072-3300504

מתלבטים מה ללמוד? הנומרולוגיה תגלה לכם

אחת ההחלטות המשמעותיות בחיים היא גם ללא ספק התשובה לשאלה: מה תרצו להיות שתהיו גדולים? ובכן, אם אתם עדיין שוברים את הראש ולא מצליחים להיסגר על התואר המתאים, תנו למספרי הגורל לעשות לכם סדר

גל יונגר | 14-01-2016 11:20:00

שאלת המיליון שמצליחה להעסיק רבים מאתנו ולגרום לנו לתהות מה באמת נרצה לעשות שנהיה גדולים, מביאה עימה התלבטויות רבות ולעיתים גם מקשה עלינו לקבל את החלטה נכונה ומדויקת.

ובכן, חשבתם פעם לפנות למספרים? ענבל לוי, נומרולוגית מהמרכז לנומרולוגיה וצמיחה אישית, מסבירה עד כמה מספרי הגורל של כל אדם משפיעים על עתידו וכיצד ניתן להיעזר בהם, "המספרים מצביעים על תכונות אופי שלנו, כאשר לכל אדם מספר גורל משלו בעל היבט חיובי ושלילי".

לדבריה, קיימים מספר פרמטרים אותם ניתן להצליב על מנת לקבל יעוץ אישי, בניהם: שם פרטי, יום לידה, חודש לידה, שאיפות בחיים ועוד, אך אם בכל זאת תרצו לקבל מושג ולהבין מה מספרי הגורל אומרים עליכם, חישוב פשוט יציג את המספר הייעודי שלכם . מוכנים?

חשבו את מספר הייעוד על ידי חיבור כל המספרים המרכיבים את תאריך הלידה שלכם למספר חד ספרתי, לדוגמא: 2=1+1=11=2+9=29=2+6+1+9+8+3=20.6.1983.

כעת, כל שנותר לכם הוא ללכת בעקבות המספר ולהבין באיזה מקצוע תוכלו לממש את עצמכם בדרך הממצה ביותר.

מתלבטים מה ללמוד? מספרי הגורל יאירו לכם את הדרך
מתלבטים מה ללמוד? מספרי הגורל יאירו לכם את הדרך

מספר גורל 1
המספר שלכם מסמל עצמאות, מקוריות, שליטה, אקטיביות ויזמות. בתקופות הקיץ אתם בשיאכם לטובת יוזמות והתחלות חדשות. אתם לא אוהבים ביקורת משום סוג שהיא, חשוב לכם הכסף אבל לא ממקום של אהבה לכסף אלא ממקום של יציבות ובטחון.

אתם אסרטיביים, בעלי ראש גדול, חשיבה אנליטית, מובילים ועצמאיים, אתם מסוגלים לסבול קשיים ולא מרשים לעצמכם להתפנק.

כיוון מקצועי: מנהלים, יזמים, תפקידי פיקוד, מקצועות של איסוף נתונים, פרילנסרים. מדובר באנשים שצריכים להיות בראש הפירמידה.

נועדתם להיות בראש ושמישהו יגיד לומר לכם אחרת
נועדתם להיות בראש ושמישהו יגיד לומר לכם אחרת

מספר גורל 2
אתם מחוברים לצד הטיפולי, אוהבים להשכין שלום בין אנשים, לגשר ולהביא את החמלה והרגישות שלכם לטובת עזרה לאחר. אוהבים ללמוד ויש אפשרות שהלימודים ילוו אתכם במהלך כל חייכם.

קיימת בכם משיכה לתורת הנסתר, פסיכולוגיה, פילוסופיה, ויצירתיות. ההצלחה שלכם תגיע ממקום של נתינה לאחר. אתם עובדים טוב בשיתוף פעולה, אוהבי יופי, בעלי אינטואיציות חזקות וראיית הנסתר.

כיוון מקצועי: יועצים, פסיכולוגים, מגשרים, עובדים סוציאליים, רופאים, מקצועות עם אוריינטציה נשית כמו: קוסמטיקה, ביגוד, עבודה עם נשים, עבודה עם ילדים, ומקצועות הטיפול.

מספר גורל 3
המספר שלכם מצביע על יכולת יצירתית טובה מאוד ולכן עליכם לכוון למימוש היצירתיות. בעלי נטייה לחיות את ה"כאן ועכשיו", יש לכם אהבה גדולה לילדים וצדק מאוד חשוב לכם, אתם מסוגלים להילחם עליו עד חורמה.

אנשים שאוהבים הרפתקאות וטבע. יש בכם נטייה להתפזר ולא תמיד להיות מעשיים. בגיל צעיר אפשר לחיות לפי רצון הסביבה, אך בהמשך כדאי שתעשו שינוי קיצוני ותפנו למה שאתם באמת אוהבים, פיתוח מודעות תעזור לכם מאוד.

כיוון מקצועי: אומנים, אדריכלים, טיפול בילדים, שחקנים, זמרים, רקדנים, מקצועות הבמה, אוהבים קהל ועבודה עם ילדים.

מחוברים לבמה ואוהבים קהל? שלמה מאחורייך
מחוברים לבמה ואוהבים קהל? שלמה מאחורייך

מספר גורל 4
אנשי ביצוע, עובדים בתלם, אחראיים, רציניים, מאמינים בעבודה קשה, מסורים, יסודיים ועובדים היטב בצוות. בעלי משמעת עצמית גבוהה, עצמאיים בעיסוק, אך עם זאת כדאי לעבוד עם שותפים.

עליכם ללמוד לוותר על מצבי שליטה ולהכניס קלילות לחייכם. גם הרוחניות תתבטא באופן מעשי כעזרה לזולת.

כיוון מקצועי: מהנדסים, עורכי דין, קונדיטורים, שפים, מקצועות שמשלבים כספים וחוקים, נדל"ן ובנייה, רואי חשבון, חקלאיים ופוליטיקאים.

מספר גורל 5
מספר של תקשורת והזדמנויות, הפה שלכם זה הכלי החזק שלכם, יש לכם כושר שכנוע חזק ולכן מקצועות שעוסקים בשיווק, מכירות ופרסום זה משהו שיתאים לכם. יש לכם נטייה להתחיל דברים בהתלהבות, עם קושי להביא אותם לסיומם.

כל מה שלא בשגרה אתם אוהבים, חמשת החושים חדים אצלכם, אתם סקרנים, חווים הכול על עצמכם ורוצים לשנות ולהתקדם קדימה.

המספר 5 מסמן חוץ לארץ ולכן יש סיכוי שתמצאו את עצמכם עובדים בחו"ל ולא רק בגבולות ישראל.

כיוון מקצועי: עיתונות, מדיה, מקצועות שקשורים לספורט ותנועה, קואצ'רים, מרצים, פוליטיקאים, מקצועות השיווק והמכירה, פרסום ומחשבים.

מספרי חמש עם הפנים לחו"ל
מספרי חמש עם הפנים לחו"ל

מספר גורל 6
אתם עובדים טוב בצוות, יצירתיים ורוחניים, בעלי חוש צדק מפותח. אתם אחראיים, דיפלומטיים, פועלים מתוך רגש, יודעים לתת עצות טובות ואוהבים לקבל גם חזרה.

אתם רגשניים, נוסטלגיים ויש לכם נטייה לפתור בעיות לכולם. אתם פוחדים להיות לבד, אוהבים מוזיקה ולומדים להיות עצמאיים בעיסוקכם.

כיוון מקצועי: עבודה בעסק משפחתי, שירות לציבור באופן רגשי (מקצועות בתחום הרפואה, עבודה סוציאלית), הוראה, עבודה עם ילדים, עבודה שקשורה לאמנות, דמיון או עבודה מהבית.

מספר גורל 7
אתם אנשים רוחניים, בעלי יכולות שכליות גבוהות, יש לכם רצון להעמיק, בעלי אינטואיציה גבוהה ויצירתיות טובה, קיימת בכם הנטייה לטפל ולעזור.

רצוי להשתייך למסגרת שתעודד אצלכם פיתוח חשיבה עצמאית וייחודית ולא לנסות לרצות את הסביבה שלכם. בעלי קסם אישי ואוטודידקטים.

כיוון מקצועי: פסיכולוגיה, מיסטיקה, בילוש וחקירות, מוזיקה, אומנות ולימודים גבוהים כמו: מדעים, רפואה הומאופטית, פסיכולוגיה ורפואה. במקביל אתם נמצאים במסגרות של לימודים גבוהים לאורך זמן.

רוחניים, מעמיקים ובעלי קסם אישי
רוחניים, מעמיקים ובעלי קסם אישי

מספר גורל 8
המספר שלכם מציג הצלחה חומרית, אינטליגנציה גבוהה וחשיבה בוגרת של החיים כבר מגיל צעיר. אתם מנהיגים חברתיים, אינטליגנטיים ועצמאיים, לומדים מניסיון חיים, זקוקים לחופש פעולה, שאפתניים, טובים בלייעץ, דבקים במטרה, אקטיביים ועיקשים. אתם תמיד מחפשים את המטרה ואיך להתקדם קדימה.

כיוון מקצועי: מקצועות ניהול, פיקוד, עורכי דין, כספים, תפקידים צבאיים, ציבוריים, רשויות חוק, משטרה, משרות ניהוליות. למספרי 8 גם מתאים להיות עצמאיים.

מספר גורל 9
המספר שלכם מציג יכולת מילולית טובה, יש לכם רצון לעזור לאחרים, להדריך ולהשפיע על הזולת. ניחנתם באישיות כריזמטית ומספר הגורל שלכם מתקשר לטיפול באנשים או שימוש ביכולות הוורבליות שלכם כעיסוק ודרך חיים.

עצמאיים בפעולה ובמחשבה, אך מבחינה רגשית יוצרים תלות אצל אחרים. יש בכם יכולות אינטואיטיביות גבוהות, מחוברים לצד הניהולי ובעלי השפעה וסמכויות.

כיוון מקצועי: פוליטיקאים, מרצים, אנשי מכירות, מורים, מנחים, מקצועות השיווק וכל מה שקשור בפה ככלי להעברת מסרים. מקצועות ההוראה, הדרכה והייעוץ.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד