072-3300504

תכנית לימודים לתואר שני בפסיכולוגיה במכללה האקדמית ת"א-יפו

הענקת התואר השני מותנית באישור המל"ג;מסלולי הלימוד הם :פסיכולוגיה קלינית,פסיכולוגיה רפואית,נוירופסיכולוגיה שיקומית

| 04-05-2003 09:41:00



המכללה האקדמית ת"א יפו קיבלה אישור תכנית לימודים לתואר שני בפסיכולוגיה. הענקת התואר השני מותנית באישור המל"ג. תוכנית הלימודים לתואר השני נועדה להכשיר את הלומדים להתמחות באחד משלושה מסלולים:
פסיכולוגיה קלינית,פסיכולוגיה רפואית,נוירופסיכולוגיה שיקומית.

מסלולי הלימודים עומדים בדרישות ההתמחות של הועדות המקצועיות של מועצת הפסיכולוגים במשרד הבריאות ואושרו על ידן. לבד מכך, התוכנית מתייחדת בחשיפה להתפתחויות עכשוויות, רלבנטיות, בדיסציפלינות ביולוגיות ובהקניית גישות וכלים למדידה ולהערכה ביקורתית של הפרקטיקה הטיפולית והאבחונית. כמו כן, קיום במקביל של שלושה מסלולי לימוד וההשקה ביניהם יוצרים תוכנית עשירה שמאפשרת ללומדים בכל מסלול היכרות עם תכנים ייחודים למסלולים האחרים.

שלושת המסלולים נבנו באופן המאפשר לסטודנטים לסיים את כל חובותיהם לתואר בפסיכולוגיה תוך שנתיים. על מנת להצליח לסיים את הלימודים תוך שנתיים, בשונה מתכניות אחרות ללימודי תואר שני בישראל, תקופת ההתמחות (פרקטיקום) פרושה על פני שנה קלנדרית מלאה, במקום על פני ארבעה סמסטרים אולם תימשך גם בתקופת הקיץ.

מתכונת זו תאפשר לסטודנטים להתחיל את פרוייקט הסיום שלהם כבר בסמסטר השני של השנה השנייה ללימודיהם, ולסיים את כל הדרישות עד סוף הקיץ.

מתכונת זו תאפשר לסטודנטים להתחיל את פרוייקט הסיום שלהם כבר בסמסטר השני של השנה השנייה ללימודיהם, ולסיים את כל הדרישות עד סוף הקיץ.

פרוייקט הסיום הנדרש מהסטודנטים לתואר שני במכללה, אינו זהה לעבודת תזה של תואר שני. סטודנט שירצה להמשיך את לימודיו לתואר שלישי באוניברסיטה, יתכן ויתבקש להשלים תזה כתנאי לקבלתו לתואר.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד