072-3300504

איך להכיר באינטרנט

רוצים לדעת איך להשיג דייט באינטרנט או דרך המחשב מבלי לשים תמונה מפוברקת של בראד פיט? סדנת "מי מפחד מדייט" שלימדה את רזי הדייטים נסגרה לפני כחודש

| 16-03-2006 16:07:00

בזמן האחרון כולם כאן בארץ נהיו מומחים לאהבה, לזוגיות, לדייטים . אי לכך כולם פתאום חושבים שהם יכולים להעניק מניסיונם וללמד אתכם שיטות באיך להפיל ברשת בן זוג, איך להצליח בדייט, איך למצוא אהבה בצ'אטים. לאו דווקא מדובר באנשי מקצוע אלא באנשים שעברו חוויה בחיים וחושבים שהם מוסמכים ללמד אנשים אחרים . בחלק מהמקרים זה יכול לעבוד אבל בחלק מהמקרים יוצאים התלמידים לשטח ולא מצליחים ליישם את השיטות שלמדו וכאן מתחילה הבעיה.

אבל כנראה שהישראלים המצ'ואים לא אוהבים שמלמדים אותם איך להתחיל ואיך להתנהג בדייוט או איך להשיג שידוך וזה מסביר את עלייתו ונפילתו של האתר" מי מפחד מדייט" . האתר יחד עם הסדנה שהוקמו לפני כשנה נסגרו לפני כחודש.הקורס הציע ללמד אתכם איך מוצאים אהבה בעידן המחשב. בסדנא המלאה נמשכת כ- 4 מפגשים שבועיים מלמדים טובי המומחים לדייט כפי שהם מציגים את עצמם את מי שחושש להישאר לבד, מי שמפחד מהאינטרנט ואלו שלא יודעים איך למצוא אהבה בעולם ממוחשב.

בקורס ניתנת הנחייה לאיך מוצאים דייט, מה בין אינטרנט לאהבה, איך צולחים את הפגישה הראשונה, איך תוציאו את המרב מאתרי היכרויות, מה חשוב לברר לפני פגישה, כל מה שרציתם לדעת על הסודות של שפת הגוף, איך גורמים לפגישה ראשונה להפוך לפגישה שנייה.

הסדנא הוקמה על ידי אורי שפר ולי תום, אשר חברו יחד במטרה לתת מענה לכלל האתגרים שמציב עולם הפנויים-פנויות. אורי – בוגר תואר יעוץ ותקשורת באוניברסיטת תל-אביב, ולימודי המשך באוניברסיטת בר אילן במדעי החברה. אורי, חולק מהתנסויותיו המרובות בתחום הדייטים אשר חווה לאחר זוגיות ארוכה, ובתובנות אשר רכש במהלך יציאותיו לפגישות אותן השיג באמצעים מגוונים. כמו כן מספר אורי כיצד השיג את הקשר הנוכחי שלו דרך האינטרנט.

לי תום היא בעלת תואר בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב, עם התמחות בטיפול קצר מועד מאוניברסיטת בר אילן. בעלת קליניקה פרטית לטיפול במצבי משבר ודילמה. חברתיים.

בין הטיפים הלוהטים שהחבר'ה המלמדים בסדנא הסכימו לשתף אותנו מומלץ לקרוא היטב את הכרטיס האישי של מי שאתם נפגשים איתו ולהשתמש במידע במהלך הפגישה, מומלץ באתר היכרויות לשים תמונה אחרת פחות אנשים יפנו אליך, צחצחו שיניים לפני שאתם עוזבים את הבית ובמיוחד אל תלכו להסתפר ביום שלפני הדייט .

ונסיים באחת מאמרות השפר של הסדנא: "ההזדמנות רוקדת עם מי שנמצא על רחבת הריקודים..."
ואני אומרת שלטנגו צריך שניים וכשהשותפות בין שפר לתום פורקה מסתבר שגם הטנגו לא עזר.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד