חדשים. אנא שלח דוגמה של מאמר או כתבה פרי עטך בצירוף קורות חיים. את החומרים ניתן לשלוח בדוא"ל, למנהל חטיבת התוכן: editor@yoram.co.il

אני רוצה ללמוד בחו"ל, במדינה שאין עליה מידע ביורם. למי פונים?
אם אינך מוצא את המידע הדרוש לך ב"יורם", בדרך כלל תוכל לקבל אותו מהשגרירות או הקונסוליה של המדינה בה נמצא המוסד המבוקש. ניתן למצוא גם מידע דרך משרד החוץ בירושלים , מדור מלגות, במחלקה לשיתוף פעולה תרבותי-מדעי.

האם תנאי הקבלה מעודכנים לשנת הלימודים הקרובה?
בימים אלו מדי שנה, עם פתיחת הרישום לשנת הלימודים אנשי התוכן של יורם לימודים מעדכנים את תנאי הקבלה של מוסדות הלימוד האקדמיים. תהליך העדכון עשוי להמשך זמן-מה, אך בדרך כלל הנתונים לא משתנים באופן דרסטי. חשוב לזכור כי המוסד הוא זה שאחראי על שינוי מדיניות תנאי הקבלה, ועל כן תמיד ניתן לפנות גם למוסד עצמו לקבלת תשובה מוסמכת.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד