072-3300504

היא לא אומרת כלום

מתוך קמפיין פרסומי למרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית, פרוייקט גמר מסלול הפקה ב"הבצפר"

26-02-2006 11:44:00

קורס הפקת פרסומות של ה"בצפר" מכשיר את הסטודנטים לעבוד כמפיקים בתחום הפרסום או הפרומו בטלוויזיה. בסיום כל קורס מוקדש פרויקט הגמר לקידום נושא חברתי או תרבותי, בו לא נמצאים משאבים כספיים עצמאיים לקידום הנושא.

הלקוח: המרכז לסיוע לפגעים ונפגעות תקיפה מינית.

בכל שנה עשרות אלפי נשים וגברים מותקפים מינית ברמות שונות (כל אישה שלישית וכל גבר שביעי). אין ספק שמדובר בתופעה חברתית קשה. מ- 1997 לא נעשה קמפיין לעידוד נפגעי תקיפה מינית לקבלת סיוע (בגלל חוסר בתקציב), מה שאומר שאלפי אנשים, לא נחשפו כלל לאפשרות של קבלת עזרה ממרכזי הסיוע. הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום, המקיים קורס מקצועי להפקת פרסומות טלוויזיה, החליט להרים את הכפפה ולהפיק סדרה של סרטים לעידוד פניה לקבלת סיוע לאלפי נערים ונערות שהותקפו מינית.

רקע: בארץ פועלים 10 מרכזי סיוע לנפגעי תקיפה מינית. מטרת המרכזים היא להעניק סיוע מיידי לכל מי שנפגע/ה מאלימות מינית. המרכזים מעניקים סיוע נפשי ומעשי לנפגעים ולמקורביהם. הסיוע ניתן באמצעות קווי חירום הפועלים 24 שעות ביממה ומאוישים ע"י צוות מתנדבים שעברו הכשרה מקצועית במקום. הם מקיימים פגישות אישיות עם הנפגעים ומפעילים קבוצות תמיכה. במידת הצורך הם מלווים את הנפגעים לבדיקות רפואיות ולייעוצים משפטיים.

מטרות:
1: קריאה לחברה לנקוט עמדה חיובית ותומכת כלפי נפגעי תקיפה מינית. התעלמות החברה מהתופעה הופכת אותה לשותפה לדבר עבירה.
2: קריאה לנפגע/ת תקיפה מינית לא להישאר לבד עם תחושות הכאב והבושה ולהניע אותם לפנות למרכז הסיוע על מנת לקבל תמיכה.

הסלוגן הנבחר הוא: "כי יחד קל יותר להתמודד". לתהליך ההפקה נרתמו עשרות גורמים, צלמים, עורכים ושחקנים. את הסרטים ביימו 4 במאים מצטיינים מאוניברסיטת ת"א, על פי תסריטים שנכתבו על ידי איתי גלאון, רפי מולד ואדם בני. שירותי הפוסט פרודקשיין נתרמו על ידי ברודקאסט, גרויטי, ג'י סי אס וצפלין.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד