072-3300504

You're fired

הפער בן הרצוי והמצוי, נמצא גם במציאת עבודה, עד שכבר אתה חושב שמצאת את עבודת חייך, פתאום מסתבר שלא היית לוקח אותה אפילו כעבודה זמנית.

רודף המעבידים | 04-07-2006 13:13:00

מחפשים עבודה? תחשבו שוב. יותר נכון אל תחשבו בכלל. פשוט אל תעבדו. למסקנה הזו הגעתי לא בגלל שההורים שלי מיליונרים ולא בגלל שאני עצלן. כל מי שלא יכול לנצל את החופש כהגדרתו המילולית, מוצא עצמו מחפש מקום עבודה בין מודעות של עד 10 מילים, ופוגש בכוחות הרשע המנצלים אותו מעשית.

זה מתחיל עוד בטלפון. בירורים ראשוניים בשיחה של 60 שניות מבהירים לך שאתה בדרך לעבודה התפורה עליך. עליך = עבור המעסיק שלך שאתה לא יודע עדיין את זהותו המלאה, ולא את המטלות המקיפות של תפקיד ועל השכר אין על מה לדבר כרגע. מטרה שיווקית ראשונה הושגה- קבעת לבוא לראיון עבודה.

לבוש היטב? מחוייך? חדור מוטיבציה? מוכן להרשים? שב בשקט ומעתה רק תהנהן: החברה אליה הגעת עוסקת בעיקר בניצול עובדים. תהנהן. החברה שלנו מובילה בכל מה שנוגע לשכר הוגן לעובדים שלנו. תהנהן. 20 שקלים ברוטו. תהנהן כפול. אה, ויש התחייבות כשאתה על תקן ע(ו)בד זמני- תהנהן במשך שנה.

הנה חוזה העבודה: תחתום פה, פה ופה. כאן אתה מוותר על כל תביעה מצידך. כאן זה על המדים שלנו לחורף שאתה מחוייב לרכוש, אבל לא תקבל עליהם החזר כספי. כאן זה על הארוחות שהקצבנו לך בהערכה ואתה תראה אותה יורדת לך בכיף מהמשכורת, 5 שקלים כל משמרת. כאן זה על 300 שקלים שאתה תשלם לנו על כל חודש שעבדת במשך חצי השנה הראשונה באם תחליט ללכת ככה פתאום בלי צוואה.

סטודנטים יקרים, אל תחתמו! אל תהנהנו! אל תהיו עיניים גדולות לתנאים קטנים! הפרטים הנ"ל אינם בדויים ולכן זהותי חסוייה. חיי בסכנה וכך יהיו גם חייכם אם תלכו בעקבות האור. כי האור הזה הוא חושך. חושך שלא מכבד אתכם.

לא מעט מכם, בוגרים בנפשם, מוכשרים במקצועם ויכולתם, מעניקים את נשמתם למען אוויר כלכלי לנשימה, ומקבלים בתמורה הנהלה אגרסיבית, נצלנית, המטילה פחד ואימה באופן מובהק, הדוק בקשרים חוזיים המפילים בפח כל סטודנט שמגיע לו יותר. ואתם שווים יותר. אל תתפשרו על עבודה לא הוגנת ולא רק על שכר לא הוגן. מצפים מכם לחייך? תבדקו קודם אם יש לכם סיבה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד