072-3300504

קורסי הכנה לפסיכומטרי בערבית בקידום

כ-% 1 מהאוכלוסייה בישראל ניגשים לבחינה הפסיכומטרית, 85% מתוכם משתתפים בקורס הכנה לבחינה.מרבית הנרשמים מבצעים את קורס ההכנה בעברית (%79),יש יותר ניגשים לבחינה בשפה הערבית ( 10%) מאשר בשפה הרוסית (9%), (1%) בצרפתית (1%) ובספרדית גילם הממוצע של הניגשים עו

| 06-06-2005 11:22:00

חברת קידום לך תצטיין, המתמחה בהכנה לבחינה הפסיכומטרית, חתמה על הסכם זכיינות עם מכללת S.U.S שבנצרת, להפעלת קורסי פסיכומטרי בשפה הערבית. בהתאם ובאופן בלעדי תציע מעתה קידום קורסי הכנה לבחינה הפסיכומטרית ב- 5 שפות שונות ובהן: עברית, רוסית, צרפתית, ספרדית גם בערבית.

סביון בר סבר מנכ"ל קידום לך תצטיין מסרה כי ההחלטה להפעיל קורסי הכנה לפסיכומטרי בשפה הערבית נבעה מתוך אסטרטגית החברה לספק מענה לכל פלחי האוכלוסיה וכך למעשה לתת הזדמנות שווה לכל המגזרים להתקבל ללימודים גבוהים. לדבריה, מתוך היכרות עם המגזר הערבי בכלל ובתחום הלימודים בפרט, מצאה קידום לנכון להתקשר בהסכם זכיינות עם גורם בכיר ומוערך במגזר הערבי ולא להיכנס לתחום באופן עצמאי. שיתוף פעולה שכזה מבטיח התאמה נכונה של אופי הפעילות למגזר וחדירה מהירה ובטוחה יותר. במסגרת שיתוף הפעולה תקבל חברת S.U.S את הזיכיון להפעלת קורסי הפסיכומטרי של קידום בשפה הערבית. קידום תספק את חומרי הלימוד והידע, תספק הדרכה והכשרה לסגל המקצועי ויחד עם מכללת S.U.S יתורגמו חומרי הלימוד. כמו כן, מציינת בר סבר כי מנתונים הקיימים בחברה נמצא כי המותג קידום הינו המותג המוכר והמוערך ביותר בקרב האוכלוסייה הערבית מבין מכוני הפסיכומטרי הארציים.

מכללת S.U.S מנוהלת על ידי מר נג'יב נופי, איש חינוך בכיר, ומר אמטאנס שמאס, אשר ניהל בעבר את סניף קידום בנצרת. פתיחת קורסי הפסיכומטרי בערבית תלווה בקמפיין מקומי באיזור נצרת וכן באירוע השקה שנערך ב- 2.6.05.

מנתוני חברת קידום עולה כי כ-% 1 מהאוכלוסייה בישראל ניגשים לבחינה הפסיכומטרית, 85% מתוכם משתתפים בקורס הכנה לבחינה. קידום, הדוגלת באסטרטגיה של לימוד בהתאמה אישית, מציעה לימודי פסיכומטרי ב- 5 שפות. מרבית הנרשמים מבצעים את קורס ההכנה בעברית (%79). יש יותר ניגשים לבחינה בשפה הערבית (%10) מאשר ברוסית (%9), בצרפתית (%1) ובספרדית (%1). מסקר שערכה קידום עולה כי גילם הממוצע של הניגשים עומד על 21 ומתוכם כ- 60% נשים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד