072-3300504

היסטריה בביצה הסטודנטיאלית

שגיב וגילה כבר לא ביחד, חגי פינגולד נקרע מעצב, והיה פשוט חייב, להיות ולו לרגע יועץ האהבה של הזוג הנוצץ של הסטודנטים, הכינו ממחטות מראש

חגי פינגולד | 13-07-2004 16:27:00

אימה קלה אחזה בציבור הסטודנטים בארץ, הרעד כיסה על העווית שאחזה בפיסות העור השמנוניות. ידיעת הרכילות תמימה הטילה צל כבד על פרשיית הקלטת הלוהטת, גילה ושגיב אאוט, וכמו שזה נראה כרגע התאחדות הסטודנטים בדרך לטלטלה.
האם זה בגללו או אולי בגללה, היא לא מתאימה או הוא לא בשבילה, מה זה משנה, שניהם כבר לא גרים ביחד בגדרה הפסטורלית, והתועלת הדו צדדית שצמחה לציבור הסטודנטים מהחיבור המקודש הזה, נמוגה מן העולם.
הוא העניק לה אחיזה בציבור בוחריה, הלו הם הסטודנטים בכל הארץ, כח והשפעה בהתאחדות ואת חדוות הנעורים, היא העניקה לו את הבשלות את הכח הפוליטי המשפיע כל כך בתור אחת הנשים החזקות בתנועת הליכוד וכמובן בל נשכח את הניסיון העשיר ואת העצות לחיים, שהרי שגיב הוא ממשיך דרכה , בן דמותה של הנסיכה לבית גמליאל, ביחד הם היו עמי ותמי, אדם וחוה, לורל והארדי שרה וביבי.

שגיב וגילה לנצח (או שלא)
עכשיו קצת עצוב, שגיב וגילה כבר לא גרים ביחד, ההרמוניה שכה פעמה בראיונות הרבים שהעניקו בני הזוג לאמצעי התקשורת כבתה. .
למה אף אחד לא היה יכול לשאול את דעתנו לפני שהם נפרדו, מדוע גילה לא התייעצה איתי (הייתי אומר לה שתמתין, לפחות עד שתתחיל השנה) למה שגיב לא פנה לעצתי (הייתי אומר לו, תהיה חזק, אחי, אבל תישאר אל תוותר, למרות שאתה סובל) למה הם לא פנו אלי ביחד (הייתי אומר להם, למען עתיד ההתיישבות בארץ ישראל השלמה, הישארו נא ביחד)

אבל לא, הם החליטו להזניח את ציבור הסטודנטים הגדול ולברוח אל תהומות הרווקות, זה לא שמישהו מחכה לגילה שלנו מהצד השני וגם על שגיב לא בטוח שיקפצו הרבה, לפחות לא כרגע (קצת קשה לעלות בדרגה מחברת כנסת שממוקמת 11 ברשימת הליכוד הכנסת ורק במזל לא נהייתה שרה)
אין לנו טענות, אם משהו לא הולך עדיף לקטוע אותו לפני שיהיה מאוחר, אבל האם מישהו טרח לשאול אותנו, ציבור הסטודנטים, כרגיל אף אחד לא מתייעץ איתנו, לאף אחד לא אכפת מההשלכות של הצעד הדרמטי הזה שמאיים לקרוע את הסטודנטים משלוות הקיץ שלהם. האם אנחנו בדרך להשבתה כוללת של המוסדות האקדמיים בתחילת השנה. ואיך תתפקד התאחדות הסטודנטים בלי הגב הכל כך מוצק שהעניקה לה חברת הכנסת גמליאל (כי ענבל גבריאלי במקרה הטוב זה תחליף דל שומן)

עכשיו אתם בטח מחייכים, למה שזה ישפיע עלינו, אבל לכו תדעו, אולי לגילה נשאר טעם רע וחמוץ מההתאחדות הזה, ולפני שאתם מאשימים את מר אסולין, תנסו להעמיד את עצמכם במקומו לרגע, היא היתה יו"ר האגודה בבאר שבע והוא היה אחריה, היא היתה יו"ר ההתאחדות הארצית והוא נכנס לנעליה , היא חברת כנסת ומה קורה איתו, האם מכאן נוצר הברדק הגדול?

גילה , אל תנטרי טינה לציבור גדול, אני יודע שזה לא הלך , זה השאיפות הגדולות של שניכם, אתם עוד תגיעו לשמיים, אנחנו אוהבים אותך למרות שלפעמים זה לא ממש נראה ככה, אל תשברי לנו את הלב, תחשבי שוב על שגיב והעיקר על טובת הסטודנטים, מקסימום תיקחי איזה עתודאי בתור ריבאונד, הפרש גילאים לא ממש משנה באהבה.

שלכם, ציבור הסטודנטים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד