072-3300504

הבלונד ואני

העולם שטוח, הגיע תקופת הבחינות, הכל שחור, אין שכל אין דאגות, הבורגנים זה אחלה סדרה, גם יצפאן, היורו עלה, גם ההורמונים, המחזור בא, הגיע תקופת המבחנים, שלי שחר מתמודדת עם עובדת היותה בלונדינית

שלי שחר | 12-02-2004 16:19:00

הוצאתם לי את החשק לכתוב, חבורת ערסים מגעילים שחושבים שלהיכנס לאינטרנט זה דבר מגה אינטלקטואלי , התגובות המעצבנות שלכם העיפו לי את הרוח מהמפרשים, שיחררו לי את בלוטות הדמעות, אני אשמה שהעורך ביקש לחדד דברים, יש לי עוד כמה חלקים, אני לא סתם בלונדה מטומטמת כמו שאתם חושבים (ובצדק, גם אמא שלי אמרה לי אחרי שהיא קראה את הטור) יש לי עוד כמה דברים באמתחתי, בעיקר דאגות עכשיו כשאין לי ממש זמן לנסוע לחופשת סקי בחו"ל.
ביום שישי שעבר דווקא רציתי להגיע לחרמון אבל נתקעתי בשירותים של הפאב שהייתי עם חברה שלי, זה היה קצת פסיכי, אבל מה לעשות שהמחזור שתקף אותי חרמן אותי כהוגן (כן, יש כאלו שהמחזור מחרמן אותן), אחרי שתי כוסיות וודקה וחצי כוסית ייגר החלטתי שאני צריכה לבדוק את השירותים מבפנים. עלם חמודות שאת שמו אני לא ממש זוכרת הצטרף אלי, לא ברור לי למה, ובפרצי שלוליות מלנכוליות הוא החליט לעשות לי בדיקה תוך גופית. שיתפתי פעולה ורק הזהרתי אותו שאני במחזור, זה לא ממש הסתדר לו עם מה שלימדו אותו בבית ספר (לבחורות אין אף פעם מחזור והן אומרות את זה רק כדי להתחמק מסקס) ולכן הוא המשיך בחקירה, לא יודעת למה, אבל כשהוא התחיל ממש להציק , עבר לי אלחנן טננבאום מול העיניים, רציתי לתפוס את עצמי ולומר לו , חדל אש חדל חדל חדל! אבל משהו בעוצמה שלו גירה אותי וכשאני מגורית, שום דבר לא יכול לעצור אותי, ככה חשבתי עד שיצא הדבר הקטן הזה מהג'ינס שלו.
אני מניחה שאתם, כמו מרבית האנשים, מכירים את הקטע בו פרץ רומנטיקה משתנה כהרף עין והופך לגיחוך ממושך, כזה שבזוית הפה אתם נראים כמו עמנואל הלפרין במיטבו עם נתזי רוק מרוחים מסביב בחדר, "זה מה שיש לך, בחור" הצפתי לעברו, הוא הסמיק, החוויר ולאחר מכן כיבה את הנר, סגר את המכנסיים והלך. כמו שאתם מבינים, באותו יום לא הגעתי לחרמון.

עולם האנדר גראונד של הפקולטה שאני לומדת בה מתעורר בתקופת הבחינות, פתאום מגיעים כל מיני טיפוסים מוזרים לאוניברסיטה שלא לדבר על העולם הסהרורי במיוחד של המשגיחות, אין לי מושג מאיפה הביאו אותן או מה באמת הגיל הביולוגי שלהן אבל מתברר שיש להן באמת עיניים בגב, וחוש שישי ונבואי ותחת ענקקקקק ומבט שלי בואי שלי שחר, נתפוס אותך (רגע, זה לא הבחורים שצריכים לחשוב ככה?)
איך זה שהן תמיד יודעות מי מתכוון להעתיק? במבחן האחרון החלטתי להחשיד את עצמי ולעשות עיניים לבוחנות, הן כנראה לא ידעו מאיפה זה נפל עליהן אבל זה הספיק.

הללללללוייההה!!!! זה קרה, הן כנראה קצת נלחצו מעודף ההורמונים שהיה במערכת הדם שלי (מחזור אתם יודעים) והעבירו אותי הרחק לאחור, במבחנים מסוימים אני לא מעתיקה, אבל בדרך כלל, כמו עכשיו, אני לא מספיק סומכת על עצמי, אז הכינותי עצמי מראש.

המתרגל של הקורס (בואו נקרא לו שי, אף פעם לא שכבתי עם מישהו שקוראים לו שי) החליט בשיעור ההכנה לקראת המבחן שהוא מתחיל איתי, בדרך כלל שמישהו מחליט כזה דבר, זה נידון לכישלון, כי מרוב שאתם רוצים, אני רואה את הבליטה החשודה מרחוק ואני יודעת בדיוק למה הכוונה, לשי, לא הייתה מתיחה במפשעה, אז חשבתי שאולי הוא רציני.
שי ניסה להסביר לי קצת על החומר ואחרי שתי דקות בדיוק ראה שדבריו נופלים על אוזניים ערלות (ככה אומרים, לא?) אז הוא הזמין אותנו לקפה לשבת קצת על החומר למבחן. ישבנו ואחרי דקה תוך פיהוק קל (שלי) ושיעול עמוק (שלו) הוא הבין עם מי יש לו עסק וניסינו לדבר על דברים יותר נעימים כמו כמה פעמים הוא יצא עם סטודנטיות שלומדות אצלו (הרבה) וכמה אמינים הם המתרגלים אצלנו בחוג (בכלל לא) ההמשך היה כבר אצלו בסלון, אחרי שעה הייתי בחוץ, דווקא היה נחמד, אולי אני אשמור איתו על קשר אחרי המבחן, ואולי לא, מה שבטוח זה התשובות שנמצאות אצלי, מתוך אינסטינקט אימהי , שמתי אותן בחזיה, לא יודעת, ככה לימדו אותי, דברים חשובים שמים קרוב לבטן.

עכשיו אחרי שהבוחנות העבירו אותי אחורה אני יכולה בשקט להתייחד עם הפתק המקומט שיש לי ביד ולענות את התשובות הנכונות, רגע, משהו כאן ממש לא בסדר, ידעתי ששכחתי משהו, המספרים של השאלות לא ממש מחוברים לתשובות, אין לי מושג מה קשור למה, העולם שטוח, גם הבטן של שלי שחר, הריר נוזל אצל מי שיושב מצד ימין שלי, גם אצל זו שיושבת משמאלי, המחזור שלי כבר נגמר, אני רואה הכל שחור, אולי המסקרה נוזלת לי לתוך העין, יכול להיות שאני באמת בלונדינית ???

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד