072-3300504

Eurobiz 2003 - "עושים עסקים אירופה"

הכנס השנתי של ביה"ס למוסמכים במינהל עסקים המסלול האקדמי המכללה למינהל

| 25-11-2003 08:34:00


ב- 24 בנובמבר 2003 ,התקיים הכנס שנתי של בית הספר למוסמכים במינהל עסקים MBA המסלול האקדמי המכלל למינהל, למפגשים בין אנשי עסקים,מנהלים, נספחים כלכליים מרחבי העולם ואנשי אקדמיה –כנס eurobiz" ,עושים עסקים –אירופה" . הכנס התקיים במסגרת התמחות ייחודית בביה"ס –"MBA בניהול בינלאומי" המהווה מסגרת אקדמית לכנס זה ולנושא הבינלאומי בכללותו.

פרופ' תמיר אגמון , דיקאן ביה"ס למוסמכים במנהל עסקים המסלול האקדמי המכללה למינהל ציין כי : " מטרת הכנס ליצור הכרויות והזדמנויות עסקיות ולקדם קשרים כלכליים בין אנשי עסקים מישראל ואנשי עסקים מאירופה. לצורך כך אנו מפגישים בין הנספחים המסחריים והכלכלים של ישראל במספר ארצות אירופאיות ,והמקבילים להם בארץ. פרופ ' אגמון מוסיף כי ניתן להגדיל את סחר בין ישראל למדינות מזרח ודרום אירופה בכ -% 25 ע"י יצירת קשרים בין אנשי עסקים לגופים ממשלתיים".

עיקרי הדברים שנאצרו ע"י הדוברים בכנס:
1.קיים פוטנציאל עסקי גדול לעשיית עסקים בין ישראל לאירופה משום שהרחבה של שוק משותף ע"י הצטרפות מדינות נוספות מקרבת את אירופה לישראל גם מבחינה גאוגרפית מאחר וההתפשטות הינה לכיוון מזרח והופכת את האיחוד האירופי ליותר פלוראליסטי מה שמקל על התקשורת עם ישראל.

2.בשביל לקדם זאת צריכים לפעול בתחום עשיית עסקים וזה נעשה אך עם זאת יש למצוא דרך ליצור קשר ודו שיח עם אירופה בנושאים פוליטיים ואדאולוגיים .

3.יש למקם את ישראל בין אירופה וארה"ב ולא למקם את ישראל כחלק מהמחנה האמריקאי כנגד או מול המחנה האירופי.

4.בשביל לעשות עסקים עם אירופה יש ליצור מערכת קשרים בין אישית וארגונים וזאת מטרת הכנס – המסלול האקדמי המכללה למינהל כגוף אקדמי כמקום שבו נוח לאנשי ממשלה ואנשי עסקים להיפגש ברמה לא מחייבת וליצור מערכת קשרים שתביא אח"כ לעשיית עסקים.

תמונה מהכנס
תמונה מהכנס
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד