072-3300504

אוהבים לעבוד עם אנשים? יש לנו תואר בשבילכם

כשאנשים חושבים על מה הם רוצים ללמוד, הם חושבים במה הם רוצים לעסוק בעתיד. אם אתם רוצים לעבוד בתפקיד משמעותי בחברה מובילה והכי חשוב – לעבוד עם אנשים, מצאנו עבורכם את המסלול הנכון

30-12-2016 10:25:00

כמה פעמים שאלו אתכם את השאלה "מה אתם רוצים לעשות כשתהיו גדולים"?, ככל הנראה שמעתם את השאלה הזאת יותר מפעם אחת. יכול להיות ששיניתם את דעתכם לאורך השנים, יכול להיות שאין לכם החלטה חד משמעית ואולי אתם עדיין לא יודעים.

בעולם עם מגוון כל כך רחב של תארים אקדמיים ואפשרויות תעסוקה שונות קשה להניח את האצבע על תפקיד מסוים, ואולי אתם גם לא חייבים לעשות זאת. אם אתם יודעים שאתם אוהבים לעבוד עם אנשים ומחפשים תפקיד משמעותי ומעניין, מצאנו עבורכם את המסלול הנכון.

הגיע הזמן להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים. המסלול שיוביל אתכם למקום הנכון (צ'- shutterstock)
הגיע הזמן להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים. המסלול שיוביל אתכם למקום הנכון (צ'- shutterstock)

מסלול ייחודי למי שרוצה לעבוד עם אנשים
כולם יודעים שאפשר לרכוש השכלה אקדמית במשפטים, כמו גם תואר בחשבונאות או בהנדסת חשמל, אבל בין כל התארים שכולם מכירים יש כמה תחומים שהם לאו דווקא כל כך בולטים, ואולי זה מה שעושה אותם כל כך מיוחדים.

אם נספר לכם על תואר ראשון במנהל עסקים סביר להניח שתגידו לנו שגם את זה אתם מכירים, אבל דווקא בתארים מסוג זה מתחבאים תפקידים משמעותיים ומסלולים שככל הנראה לא שמעתם עליהם, וגם אם כן לא בטוח שהבנתם לאן הם יובילו אתכם.

תחום מבוקש שהפך להיות משמעותי ובעל חשיבות רבה בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר תחום משאבי אנוש. מדובר בשרשרת של אנשים שמהווים חלק בלתי נפרד מתהליכים אסטרטגיים של הארגון בו הם עובדים – אותם אנשים שבזכותם הארגון מתעלה על מתחריו. השאלה העיקרית היא מה צריך ללמוד כדי להשיג עבודה מאתגרת בתחום זה?

לבחור את המועמד לתפקיד הנכון (צ'- shutterstock)
לבחור את המועמד לתפקיד הנכון (צ'- shutterstock)

להשתלב במקום עבודה כבר במהלך התואר
תחום משאבי אנוש כולל בתוכו תפקידים שונים ומשמעותיים בין אם מדובר באיתור, מיון וגיוס של מועמדים לתפקידים מסוימים, גם הכשרה, קידום, הערכה ופיתוח עובדים הוא חלק בלתי נפרד מתחום זה. אם אתם גם רוצים להיות חלק מההצלחה ושואפים להגיע לתפקיד משמעותי ומאתגר וכן לעבוד עם אנשים, תואר ראשון במנהל עסקים במסלול משאבי אנוש הוא בדיוק בשבילכם.

עבודה בתחום משאבי אנוש מתאימה לאנשים שרוצים לעבוד בסביבה עם אנשים, ולא להיות כל היום מול המחשב, לחשב נתונים או להיות חלק ממערך טכנולוגי. כדי להשתלב במהרה בתחום משאבי אנוש מומלץ להירשם למסלול לימודים המאפשר לסטודנטים להשתלב בחברות ולהתנסות כבר במקביל ללימודים.

הקריה האקדמית אונו היא דוגמא למוסד לימודים שמציע תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש, ומשתף פעולה עם חברות כוח אדם מובילות במקביל ללימודי התואר. בכל שנת לימודים הסטודנטים מקבלים שתי הסמכות בתחום ניהול משאבי אנוש וכך הם מגדילים את הסיכוי להשתלב בשוק העבודה. אם לא די בכך, למצטייני בוגרי התוכנית מובטחת עבודה בתום הלימודים, כאשר לכל בוגרי התוכנית מובטח מסלול VIP למציאת עבודה מטעם אדם מילא.

אם כך, אין ספק כי התמחות במשאבי אנוש הוא המסלול הנכון עבור כאלה שרוצים לעבוד עם אנשים, אנשים שמזהים את הפוטנציאל הטמון באחרים וכאלה שרוצים להיות חלק ממערך מוביל וחשוב בארגונים וחברות גדולות, בהצלחה.

רוצים לזהות את הפוטנציאל הטמון בכל אחד? התמחות במשאבי אנוש יכולה להתאים לכם (צ'- shutterstock)
רוצים לזהות את הפוטנציאל הטמון בכל אחד? התמחות במשאבי אנוש יכולה להתאים לכם (צ'- shutterstock)
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד