072-3300504

בוגרי המכללה האקדמית תל אביב יפו משתלבים בחברת מרקורי

השבוע, ארחה מרקורי אינטראקטיב סטודנטים ובוגרים של המכללה האקדמית של תל-אביב יפו, כדי להציג בפניהם את החברה

| 26-02-2003 12:37:00


לאור קליטתם המוצלחת והשתלבותם של עשרות מבוגרי המכללה האקדמית של תל-אביב יפו בחברת מרקורי, פותחת החברה את שעריה כדי לבדוק את השתלבותם של בוגרים נוספים בשורותיה.

מרקורי, שנמצאת במגמת צמיחה, ממשיכה את הקשר שנוצר עם האקדמיה ומארחת את הסטודנטים והבוגרים של המכללה האקדמית של תל-אביב יפו, במטרה להציג בפניהם אפשרויות קליטה בחברה עם סיום לימודיהם.

השבוע, ארחה מרקורי אינטראקטיב סטודנטים ובוגרים של המכללה האקדמית של תל-אביב יפו, כדי להציג בפניהם את החברה. במפגש ייקחו חלק פעיל בכירי החברה וביניהם: סמנכ"לית התפעול, אריאלה אבני; דורון הרפז, מנהל מכירות; דנה הרדוף, מנהלת הגיוס; ובוגרי המכללה האקדמית תל-אביב יפו, שנקלטו בהצלחה במרקורי ויספרו על השתלבותם בחברה.

שיתוף הפעולה בין מרקורי לבין המכללה האקדמית של תל-אביב יפו, החל לפני כשנה, לאחר קליטתם המוצלחת של עשרות מבוגרי המכללה. במרקורי נקלטו בהצלחה הבוגרים והשתלבו במחקר ופיתוח וחלקם אף קודמו לתפקידי ניהול בזמן קצר.

מוטי כרמונה, בוגר המכללה, שהצטרף לשורת עובדי מרקורי לפני כחצי שנה ומשמש כראש צוות מציין את אווירת העבודה הנעימה ואת קליטתו המהירה בחברה, בין היתר, בשל הידע התיאורטי והמקצועי אשר רכש במהלך לימודיו במכללה.

מיכה מאירוביץ, מנהל בכיר במרקורי מציין: "בוגרי המכללה האקדמית של תל-אביב יפו יוצאים לשוק העבודה עם שילוב נכון של ידע תיאורטי נרחב ושליטה מעולה במתודולוגיות ושפות תכנות מתקדמות; יתרון זה מאפשר להם להיקלט במרקורי במהירות ולתרום מיד למרכז הפיתוח. "

פרופ' עמירם יהודאי סגן הנשיא לעניינים אקדמיים וראש מגמת מדעי המחשב במכללה האקדמית של תל-אביב יפו, מציין את חשיבות המפגש בין עולם האקדמיה לבין התעשייה: "מרקורי היא אחת מחברות התוכנה המובילות בעולם. הן מרקורי והן תוכנית מדעי המחשב שלנו שמות דגש חזק על הנדסת תוכנה ומצויינות במחקר ופיתוח. היה לי חשוב להציג בפני הסטודנטים חברה שנמצאת בחזית הטכנולוגיה, כדי שיכירו את צרכי התעשייה וכדי לפתוח להם דלת בחברת מרקורי עם סיום לימודיהם."..

אריאלה אבני, סמנכ"לית התפעול במרקורי, מציינת את התועלת הדדית בין מרקורי אינטראקטיב והאקדמיה המרוויחות משיתוף הפעולה.

המפגש
המפגש
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד