072-3300504

תל אביב פורשת מהתאחדות

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב טוענת לאי תקינות במבנה הארגוני של התאחדות הסטודנטים. בפרישתה, מעונינת לזעזע את המערכת.

תמר דרייבלט | 04-11-2003 12:45:00

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הודיע בתחילת השבוע על פרישתה מהתאחדות הסטודנטים הארצית לתקופת זמן בלתי מוגבלת.
אוניברסיטת תל אביב, היא הגדולה בישראל, ואגודת הסטודנטים שלה מייצגת כ 28,000 סטודנטים.
טענותיה העיקריות של אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הם בדבר אי תקינות במבנה הארגוני של התאחדות הסטודנטים, ליקוים במימוש התקנון בקבלה להתאחדות, שיבוש ההליך הדמוקרטי על ידי מתן משקל שונה לכל אגודה חברה בהצבעות, חברות בהתאחדות של אגודות שמנהלן אינו תקין בהתייחסות ישירה לאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ב"ש וכו'..
באגודת הסטודנטים רואים בהתאחדות גוף סטודנטיאלי בעל פוטנציאל של כ 250,000 חברים, היכול להוות מוקד כוח ברמה הארצית. כל עוד לא תעבור ההתאחדות למנהל תקין ושקיפות תבדיל עצמה אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א.
מטרת הפרישה היא לזעזע את המערכת ולחייב רה אורגניזציה. ברמה ההצהרתית מעונינת האגודה להוביל מאבק לשינוי מהותי בהתאחדות מתוך אחריות כלפי הגוף הייצוגי של הסטודנטים בארץ.

חילופי דברים
שגיב אסולין, יו"ר התאחדות הסטודנטים טוען כי הסיבה לפרישה היא תבוסת יו"ר האגודה בקודם, אסף זילכה. עוד הוסיף אסולין כי "יו"ר אגודת הסטודנטים" באוניברסיטת ת"א , כלל לא נבחר באוניברסיטת ת"א ומיותר לציין כי כל טענותיו הבל וריק".
מאגודת הסטודנטים בתל אביב נמסר כי אין עניין לרדת לרמות הויכוח הללו. בנוגע לטענה כי יפתח עצמון, יו"ר האגודה המכהן, לא נבחר בהליך דמוקרטי מסרה דוברת האגודה כי היו"ר היוצא התפטר בספטמבר, והיו"ר המכהן נבחר על ידי מועצת הסטודנטים. מועצת הסטודנטים מאגדת בתוכה 75 נציגי החוגים השונים, והם האחראים על בחירת בעלי התפקידים. בחודש ינואר יתקיימו בחירות כמדי שנה למועצת הסטודנטים ומתוכה יבחר היו"ר.

סטודנטים באירועי פתיחת השנה, אוניברסיטת תל אביב
סטודנטים באירועי פתיחת השנה, אוניברסיטת תל אביב
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד