072-3300504

אקדמיה יישומית

01-03-2006 13:16:00

אקדמיה יישומית
תוכנית הלימוד של הקריה האקדמית, המוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה, מכינה את הסטודנטים לקראת שוק העבודה בישראל, תוך הקניית כלים פרקטיים ויישומיים לקריירה שבה בחרו.

הקריה האקדמית מציבה בפני הסטודנטים שלה השכלה משפטית וניהולית גבוהה תוך יישום אשר מאפשר להתמודד עם האתגרים של השוק החופשי ומצוינות ברמה ארצית ובינלאומית.
לימודים המכשירים לתפקיד ספציפי תוך הקניית שיטות עבודה וחשיבה.

בתוכניות הלימודים משולבים סיורים רבים בארגונים וחברות, התנסויות מעשיות וכן הרצאות אורח רבות.

במסגרת הלימודים נבנתה תוכנית בשיתוף חברת זניט מדיה שהינה מהמובילות בתחום תכנון ורכש מדיה, וכן עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שהוא אחד משני משרדי הפרסום הגדולים בארץ. במסגרת התוכנית נחשפים הסטודנטים לפן היישומי של עבודת המשרד והחברה הבינלאומית אליה הוא קשור, חברת Saatchi&Saatchi, מחברות הפרסום המובילות בעולם.

הקריה האקדמית מקימה, בשיתוף עם הבנק הבינלאומי הראשון, חדר עסקאות מהמתקדמים בארץ ובעולם. החדר מאפשר מסחר בזמן אמת בשוקי ההון והמטבע בארץ ובעולם. הוא מצויד בשרותי מידע פיננסי מעודכנים בחסות בלומברג ורויטרס, ובמערכת לניהול עסקאות לתמיכה בהחלטות פיננסיות של הבנק הבינלאומי, שהוא השותף האסטרטגי המרכזי בפרויקט זה. במסגרת לימודיהם, ינהלו הסטודנטים קרן השקעות עם כסף אמיתי בשווקי הכספים. הסטודנטים יפגשו עם נציגים מהבנקים ומקרנות הנאמנות הפועלים בשוק, וילמדו שיטות עבודה הנהוגות בהם. עבודת הסטודנטים תכלול את כל מרכיבי הפעילות של הקרן, הן ברמה המעשית והן ברמה העיונית, החל מניתוחים ותחזיות של הכלכלה, השוק והחברות עצמן. כמו כן, ישתתפו הסטודנטים בקביעת מדיניות הקרן, מדידת ביצועים ומתן פקודות ביצוע בחדר העסקאות אשר הוקם במיוחד לצורך זה בקריה האקדמית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד