072-3300504

גברים שמזייפים

איפה טעינו? מה עשינו לא נכון? איך יכול להיות שאיבדנו את הדבר היחיד שהיה רק שלנו?

מרב שובל | 05-02-2006 15:36:00

לזייף אורגזמה לא כלול ברצונות שלנו לשיווין. יש דברים שאנחנו רוצות להשיג, אבל יש דברים שאנחנו רוצות להשאיר בשליטתנו הבלעדית. לזייף אורגזמה, זה הדבר היחיד שהאמנו שיש לנו ואך ורק לנו.

גברים שמזייפים, שמעתי על זה שמועות, סיפורים שמישהו סיפר למישהו שסיפר למישהי שסיפרה לי. אבל לא האמנתי. איך זה אפשרי? הרי רואים כשאתם גומרים, יש הוכחות!!!

שבוע שעבר ניפצו לי את הבועה. ידיד שלי התוודה לי שהוא מזייף. אחרי שיצאתי מההלם הראשוני, שכלל אי יכולת לדבר במשך מספר שניות (שבשבילי זה כמו נצח...) הצלחתי לשאול את העיקר: "מה? איך? אבל אצלכם רואים כשאתם גומרים" והוא ענה "אני יכול להעמיד אותו מתי שאני רוצה, ולהשפריץ בכל רגע נתון".

קיוויתי אולי הוא היחיד, אבל לאחר סבב שיחות עם ידידיי הטובים ביותר, התברר לי שלצערי זה לא כך.

מה קורה לכם גברים? שברתם לנו את הבלעדיות על מוצרי קוסמטיקה למיניהם ואמרנו בסדר (אפילו שמחנו בעיקר כשגיליתם את הדיאודורנט), התחלתם לצאת למסעי קניות ואנחנו תמכנו בכם, התחלתם להשוות מחירים של מכונים להורדת שיער ואיכשהו לא צחקנו עליכם, אבל לקחת לנו את הדבר היחיד שיכולנו לעשות בלי שתדעו?

זה לא בסדר. זה לא הוגן. אם כבר אתם הולכים על דברים שלא נתפסים אולי תתחילו ללדת? אנחנו נהיה בעד.

בתור מישהי שבעבר הייתה מתחרה של מג ראיין בזיופי אורגזמות, ושאף אחד מהפרטנרים שלה לא עלה על העניין, התחלתי לתהות האם מישהו מהם זייף לי, "השפריץ על פי פקודה". החלטתי לעשות בדיקה קטנה ולהבין למה לעזאזל אתם מזייפים? עד שמישהי נותנת לכם, אתם עוד משחקים? איזה חצופים!

אז אחרי מדגם קטן ולא מייצג, של חלקים שונים של גברים מהאוכלוסייה עם אמונות שונות, דעות שונות ונטיות שונות הבנתי שבעצם אתם נקבות עם זין. איזה תירוצים שמעתי. מה זה לזייף כשלא בא? תעשו כמונו ותגידו שכואב לכם הראש. מה זה לזייף שמתחיל לכאוב? בנו תקוע משהו ולא בכם. אז החלטתי שתרוצים אלו, הם לא מספיק טובים בשביל שתמשיכו לזייף.

אז לפני שהסכר נפרץ לגמרי ושאתם תתחילו להשתין בישיבה ולא תהיה יותר דרך חזרה, תעשו טובה, תחזרו להיות גברים אמיתיים. גברים שיש להם שערות על החזה, גברים שמזיינים כי הם באמת רוצים ולא כי לא נעים. כי גבר מי שגומר.

באדיבות ספירלה, העיתון של המחלקה לתקשורת, מכללת ספיר.



אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד