072-3300504

מה אומרים הכוכבים השבוע?

חדש ביורם לימודים ! מיוחד, לכל הלומדים באקדמיה ובכלל, תחזית אקדמית מותאמת ללימודים, לשבועיים הקרובים. מאת האסטרולוגית אביה בנימין

אביה בנימין | 31-03-2004 12:00:00

יש להדגיש, כי הנאמר כאן, אינו בא להחליף את הייעוץ המקצועי המתבסס על נתונים אישיים של כל אדם.

21.3 – 4.4

טלה
מרקורי, כוכב התקשורת והלימודים נמצא בימים אלה במזל טלה ומשפע לטובה על היכולת המנטאלית שלכם. החשיבה שלכם בהירה וחדה ואין ספק שתוכלו להתמודד עם תכנים מסובכים בקלות יחסית. לסטודנטים ותלמידים – צפויה הצלחה, ולמתלבטים – זה הזמן להירשם ללימודים.

שור
אמנם הראש שלכם בענייני הלב והרגש וקשה לכם להתרכז ביותר מעניין אחד, אך לא רצוי שתזניחו את הלימודים. גם ההוצאות הרבות שנחתו עליכם לאחרונה מוציאות אתכם מריכוז. הימים היותר מוצלחים להפעיל את הראש ביעילות, יהיו בתאריכים - 28.3-30.3 . כדאי להשקיע בהכנת עבודות בימים אלו.

תאומים
הפעילות החברתית מעסיקה אתכם יותר מכל בימים אלה. כדאי שתלמדו עם חברים שכיף לכם אתם. כך תהרגו שתי ציפורים במכה אחת. הצורך החברתי יבוא על סיפוקו וללימודים לא יגרם נזק. גם האנרגיה הפיזית רבה מתמיד מה שמוסיף לחוסר המנוחה הקבוע. עשו לכם הרגל בימים אלה – קודם חדר כושר ורק אחר כך לימודים.

סרטן
האנרגיות שלכם די ירודות ועניינים רבים מטרידים אתכם בימים אלה ודוחקים את הלימודים לאחור. אך, זו תקופה מאוד משמעותית ונדרש מכם להחליט החלטות חשובות לעתידכם גם בתחום הלימודים. אין ברירה – אתם חייבים להשקיע יותר מתמיד כדי להצליח. הבשורה הטובה: נראה, שמי שישקיע זה ישתלם לו.

אריה
יש הרבה אקשן בתחום החברתי. לא הכל זורם בהרמוניה וזה מאוד מעסיק אתכם בימים אלה. כדאי שתדעו, שהיכולת המנטאלית שלכם השתפרה לאחרונה ויש לכם יכולת ללמוד היטב וגם ליהנות מהלימודים. לאלה מכם ששוקלים להירשם ללימודים - כדאי לעשות זאת בימים אלה או לדחות את ההרשמה לחודש מאי.

בתולה
זו תקופה מצוינת בשבילכם להתקדם בכל תחום שתבחרו לרבות בתחום הלימודים. נראה, שנפתחתם השנה ואתם מוכנים להתנסות בחוויות מרגשות. זה הזמן בשבילכם להרחיב אופקים ולהתקדם בלימודים. אלה מכם שעוד לא נרשמו ללימודים – כדאי להזדרז ולחפש קורסים כבר מהיום!

מאזניים
ענייני הלב והזוגיות בראש סדר העדיפויות בימים אלה והם דוחקים לפינה את הלימודים. אך לא לזמן רב. נראה, שצפוי בשבועיים הקרובים עומס רב בלימודים וכדאי להתארגן לקראתו. רצוי להיעזר באינטרנט ולהעשיר את הידע בתחומי הלימוד השונים. הימים היותר טובים ללימודים יהיו בסוף השבוע ב – 26.3-27.3 .

עקרב
צפוי לכם עומס רב ואתם נדרשים לעסוק בעניינים שעל חלק מהם הייתם מוותרים. החיים נעשו תובעניים והמשימות מסובכות. וגם הבריאות – לא משהו. אך, אין כמוכם כשצריך לעמוד באתגרים ולהצליח. דווקא הלימודים ילכו לכם די בקלות ובעיקר ב 2.4-3.4 , ואם תשקיעו – תצליחו מעל המצופה.

קשת
אין לכם ראש ללימודים בימים אלה ודווקא לא מתחשק לכם להתאמץ יותר מדי. מזג האוויר האביבי מושך אתכם אל מחוץ לבית וקשה לכם להתרכז. גם המתחים בזוגיות לא עוזרים לכם לשבת נינוחים ולהשקיע בלימודים. קחו פסק זמן במידת האפשר. בקרוב לא תוכלו להמשיך ולהתחמק מהלימודים..
.
גדי
יש המון פעילות בביתכם והמשפחה זקוקה לכם ונוגסת בזמן שייעדתם ללימודים. ובכל זאת, זו תקופה ברת מזל בכל הקשור ללימודים וחבל להחמיצה. התארגנות יעילה כפי שרק אתם הגדיים מסוגלים לה, והשקעה מעבר לשעות הרגילות, יעזרו לכם להתמודד בהצלחה עם כל המחויבויות שעל הפרק.

דלי
רצוי שתשקיעו את כל זמנכם בלימודים בימים אלה, כי יש לכם יכולת מצוינת בכל הקשור ללימודים. נראה, שיש לכם תמיכה גם מהבית והסביבה תאפשר לכם להשקיע בלימודים ותעזור לכם להצליח. אלה מכם שאינם לומדים עלולים לחוש בחוסר מנוחה מנטאלי וקושי להירדם. השלימו את החסר באמצעות קריאה, והרחיבו את הידע שלכם מאתרי לימודים באינטרנט.

דגים
יש לכם המון הוצאות בימים אלה וחלק מהם קשור ללא ספק ללימודים וזה מטריד אתכם. גם בבית יש פעילות רבה אשר מקשה עליכם לשבת בשקט ולהתרכז. כדאי שתארגנו לעצמכם רשימה מסודרת של מטלות שנדרשתם להם בלימודים ותלכו לפיה. הימים היותר טובים ללימודים יהיו – 23.3-25.3 .

אין תמונה

על האסטרולוגית אביה בנימין
טלפונים: 09-9500441, 058-373043 (מה1.4 יהיה 052-8373043)
· בעלת דיפלומה באסטרולוגיה מטעם הפקולטה ללימודי האסטרולוגיה בלונדון.
· ממחברות הספר "האסטרולוגיה של הזוגיות".
· בעלת ניסיון של כ- 25 ש' בהוראה, בייעוץ אישי, זוגי, עסקי ומקצועי.
· מנהלת "המרכז לאסטרולוגיה יישומית" בהרצליה.
· מופיעה ברדיו ובטלוויזיה וכותבת בעיתונים ובאינטרנט.
· בעלת האתר המצליח www.astrol.co.il

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד