072-3300504

התנועה לשחרור הגבר

בזמן האחרון שמתי לב לכל הגברברים החמודים האלה, שמתלבשים מדהים באופנה הכי טרנדית שיש, שמטפחים את גופם, שמורידים שיער מהמקומות המיותרים. אי אפשר שלא להבחין בהם וישר להתמוסס!

קרן קליסקי | 18-12-2005 17:00:00

התופעה נקראת "המטרוסקסואל" – הווה אומר, גבר סטרייט עירוני המקפיד על טיפוח גופו ולבישת מותגים, ואולי סתם שם שהמציאו כדי לתרץ נשיות בולטת. במאה 21, הגבר עשה דרך ארוכה לכיוון האישה והנשיות בעיקר.

חבר'ה תקשיבו! אתם נראים מצוין, למען האמת כולם צריכים ללמוד ממכם. ידיד שלי רצה להרשים בחורה חדשה, שאיתה הוא יוצא מזה חודש. הוא הלך לאחד ממכוני הסרת השיער, חיכה שעתיים בתור ובסוף הוא החליט לוותר ולהוריד שערות בשעווה. את הצעקות כאב של הבחור שמעו בכל רחוב פרישמן, והסימנים האדומים שנשארו לו לאחר השעווה , הזכירו לי יותר בבון מאשר גבר סקסי וחתיך. בכל מקרה, הוא לא התייאש, החליט ללכת לקסטרו מן, רנואר וכאוס ולחדש את הקולקציה ואם אפשר אז כמה שיותר צמוד וזוהר. מהקניון הוא יצא בנזק כספי גדול, אבל המלתחה שלו נראתה הרבה יותר טוב. הידיד שלי מתמיד בקשר עם הבחורה. אין ספק שהשינוי שהוא עבר היה מהפך ולא אצל אורנה דץ.

ואיך הכל התחיל? הגבר הישראלי נהייה יותר ויותר מודע לעצמו, היופי החיצוני והחזות הגברית נהיו מרכיב עיקרי במערכת יחסים.

ההשפעה הגדולה הגיעה מעולם הפרסום בעיקר. נוכחנו לדעת שגם סלבריטאים כמו שלומי סרנגה, מסירים שיער או יובל כספין שעבר מספר רב של ניתוחים פלסטיים שגרמו לו להיראות הרבה יותר טוב. אפילו ניר לוי, הגבר המצ'ואיסט שבטלנובלה "מיכאלה", משחק את הגבר הטיפוסי שדי מקביל לטיפוס "המטרוסקסואל".

כשאני נכנסת לבר ונתקלת בגבר שנראה טוב, מטופח ורואים שאכפת לו מעצמו זה בהחלט עושה לי את זה, ואין ספק שגם לבנות אחרות. אני חושבת שאם אנחנו משקיעות כל כך הרבה זמן לפני שאנחנו יוצאות מהבית בטיפוח ובאסטתיקה, למה שגם הגבר הישראלי לא ישקיע בעצמו באותה מידה? והאמת שלא צריך יותר מדי בשביל להיראות טוב ומטופח: קרם טוב לפנים, בושם שמריח מצויין, בגד מרשים וחיוך שממיס לבבות.

והמסקנה המתבקשת היא: נוצרה תנועה חדשה – תנועה לשחרור הגבר הישראלי. הגבר המצוי, יותר פתוח (חוץ מזה שהוא פתוח להצעות חדשות) ויותר מודע למראה החיצוני שלו. חשוב לו להראות טוב ואסתטי. לנו הנשים זה רק גורם לחיוך גדול יותר כשאנו רואות אותם בפאב או בקניון מסתובבים בחנות בגדים שרק עכשיו נפתחה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד