072-3300504

בעל הבית שלך

אם תצליחו להותיר רושם חיובי אצל בעל הבית, קרוב לודאי שתגרמו לו לסמוך עליכם, ולעזוב אתכם בשקט.

| 16-05-2006 11:08:00

בעל הבית האולטימטיבי הוא כזה שלא רואים אותו ולא שומעים ממנו, אבל כזה שמגיע במהירות כשצריך אותו. קשה למצוא בעלי בית כאלה, אבל הם קיימים. בסופו של דבר, מדובר כאן באמון: אם בעל הבית יוכל לישון טוב בלילה כאשר אתם ישנים בנכס שלו, ככל הנראה הוא יניח לכם לנפשכם עד מהרה.

חשוב לגרום לבעל הבית לסמוך עליכם
חשוב לגרום לבעל הבית לסמוך עליכם

רושם ראשוני
בפגישה עם בעל הבית, חשוב ליצור רושם ראשוני חיובי, כדי שהוא יוכל לדעת שהוא משאיר את הרכוש שלו בידיים טובות. במידה מסוימת המפגש הזה הוא כמו ראיון עבודה: כל אחד רוצה לדעת מה הוא מקבל מהצד השני. בואו לפגישה הזו בלבוש נינוח וסולידי, לא צעקני ולא מרושל מדי, ושמרו על ארשת פנים נעימה ומשתפת פעולה.

ספרו קצת על עצמכם, כדי שבעל הבית יוכל להכיר את הצדדים האנושיים שלכם, ולא יראה בכם רק דיירים זמניים ותו לא. חשוב שתשדרו יציבות וביטחון.

פרטי התקשרות
הקפידו לבקש מבעל הבית העתידי שלכם את כל מספרי הטלפון שבהם ניתן להשיג אותו: בבית, במשרד, ובטלפון הנייד. בנוסף, בקשו ממנו טלפונים של אנשי המקצוע (חשמלאי, אינסטלטור) שהוא פונה אליהם בדרך כלל, למקרה שתצוץ בעייה דחופה ולא תצליחו להשיג אותו.

נורות אזהרה
בעל הבית שלכם בדרך כלל יהיה מבוגר מכם, ובמצב כלכלי טוב משלכם. עם זאת, אסור להידרדר לכדי לסביך נחיתות מולו. אפילו בתקופת השיא של חיפוש הדירות, אתם לא "בידיים שלו". יש לכם תמיד את האופציה לחפש דירה אחרת. אשר על כן, גם לכם מותר לעמוד על הזכויות שלכם.

אדם שאינו מוכן ללכת לקראתכם, או שמציב דרישות יוצאות דופן ובלתי מקובלות, עלול להיות בעל בית בעייתי; היזהרו ממנו. הפעילו את החושים שלכם: אל תתקשרו בחוזה עם מי שהייתם חוששים להיכנס איתו למעלית, או ללכת לפניו בסמטה חשובה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד