072-3300504

מחמאה לוהטת

אם רות המואביה הייתה מספיק טובה לבועז ושלמה המלך לא בחל במלכת שבא, אז למה שגבר פשוט כמוני לא ימצא לו נוכריה שתעריך את הגבר שלה.

| 17-04-2000 17:17:00

אחרי שעמדתי ככלי מטרה לכל התגובות שלכן הנשים, לכתבות האחרונות שלי, ללא יכולת להתגונן, הגעתי למסקנה שאתן הישראליות פשוט חבורת פלצניות דעתנית שחושבת שהיא יכולה להשתלט עלינו הגזע החזק ולהפוך אותנו לתבוסתנים.

אי לכך ובהתאם לזאת גמלה בי ההחלטה להפסיק לחפש את כלתי בארץ ישראל היפה ולעבור לגלות. אם רות המואביה הייתה מספיק טובה לבועז ושלמה המלך לא בחל במלכת שבא, אז למה שגבר פשוט כמוני לא ימצא לו נוכריה שתעריך את הגבר שלה .

הבעיה שלכן ישראליות חמודות, שאתן חושבות שהשמש זורחת לכן מהתחת (סליחה על הבוטות) שברוב המקרים הוא די גדול. זה מתחיל בזה שאם שורקים לכן ברחוב או זורקים איזו מחמאה, אתן משחקות אותה כאילו מדובר באיזו דוגמנית צמרת. בסה"כ, לא הייתי נותן לכן אפילו לנקות לי הצנרת. וזה לא שאתן לא מתות על ההערות שלנו, אבל כלפי חוץ למה שתראו חיוך של סיפוק או תגידו תודה.

מה פתאום, הרי אתן חייבות לתקוע לנו פרצוף של "מי אתה חושב שאתה" ו"למה אתה מעז להפריע לפרטיות שלי". אני קורא עכשיו לכל הגברים, רגע לפני שאני דופק פספורט זר לעשות עליכן חרם, פשוט להתעלם מכן ואז תראו מאיפה משתין הדג . כאשר אף אחד לא ישתין לכיוון שלכן ולא יחמיא לכן על התסרוקת השווה, על הסיליקון החדש או הרגליים השזופות, אז בטח תגידו שהגברים הישראלים מגעילים כי הם לא יודעים לפרגן ולהעריך את הנשים היפות שיש להן בארץ. אתן תמיד תרצינה מה שאין ותמיד תהיה לכן תלונה על מה שיש.

בשבדיה או בקליפורניה ואפילו בטהרן, בחורות יודעות לקבל מחמאות ואפילו תנשקנה את הרגליים אם תשרקו להן ברחוב ותגידו להן שהן חייבות מכסה מהשמש, כי הן מתוקות כמו סוכר ויש חשש שהן ימסו.

בצרפת או טנזניה, בחורות מעריכות סקס בערב הראשון ואין צורך להשתמש בכל מיני תחבולות של: בא לך לעלות לקפה או רוצה לראות את אוסף העציצים שלי. עם בחורה גויה מהתפוצות, לא צריך לשחק. אתה יודע מראש שזה יסתיים במיטה. ביחד ואין חשש שתחזור עם כאבי ביצים ותחפש קרח במקרר, כי זו הישראלית, לא נכנסת למיטה עם גברים בדייט הראשון בגלל עקרון.

לבחורות זרות אין לא עקרון ולא מקרון. אם בא להן עליך, אתה מלך וגם אם לא כל כך, אתה עדיין נשאר נסיך. בארץ, תגיע מקסימום למעמד של צפרדע ובסוף גם לא תקבל נשיקה.

מי שאמר שהבנות הישראליות הכי יפות, עבד עליכם בעיניים או לא מצא מחמאה אחרת על ארץ ישראל. ברור שלעומת עירק או אפגניסטן, הבנות שלנו הן פצצות אטום, אבל אם נצפין לכיוון אירופה, נראה ששם הן אולי רק חזיזים. אגב, כל הדוגמניות המצליחות בעולם, מה לעשות לא הגיעו מדימונה או מושב יצחק.

אני יודע שעכשיו תשנאו אותי יותר ועדיף שאת האוטו החדש שלי, אחנה עשרה רחובות מהבית, אבל האמת היא שמי השני ולפעמים חייבים להיות ענייני. וכן החלטתי שאני רוצה לחפש את הסינדרלה שלי מעבר לים. כאן בארץ אני מחוק ושחוק. שם האופציות פתוחות וגם הבנות. כשאני אגיע לארץ עם הצרפתייה הלוהטת, אל תעשו לי עין, כי קנאת רבים היא נחמת טיפשים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד