072-3300504

קודם כל תרגעו

מי למד יותר? מי לקח חופש? מי הימר? מי שינן? בואו לראות איך בלסר, נהרי, כוכי ולונטל, עברו את בחינת ההסמכה.

מערכת יורם | 26-04-2006 17:04:00

השינון האינסופי, אכילה של אוכל קפוא, מוזמן, או של אמא, לילות בלי שינה, נשימה לא סדירה. כל אלו יהיו עוד מעט נחלת העבר ואז ורק אז, השגרה הנעימה תחזור. מבחן ההסמכה יעבור. חשבנו איך בעצם נוכל להעביר לכם את הזמן בנעימים עד לבחינת הלשכה שייערכו מחר, האפשרות שעלתה בדעתנו אינה ריאלית כלל, לפחות לא בעולמנו כיום. בעיקר מכיוון שאנחנו לא יכולים להריץ את הזמן קדימה, על מנת שאתם תהיו כבר אחרי. אז מכיוון שלא מצאנו אדם בהכרה שלא מלמל פס"ד בג"צ וכדומה, החלטנו לערוך את הראיון עם אותם אלו שנבחנו כבר מזמן...

עו"ד כוכי מרדכי
הבחינה עצמה לא היתה מפחידה, כמו שניסו להציג אותה בפנינו. היא היתה יחסית דיי פשוטה. כדי לעבור את הבחינה לא נדרש להראות בקיאות, אלא שינון, שינון ושוב שינון, דבר שאכזב אותי במעט. לבחינות למדתי כשבועיים בלבד. באותה תקופה התחלתי עבודה חדשה ולא יכולתי להקדיש ללימוד זמן רב. אבל ביום הבחינה, הייתי בלחץ רב, בחינות מלחיצות אותי. כאשר סיימתי את המבחן, לא ידעתי אם עברתי את המבחן, אבל בכל זאת החלטתי לחגוג עם חברותיי ולא משנה מה.. וכאמור עברתי.

טיפ – למי שיש זכרון טוב, אין צורך ללמוד הרבה, לאלו שלא, אין מה לעשות אלא ללמוד חודש לפני ולשנן.

עו"ד רון לונטל
המבחן, מבחן קשה. שואלים על הדברים הקטנים, ולא על העקרונות הגדולים, כאלו שלעיתים, רק בקריאה האחרונה ניתן יהיה לזכור אותם. בסוף הבחינה יצאתי החוצה והשוויתי את התשובות מתוך ניסיון לבחון היכן הדברים עומדים, היכן אני עומד. כדאי להגיע לירושלים ערב לפני, כך שיישאר זמן בבוקר כדי לרפרף על חומר הבחינה.

טיפ – לוותר על הפרק של המיסוי ולהתמקד במקרקעין ופלילים

עזבו אתכם ממיסוי. עו"ד רון לוונטל
עזבו אתכם ממיסוי. עו"ד רון לוונטל

עו"ד קרן נהרי
אני לא נלחצת ממבחנים. מי שמתכונן, מצליח. אני התכוננתי והצלחתי. יש אנשים שנוהגים להגיע לירושלים ערב לפני הבחינה. לדעתי, זו טעות, כולם שם סטודנטים לחוצים והם מלחיצים אחד את השני. לאחר הבחינה לא ידעתי בוודאות שעברתי את הבחינה, אבל בסך הכל היתה לי הרגשה טובה.עם קבלת התשובות, חגגתי עם חברות בארוחת ערב.

טיפ – מי שמתכונן מצליח, לא לזלזל.

עו"ד דודי בלסר
סיוט, סיוט ושוב סיוט, אבל בסוף עוברים!. כדאי ללמוד טוב חודש – חודש וחצי ולקחת חופש יום-יומיים, לפני הבחינה, כדי להירגע. זה מה שאני עשיתי. לאחר הבחינה, ההרגשה היתה לא ברורה, עמומה. לא ידעתי היכן אני עומד אם עברתי או לא. כאשר אתה נמצא בתוך הלימודים, אתה מרגיש כי כל החיים מונחים על כף המאזניים, אתה חרד ומצפה. בכלל, כל המצב הנפשי בוא אתה נתון הוא קיצוני. אבל אחר כך, הדברים נרגעים.

טיפ – ללמוד טוב ולזכור לקחת את הדברים בפרופורציה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד