072-3300504

ארה"ב: בן 70 חוזר למעונות הסטודנטים

חבר קונגרס דמוקרט לשעבר החליט לנצל את שנות הפרישה בחזרה ללימודים. הסטודנט הטרי מאוד מעוניין ללמוד אך מודאג מהרגלי הבילוי של שכניו החדשים

08-09-2003 11:40:00

אף פעם לא מאוחר מידי להתחיל ללמוד. חבר קונגרס אמריקאי שהשנה ציין את יום הולדתו ה-70 החליט לממש את הקלישאה ושב אל לימודיו בקולג'. רון מזולי, לשעבר דמוקרט ששרת נאמנה בבית המחוקקים האמריקאי, העיד על עצמו כי הוא "משתוקק" ללמוד. למזולי שבנובמבר ימלאו לו 71, היתה קריירה חוקתית מכובדת שנמשכה 25 שנים והסתיימה עם פרישתו ב-1995. לאחרונה הוא שימש כמרצה למשפטים באוניברסיטת לואיסוויל וערך ביקורים אקראיים כמרצה אורח בקמפוס של הקולג' היוקרתי, הארוורד.

לאחרונה, החליט מזולי לוותר על חיי הפרישה הנוחים ולחזור ללימודים על כל המשתמע מכך. בכוונתו של מזולי לעבור להתגורר במעונות הסטודנטים הרועשים ולשקוד על עבודות שעליו להגיש בעוד שכניו שגילם, רבע מגילו, שותים לשוכרה בחדרים הסמוכים. "רציתי להפריך את התיאוריה שאי אפשר ללמד כלב זקן תעלולים חדשים", הסביר מזולי שיתחיל ללמוד במסגרת תכנית מיוחדת בשנת לימודים הקרובה בהארוורד ב-10.9. התכנית בה יקח מזולי חלק מיועדת בדרך כלל לבני 30 פלוס שרוצים לפתח קריירה פוליטית.


פרסומת"אני מרגיש שיום בו לא למדת דבר הוא יום מבוזבז", ניסה המחוקק הזקן להסביר את החלטתו המשונה. הוא הסביר כי הצטרפותו לקמפוס של הארוורד תהיה שונה מהפעם הקודמת בה הגיע למקום כמרצה אורח. אז ניהל קבוצת מחקר של הפקולטה ללימודים פוליטים והתגורר בדירה נוחה ומרווחת מחוץ לקמפוס. הפעם, הוא ואשתו, הלן יתגוררו בדירת חדר באחד מבנייני המעונות שהאוניברסיטה מספקת לתלמידיה. בסי.אן.אן דווח כי מזולי הסביר שהמיקום המרכזי יקל עליו לעשות שימוש בכל מה שלהארוורד יש להציע. עם זאת הוא הבהיר כי הוא מודאג מהרגלי פעילויות הלילה של שכניו העתידיים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד