072-3300504

דפים מיומנה הלוהט של מלכת דרג

הכירו את אספרנסה, אחרי שנים של הופעות בסדום, היא החליטה להתנתק מעט מחיי הזוהר. אבל, מה לעשות שמלכת דרג זה לא מקצוע, והחיים בקמפוס חיפה רחוקים מלהיות פשוטים, ככה זה כשאופי נמדד בסנטימטרים

אספרנסה | 01-03-2004 11:55:00

סוף הסימסטר הראשון שלי וגם המבחנים נגמרו ואני עדיין לא מאמינה שאני כאן רחוקה מחיי הזוהר שכה התרגלתי אליהם.
על מה אני מדברת?
טוב ששאלתם, לפני ארבע שנים, מיד לאחר הצבא עברתי מחיפה לת"א ובין חיפושי העבודה הגעתי לאודישן בדיוה -מה זאת אומרת מה זה הדיוה? מועדון הדרג הכי טוב בארץ, כאילו דה!!!!!!!!!!. בקיצור את המילניום פתחתי בשמלה ועקבים, משמחת את עם ישראל ומתה מכאבים אבל מה לא עושים כדי להראות יפה? כך החלה לה קרירה מזהירה שלי כמלכת דרג (ולמי שלא מעודכן הנה מבזק-מלכת דרג זה גבר בלבוש אישה לצורכי משחק ובידור) .הופעתי מב"ש דרך ת"א וגם פה בצפון.
אח..הסיפורים שיכלתי לספר לכם ואולי עוד אספר על הסמים, האורגיות, התככים, עולם המועדונים מאחורי הקלעים והבחורים והבחורים והבחורים ...אני בטוחה שהדברים שראיתי ועשית בלילות בת"א היו גורמים למדונה להסמיק אבל אחרי כל השנים הבנתי שהבל הפאה ושקר העקב לא לעולם הן והגיע זמני לחזור לאמא ואבא (מי אמר לחיות על חשבונם?) וללמוד משהו.
אספתי את עצמי וארזתי את הפאות, השמלות והאיפור ועליתי להר הכרמל, חזרתי לחיפה. החששות היו רבים, אך גם פה יש לי הופעות, חשבתי לעצמי באשליה מסוימת, פה לא אצטרך לדאוג לחשבונות (תודה לאל על אבא ואמא כבר אמרנו?).
אומנם תחילה פיזזתי פה ושם אך עד מהרה הבנתי שחיי הלילה פה לא סוערים, שלא נאמר מכניסים כמו שהורגלתי, אבל למה להתלונן .
עיקר ההופעות הועלו במועדון בחיפה ששמו הלונה, באחת הפעמים ראיתי שם בחור ש...איך אומר זאת בעדינות ... שהיה חתיך, הורס, מדהים שלא ניראה כמותו, ס-ו -פ-נ-י.
חיכיתי, הוא חייך, הזמנתי שני וודקה –רד בול (אם כבר אני מקבלת שתיה חינם אז שלפחות יצא מזה משהו) והושטתי לו אחד אבל באותו רגע נישמע "ועכשו מלכת הלילה של ת"א פה אצלנו בלונה קבלו את הגדולה מכולן, המלכה החדשה בחיפה אספרנסה" .הבטחתי לחזור הוא הבטיח להמתין וכמובן כיאה לבני מינו הסופני התאדה מהשטח. מאוכזבת קשות התפניתי לביתי.
שבוע חדש ואיתו דברים חדשים (בעיקר מאמרים) שינותבו לעברי .הזמן חולף והסופני כמעט ונישכח מזיכרוני אך יום אחד לאחר חדר הכושר באוניברסיטה בעודי מתרחץ במלתחות (של הבנים אלא מה) רואה אני את הסופני מתרחץ לידי רציתי לומר משהוא אך נזכרתי שהוא לא יזהה אותי בדמותי הגברית .
אבל דבר אחד הייתי חייב לברר :האם לסופני יש גם הרבה אופי? וכשאני אומר אופי אני מתכוון בס"מ!!
אז הגנבתי מבט והבנתי שהאל עשה עימי חסד, שלא כמו עם הבחור וחסך ממני מפגש מביש.
כך בנים חביבים שלי תיזכרו שהכוסית ששלחתם לה ידיים ואחרי זה הברזתם לה(עם וודקה –רד בול)
עלולה להיות הבחור מחדר הכושר שיגלה אתה מה שהטבע (לא) נתן וידאג שהבנות בקמפוס ידעו
טעו מי שאמרו לפני "אין כמו נקמתה של אישה" יותר נכון: גהנום הוא נקמתה של מלכת דרג .

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד