072-3300504

"אני לא 'סופר-פקידה' רגיל".

סמל נועם קרני הרל"ש של מפקד בית-הספר למקצועות החי"ר. בן 20,מתגורר בנטף, רווק

| 07-12-2005 15:45:00

איזו דמות השפיעה עליך במיוחד במהלך השירות?

"המפקד שלי, אל"ם אלון פרידמן. אלון היה הדמות הסמכותית הראשונה שפגשתי אחרי הטירונות. כיום אני צמוד אליו 24 שעות ביממה, ואני מכיר אותו כמעט כמו אשתו. לפעמים אני אפילו מבקר אותו בסופי שבוע בבית שלו. הוא מפקד מצוין, ובן אדם בעל אישיות נדירה. למדתי ממנו כל מה שאני יודע, בתחום יחסי האנוש, מקצועיות ומוסר עבודה. הוא לא רק מפקד, אלא גם חבר ואני יכול להתקשר אליו בכל שעה בכל נושא".

מהי החוויה הכי משמעותית שעברת בשירות?

"פינוי רצועת עזה וההפגנות שקדמו לו. במשך חודש וחצי היינו בשטח, וזה זמן ארוך מאוד מבחינתי, כי בדרך כלל אני נמצא במשרד בבסיס. היו לי קטעים מאוד קשים, למרות שבניגוד לאחרים הקושי המנטלי הפריע לי פחות. היה לי קשה מאוד פיזית, בגלל חוסר השינה, המאמץ והעבודה הרבה, שנמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה".

איזה תחביב זנחת בגלל השירות?

"לפני הגיוס שיחקתי כדורעף חצי מקצועני בקבוצת אס"א ירושלים במשך שלוש שנים. אס"א היא קבוצה בליגה הלאומית, ויש שם חבר'ה מצוינים שאני מתגעגע אליהם. זנחתי גם את הנגינה בפסנתר, אבל אני מאמין שאני אחזור לזה אחרי הצבא".

מהי השעה שאתה הכי אוהב ביום?

"אני הכי אוהב את שתיים בלילה, כשצריך לסגור את הלשכה וללכת לישון. אני ואלון יושבים, מסכמים את היום ומספרים אחד לשני חוויות. אנחנו מסדרים את השולחן ומתכוננים ליום חדש. זו שעה רגועה, ואני יודע ששום דבר חדש לא יקרה. בחוץ יש שקט, אף אחד לא ער חוץ מאתנו והפקידה, וכשאני הולך עם אלון לחדר, אנחנו משוחחים על דברים אישיים".

מה אנשים חושבים על התפקיד שלך?

"הרבה אנשים מקנאים בכוח ובסמכות שיש לי במסגרת התפקיד. אני כביכול ג'ובניק, אבל יוצא לי להשתתף בהרבה פעולות מבצעיות. אני לא 'סופר-פקידה' רגיל".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד