072-3300504

האו, האו, האו דו יו דו?

האם יש עבודה יותר קלה מהוצאת כלבים לטיול? כל מה שצריך לעשות זה להוציא את הכלב 3 פעמים ביום, לתת יחס חם, אוכל, לא מסובך נכון?

| 12-12-2005 15:41:00

הוצאת כלבים כעבודה פותרת המון בעיות, אין מחוייבות לבעל חיים, אבל עדיין נהנים משהייה במחיצתו. יש שיגידו שזה בדיוק כמו לשמור על ילדים, "חמודים חמודים כל עוד הם לא נשארים ללון".

בשעות דכאון עדיין קיימת מחוייבות לצאת מהבית, להוציא את הכלבים וכך להתאוורר בעל כורחכם ולהימנע מלהיתקע בבית בחוסר מעש ומלהתייפח על מר הגורל.

לקחת כלב לסיבוב, הוא פתרון טוב גם להיכרויות - אין כמו להסתובב בחוצות העיר עם כלב ועל ידי כך לפתוח אופציות. אם אתה בחור, אין כמו גור כלבים כדי למשוך את תשומת ליבה של הבחורה, אם אין בנמצא, כלב מסוג לברדור יעשה גם את העבודה. כדי למשוך את תשומת ליבם של הגברים, אין כמו כלבים חזקים כרוטווילר להראות נוכחות ולהכריז, הנה אני פנוי.

ישנם שני סוגים לבייבי סיטר לכלבים. ישנם את אלו שנמצאים להלכה אך למעשה לא נמצאים, עובדים עד מאוחר ומבקשים לתת מעט חסד לכלבם הערירי, אז יש צורך רק לעבור בביתם מספר פעמים ביום, להוציא את הכלב לטיול ולהחזירו.

ישנם מצבים שבהם בעל הכלב נוסע למספר ימים ואז המחויבות רבה יותר, יש צורך להתמקם בבית הכלב, לדאוג לכל צרכיו, לתת יחס חם ולהיות שם בשבילו.

אבל איך מגיעים לעבודה חלומית שכזו, המאופיינת במינימום עשייה, מקסימום רווח. קודם כל בעל הכלב לא ישוש לתת את הכלב שלו ואת המפתח לביתו לאדם זר. על כן הפיצו את הדברים בין החברים במידה והם ישמעו משהו – שמועות מפה לאוזן, תמיד עושות את העבודה. כדאי גם לפנות לוטרינרים בשכונת המגורים, לתלות מודעות וליידע את עובדי המקום, במידה והם ישמעו משהו.

כמה מרוויחים מעבודה שכזו, הבעיה בעבודה זו שהיא אינה קבועה. בתקופת החגים והחופשות המרוכזות עלולים להיווצר עומסים ואילו תקופות אחרות יהיו יבשות למדי. אז אולי כדאי לגבות את עצמכם בעבודות קצת יותר קבועות.

הוצאת כלבים ללא שינה היא כ 50 שקלים ליום עבודה ואילו הוצאת כלבים הכרוכה בשינה במקום עלותה כ 90 שקלים ליום, אל תשכחו שאתם לא אמורים לשלם על החשבונות ואם הבעלים מספיק בני אדם, הם גם ישאירו להם דברי מאכל.















אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד