072-3300504

קורות חיים בלתי נשכחים

משפטים כמו יש עוד אלפי אנשים כמוך ולכל אדם יש תחליף, הם נכונים, בעיקר כאשר מחפשים עבודה.

| 22-09-2005 19:02:00

במציאות שלנו, ישנם עשרות מועמדים המתחרים על אותה משרה, על כן יש לעשות את המקסימום כדי להתבלט, לכן כדאי לזרוק את קורות החיים האחידים, שאותם אנו נוטים לקחת לכל ראיון עבודה, ולהתחיל להתאים את קורות החיים לסוג התפקיד עליו אנו מתמודדים, עם דגש על הניסיון הרלוונטי בתחום.

אין זה המקום להצטנע, כדאי מאוד להדגיש תכונות ההולמות את התפקיד, להתייחס לכישורים האישיים, יכולת הלמידה והיכולת לעבוד בתנאי לחץ. כמו כן, יש להתייחס להישגים הראויים לציון, מכתבי שבח מעבודות קודמות וכשרונות מיוחדים.

קורות החיים צריכים להיות מודפסים, ולא יותר מעמוד אחד. זכרו שכמותכם יש עוד רבים, ושרכזת כוח האדם, קוראת מדי יום עשרות קורות חיים, ואין היא תטרח לקרוא יותר מעמוד אחד. כדאי אף להימנע מירידה לפרטים, דבר שעלול לשוות לעבודה פשטות. הכתיבה צריכה להיות תמציתית ותקנית. כדאי אף לתת לאדם נוסף שיעבור על קורות החיים.

בשלב הראשון, יש להתייחס לתחום ההשכלה. יש לציין השכלה אקדמאית, תחום הלימוד, סוג התואר, והמוסד האקדמי. כמו כן, במידה ויש תעודה מקצועית, או קורסים שהקנו לכם מיומנות כלשהי כמו מחשבים או בניהול, כדאי אף לציינם. לגבי השכלה תיכונית, יש לציין את המגמה שבה למדתם והאם יש תעודת בגרות מלאה.

בשלב השני, יש לכתוב על הניסיון התעסוקתי. המידע אמור להיכתב באופן כרונולוגי, כלומר מהעבודה האחרונה ועד תחילת הדרך. חשוב לזכור, שאין צורך לאזכר עבודות סטודנטיאליות, אלא אם כן יש להן ערך מקצועי. בכל עבודה יש לציין את שם החברה, עיסוקה של החברה, תפקידכם ופרק הזמן בה עבדתם.

כמו כן, לא לשכוח גם את הפרטים האישיים: שם, גיל, תעודת זהות, אמצעי התקשרות: טלפון, נייד, כתובת מייל וכתובת מגורים. ניתן להוסיף מצב משפחתי. יש לציין גם את הרקע הצבאי, התפקיד בו שירתתם, תחום אחריות, דרגה. כדאי אף להוסיף בסעיף נפרד את בקיאותכם בשפות נוספות מלבד עברית.

מלבד התוכן, גם לחזות הכללית של קורות החיים יש תפקיד חשוב, ניתן לשחק עם הגרפיקה, גופן, טבלאות אבל חשוב לשמור על חזות רצינית, על מנת שמכל הקורות החיים שנשלחו, הם ישלפו דווקא את הקורות חיים שלך.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד