072-3300504

התואר החם הבא

רוצים להיכנס לעולם ההייטק ולהשתלב בתפקידים ניהוליים מובילים? המכללה האקדמית רמת גן מציעה מסלול לימודי תואר ראשון המשלב ניהול ומערכות מידע

09-06-2021 09:26:00

יש הרבה דרכים להשתלב במקצועות ההייטק, אבל יש מסלול אחד שמקנה ידע טכנולוגי, וגם נותן את הכלים הניהוליים שיאפשרו לכם להשתלב בתפקידים מובילים ומשמעותיים.

המכללה האקדמית רמת גן, מציעה מסלול לימודים נחשק המאפשר לסטודנטים להיכנס לתחום מערכות מידע ולהשתלב במשרות ניהוליות מבוקשות. רוצים גם להיות חלק מההצלחה? תואר ראשון בניהול מערכות מידע יוביל אתכם למקום אליו אתם שואפים להגיע.

מה זה ניהול מערכות מידע?
ניהול מערכות מידע הוא תחום דינאמי ומבוקש, המאפשר לארגונים להתייעל ולעבוד בצורה אפקטיבית ולמנף מודלים עסקים חדשניים שיסייעו לו להיות ארגון טוב יותר. העיסוק בתחום משלב נושאים כמו אבטחת מידע, פיתוח תוכנה, הטמעת מערכות מידע ונושאים טכנולוגיים חשובים נוספים. סטודנטים המעוניינים להשתלב בתפקידים מובילים בחברות גדולות בתחום, נדרשים מעבר לידע הטכנולוגי, לגלות הבנה בתחום העסקי ארגוני.

"בוגר התכנית יוצא לשוק העבודה כמומחה לפתרונות טכנולוגיים בארגונים", מסביר עמית וולקוביץ, מנהל השיווק של המכללה האקדמית לישראל. "מצד אחד הוא חייב שתהיה לו הבנה מעמיקה בכל נושא טכנולוגיות המידע ויכולותיהן ומצד שני הוא חייב להביו את הצרכים הארגוניים והעסקיים של הארגון, על מנת שיוכל למצוא פתרונות טכנולוגיים אפקטיביים שיביאו לשיפור ביצועי הארגון".

לימודים שיובילו אתכם להצלחה, תואר בניהול מערכות מידע
לימודים שיובילו אתכם להצלחה, תואר בניהול מערכות מידע

ישר ולעניין: במה עובדים?
ניהול מערכות מידע והטכנולוגיות השונות מובילים היום את העולם העסקי, ומהווים תחום חשוב ומרכזי בחברות ובארגונים גדולים, ולכן מדובר במקצוע מבוקש ומשמעותי.

השילוב בין הפן הטכנולוגי לפן הניהולי, נותן לבוגרים את הכלים להתמודד עם סוגיות טכנולוגיות וניהוליות בחברות גדולות. לימודי ניהול מערכות מידע מאפשרים לבוגרים להשתלב במגוון תפקידים משמעותיים, כאשר הביקוש בתחום הוא גבוה.

הלימודים מאפשרים לבוגרים לעסוק בניתוח מערכות, הגדרת צרכים ואפיון בתוך הארגון, שיפור תהליכים עסקיים באמצעות מינוף טכנולוגיות מידע, בקרת איכות של מערכות מידע, הטמעה של מערכות מידע בארגונים ואף שיווק ומכירה של מוצרים עתירי טכנולוגיה.

למידע נוסף על תואר במערכות מידע לחצו כאן

צוברים ניסיון במהלך התואר
הרבה סטודנטים מוצאים את עצמם נלחמים על כל דקה פנויה ונקרעים בין הלימודים האקדמיים לעבודה. תואר ראשון בניהול מערכות מידע במכללה האקדמית לישראל, מאפשר לסטודנטים לצבור ניסיון מקצועי וזאת במקביל לתואר האקדמי.

תכנית הלימודים מתקיימת שלוש שנים, שלוש פעמים בשבוע - פעמיים בשעות אחר הצהריים ופעם אחת בבוקר יום שישי. "אנחנו מאמינים שלימודי תואר המאפשרים לשלב עבודה, מעניקים יתרון יחסי לסטודנט כך שבסיום התואר מגיע הבוגר לשוק העבודה עם ניסיון תעסוקתי וזה נותן ערך מוסף", אומר וולקוביץ.

מחזור הלימודים הקרוב ייפתח במכללה בחודש אוקטובר 2016, כאשר התכנים מעניקים לסטודנטים את הכלים הנדרשים בכדי להצליח בשוק העבודה. "הטכנולוגיה משתנה בקצב מהיר ולכן אנחנו נותנים לסטודנטים בתכנית את הבסיס כדי שיוכלו להמשיך ולהתפתח מקצועית בהמשך דרכם", מסביר וולקוביץ ומחדד, "אנחנו פותחים קשת רחבה של תפקידים אותם יוכל הבוגר למלא בעתיד בלי להיות תלוי בתחום צר שהיום הוא מבוקש ומחר לא".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד