072-3300504

מדיה של כוווולם

רשת האינטרנט הפכה למדיה מרכזית בגיוס מועמדים למוסדות להשכלה גבוהה; הנוכחות המסיבית של קהל היעד, והשימוש האינטנסיבי שלו במדיה הפכו את האינטרנט למדיה שיווקית עם תקציבים גדולים

תמיר יולביץ' | 01-03-2005 08:14:00

הצעירים הגולשים ברשת נחשפים למספר רחב של מסרים פרסומיים של מוסדות להשכלה גבוהה. כדי להצליח במהלכים שיווקיים, באינטרנט, יש צורך במסר פרסומי חד שמדגיש את יתרונות המוסד ואשר יוצר בידול ממוסדות לימוד אחרים. האינטרנט הנו מדיה צעירה שכיום אנו רק מתחילים להבין את הפוטנציאל השיווקי הגלום בו. רעיון שיווקי יצירתי שעושה שימוש חדשני במדיה יכול להוות יתרון משמעותי על פני מוסדות לימוד מתחרים. לרעיון הקריאייטיבי יש משקל מכריע על הצלחת הקמפיין. קריאייטיב מבריק גורם ליותר הנעה לפעולה ומעביר בצורה טובה יותר את המסר הפרסומי והערכים של המוסד הלימודי.

לאחר מציאת הרעיון והוצאתו לפועל יש חשיבות רבה לפריסתו במדיה, המשימה קשה ומורכבת. להבדיל ממדיות אחרות, קיימים באינטרנט עשרות אתרים ופורמטים שונים ששימוש מושכל בהם יכול לעשות את ההבדל בין קמפיין בינוני לקמפיין מנצח. על כן התייחסות מדוקדקת למסר הפרסומי אמין, ממוקד ומבודל, באופן קריאייטיבי עם יכולת לקבל פידבק.

הפרסום באינטרנט מאפשר למנהל השיווק מדידה אמיתית של ההחזר על ההשקעה. בקרה וניהול נכונים של קמפיין יכולים לתת מידע רב שאותו ניתן לנצל במהלך הקמפיין ובוודאי כמסקנות לקמפיינים הבאים.

וירטואליות במסלול האקדמי המכללה למינהל
המסלול האקדמי המכללה למינהל עורך כמדי שנה במהלך חודש מרץ יום פתוח שבמהלכו נחשפים המבקרים לקמפוס, למרצים, ולמסלולי הלימוד השונים. בממוצע, מגיעים לימים הפתוחים של המסלול האקדמי 2,000-3,000 מתעניינים.

בחודש יולי 2004 החליטה מנהלת השיווק של המסלול האקדמי לערוך יום פתוח נוסף כדי להגדיל את מספר הנרשמים ללימודים. הבריף שקיבלנו היה ליצור קמפיין פרסומי המזמין אנשים ליום הפתוח בקמפוס. במקום ליצור קמפיין המזמין מתעניינים לקמפוס, הצענו להרים פרויקט שיקרא "יום פתוח וירטואלי". הרעיון היה להקים אתר שבו יוכלו המתעניינים להיפגש באופן ידידותי ואינטראקטיבי עם המרצים ודיקני החוגים, ולקבל מידע רב על המסלול האקדמי ומסלולי הלימוד השונים.

התובנה שהובילה לפתרון השיווקי היתה כי המתעניינים רגילים לצרוך מדיה באופן אינטראקטיבי, וכי מפגש עם המרצה בוידאו צ'אט נחשב בעיני המתעניינים כחדשני וידידותי יותר מאשר ישיבה בחדר הרצאות בקמפוס. לצורך הפרויקט חברנו לאתר "תפוז אנשים", המתמחה בכלי תקשורת אינטראקטיביים, ויחדיו הקמנו את אתר האינטרנט של היום הפתוח הוירטואלי.

באתר האינטרנט יכלו המתעניינים לצפות בסרטוני וידאו של דיקני החוגים, לשוחח בפורומים עם בוגרי ומרצי המסלולים השונים, לצפות בסרטון תדמית של המסלול האקדמי, לקבל מידע רב על מסלולי הלימוד, להאזין לרדיו קול הקמפוס, וכמובן להשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף. את היום הפתוח הוירטואלי הנחתה מנחה וירטואלית שצולמה בוידאו ותקשרה עם המתעניינים באתר.

סה"כ היה הקמפיין באוויר כשבוע ימים כשביומו האחרון היה היום הפתוח הוירטואלי עצמו. בתקופת הקמפיין נכנסו לאתר האינטרנט של היום הפתוח הוירטואלי יותר מ- 65,000 גולשים שונים, שהשאירו אלפי הודעות בפורומים, ומאות בקשות למידע נוסף.

בתקציב של מודעה וחצי בידיעות אחרונות הרמנו פרוייקט מלהיב וחדשני, שפנה לקהל הצעיר בשפה ובאמצעים שאליהם הוא מורגל, ושגרם לעשרות אלפי צעירים וצעירות לחוות באופן היצירתי ביותר את ערכי המותג של המסלול האקדמי: יצירתיות, מובילות וחדשנות אקדמית.

תמיר יולביץ'
הינו, מייסד ומנכ"ל d-say Interactive, בין לקוחותיה בזק, בזק בינ"ל, תנובה, קבוצת כלל, שופרסל, מכללת רמת-גן, המכללה האקדמית למשפטים ועוד.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד