072-3300504

מישל אובמה עושה ראפ בבית הלבן, שרה הבאה בתור?

הגברת הראשונה של ארצות הברית, מישל אובמה נותנת בראש ומוכיחה לכל העולם איך עושים ראפ חינוכי ומעודדים צעירים להירשם לאוניברסיטאות. שרה נתניהו הבאה בתור?

גל יונגר | 14-12-2015 14:51:00

מדמיינים את שרה נתניהו עושה ראפ עם סאבלימינל ומעודדת חיילים משוחררים להירשם עוד היום לאוניברסיטאות? ביקום מקביל, ממש לא רחוק מכאן, רעייתו של הנשיא, הגברת הראשונה של ארצות הברית, מישל אובמה מקדמת קמפיינים בקצב מסחרר והפעם בסימן עידוד צעירים לרכישת השכלה גבוהה ורישום לאוניברסיטאות.

האישה והוויראליות
בשיתוף פעולה עם ג'יי פארו, קומיקאי מהתכנית 'סטרדי נייט לייב' השניים מספקים את הסחורה ועומדים בקצב שלא היה מבייש גם את קנייה ווסט.

"אם אתם רוצים לטוס במטוסים לכו ללמוד, אם אתם רוצים להילחם בפשע, לכו ללמוד", שרים הצמד הוויראלי אובמה ופארו. הווידאו המדובר 'Go To College' שצולם בין היתר במדשאות הבית הלבן, מסבירים השניים לשכבה הצעירה מדוע עליהם לנצל את הזמן בחוכמה, ללמוד כראוי ולסיים את התואר בהצלחה.

באחת משורות השיר, מתייחסת אובמה לעיר הולדתה, דרום שיקאגו ושרה בגאווה,"היינו צריכים לעבוד שעות נוספות כדי לשרוד ולהגיע ליום הבא".

ובכן, האם מגיע לגברת הראשונה להוביל מהלך שכזה? במקרה שלה, לגמרי כן, אובמה מחזיקה בעצמה בתעודת לימודי תואר ראשון מאוניברסיטת פרינסטון ולימודי משפטים מאוניברסיטת הרווארד.

הקמפיין החינוכי "עשו מקום" הוא רק חלק מהיוזמה הנרחבת של אובמה, הפועלת למען עידוד סטודנטים להמשיך ולרכוש השכלה אקדמית עם סיום לימודי תיכון ברחבי ארצות הברית.

עבור הגברת הראשונה, לא מדובר בקמפיין קידום ראשון הזוכה לוויראליות ברשת, שכן האישה מעוררת ההשראה השתתפה בעבר בסרטון שהופץ כחלק מקמפיין נגד השמנת יתר בקרב ילדים בתכנית של ג'ימי פאלון ואף פיזזה ורקדה לטובת אותה מטרה בתכניתה של אלן דג'נרס. שרה נתניהו, יש למה לחכות?

הגברת הראשונה מישל אובמה מרימה בבית הלבן בראפ חינוכי – ומוכיחה שהיא יודעת לזוז
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד