072-3300504

הפגנת סטודנטים באוניברסיטת ת"א נגד התוכנית הכלכלית

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב תפגין היום ה- 2.4.03 בשעה 10:30 מול משרד האוצר בדרישה: לקיים משאל עם על התוכנית הכלכלית

חנית פורמנסקי | 01-04-2003 10:36:00

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב תפגין היום ה- 2.4.03 בשעה 10:30 מול משרד האוצר, יחד עם סטודנטים מאוני' חיפה, הטכניון, מכללת לווינסקי ומכללת אשקלון, נגד הניסיון של הממשלה לשנות את פני החברה הישראלית, ולהפכה לחברה פיאודלית, בה מתקיים משק של צמיתים ואדונים.

חזון הציונות מושתת על הקמת מדינת רווחה דמוקרטית. אולם, בשנים האחרונות חל כרסום זוחל במדיניות הרווחה, ובתכנית המוצעת מתכוונת ממשלת ישראל להנחית עליה את מכת המוות.

האגודה בת"א רואה בתכנית הקיצוצים של האוצר, ניסיון לבצע מחטף אשר ישנה את כוונותיהם ותקוותיהם של מייסדי המדינה, להקים בה חברה שיוונית ומוסרית. חברה הרואה בערבות הדדית ערך עליון, השואב מהמקורות היהודים: "לא תעשוק את רעך ולא תגזול ולא תלין פעולת שכיר...לא תקלל חרש ולפני עיוור לא תיתן מכשול" (ויקרא י"ט).

אסף זלכה, יו"ר האגודה אמר: "הסטודנטים בישראל אומרים היום: די ועד כאן!! תוכנית הממשלה משקפת עיוורון כלכלי חסר הגיון, וטענתה כי ברצונה לדאוג לעתיד טוב יותר לכולנו מקורה בשקר. יכולתה של ישראל להבטיח עתיד טוב יותר לילדים הגדלים בה אינה תלויה בסוללות טילים ובמסכות, אלא בחיזוק החברה מבפנים, ובהגנתה מפני התפשטות ייאוש ואלימות, בורות, עוני, עושק וניצול. אנחנו רוצים לחיות במדינת רווחה, מדינה שבה מתקיימת חברה עם מצפון וערבות הדדית".

אין תמונה

הסעות ביום שישי ערב במעונות האוניברסיטה
אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב יזמה שרות חדש לסטודנטים. מכיוון שמאזור רמת אביב אין תחבורה ציבורית בסופי שבוע, נאלצים הסטודנטים, דיירי המעונות לשלם כסף רב עבור מוניות. לפיכך, החליטה האגודה להפעיל קו שרות מסובסד לדיירים. הקו יפעל בימי שישי בערב במשך מספר שעות ויפשר לדיירים לצאת לבלות ולחזור בעלות מינימלית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד