072-3300504

חורחה חמוד וחרמן

בינתיים, בעודי נעה ונדה, כאשר במקום להשיג שלווה, השגתי רק מלחמה ומחשבותיי אצו מזאב לשוקי...(שני הגברים שחירפנו את רגשותיי)

רוני קרמר | 31-08-2005 19:01:00

פגשתי בידיד מהתיכון, גם כן בפאב סוער, כולו יפה, חמוד וחרמן להפליא ולצורך העניין נקרא לו "חורחה". מיד סיפרתי לו, את הזיכרון האחרון שלי ממנו, מביה"ס התיכון כאשר המורה לאזרחות העניש אותנו וכפה עלינו להיפגש ולהכין סיכום של התוכנית "פופוליטיקה" ששודרה באותו הלילה.

העלנו זיכרונות, וצחקנו כשנזכרנו שלא הצלחנו כלל לעקוב אחר דברי הפוליטיקאים השנונים, ומיד נכנסנו למיטה כשהוא משחק בשערותיי וכך נרדמנו תמימים ויפים... אמנם מה שהפך את הסיפור לבלתי נשכח, הייתה רעמת השיער הג'ינג'ית שלי שהפכה לאפרו מטורף. עם קומי בבוקר, כשהבנתי שהדפוק לא הפסיק לפתל את אצבעותיו הארוכות, בשערי והפך אותי למפלצת ג'ינג'ית שעירה ומעוררת בעתה.

בעודנו מצחקקים על זיכרונות העבר , המתח המיני בינינו גבר וזרועותיו נזרקו על גופי מכל עבר... ואז התחלנו לדבר על ההווה... מסתבר, שחורחה גר בקולומביה עם חברתו לחיים (ומנהל אתה עסק משותף) כאשר הוא נמצא פה רק לתקופה קצרה. מיד עלתה בראשי המחשבה: איזה כיף! אולי הוא יוכל לספק לי חום גברי , פיקטיבי וזמני בכדי לרוקן ולהרגיע את נפשי משני המתישים והסבוכים שבחיי!

מייד הסברתי לו את כוונותיי אלה, וביקשתי את "תרופת הפלא" = הנשיקה!. כמו כל הגברים, גם חורחה, נעתר בזריזות לבקשה והחל לנשק אותי בחשקנות מוגזמת. הרגשתי בחזרה שוב בגיל ההתבגרות... הבחור לוקה בחוסר קואורדינציה משווע, הלשון נכנסה ויצאה, השפתיים נפתחו ונסגרו בחוסר התאמה וחושניות צולעת עד כדי פיסחת. חרמנותי והתלהבותי ירדו עד לטמיון וכל שרציתי הוא להשיג נשיקה אחרת ב ד ח י פ ו ת !

חורחה, לעומת זאת, נותר עם תחושת ניצחון וכרז: "רוניל'ה, את חייבת לנסות פעם סקס קולומביאני". אני הנהנתי בחוסר עניין, הוא המשיך והתעקש לספק לי את הסלולארי שלו, בכדי שאוכל "לנצלו" עד חזרתו ליקירתו. אני בנימוס הזנתי את המספר לנייד, והתחלתי לפזול לצדדים כרמז ענקי לרצוני שיעוף מהסביבה, פן יסכל את ציד הקורבן הבא.

ברצוני לשתף אתכם בהשלכות הכלליות שהסקתי מהזכר ואלו הן:
קשר קבוע עם נשים, אכן מעלה לכם את האגו. אתם חשים נחשקים, גבריים יותר מידי ו"כל- יכולים". אם כן, כמה חבל שאתם רוצים להוכיח ולנסות לאמת תחושותיכם אלה ומנסים אותם בפועל על נשים אחרות. אם כל כך טוב לכם נפשית ורגשית, כשאתם בתוך הקשר, הישארו שם! כי יתכן שאחרות יוכיחו לכם במהרה שאתם חיים בהזיה ויחזירו אתכם למציאות בחבטה כואבת... ואם לא האחרות אז האחת והיחידה שלכם תוכיח לכם, וגם כן באותה הדרך...



אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד