072-3300504

מיליוני סטודנטים לא טועים: למידה אקדמית און ליין

הם אטרקטיביים, מעניינים, גורמים לכם להתרכז והכי חשוב – הם מועברים בקצב שלכם. הכירו את הקורסים שיצילו אתכם מהמרצים הגרועים ויגרמו לכם לעבור את התואר בהצלחה

גל יונגר | 23-11-2015 17:34:00

קורסים ריאליים באקדמיה מצליחים להוכיח לכולם כי במוקדם או במאוחר, הם נרדמו ממש חזק בשיעור או יותר נכון בשמירה.

בין אם אתם סטודנטים להנדסה, רפואה, מדעי המחשב, כימייה או פיזיקה ואסטרונומיה, הרי ברור לכולכם כי מקורס לקורס במהלך הסמסטר, החומר הלימודי הופך למורכב יותר וסימן השאלה מעל הראש שלכם גדל גם הוא למיימדים אסטרונומים.

מכירים את הרגע הזה שיצאתם מהשיעור והרגשתם שהמרצה מדבר סינית? בדיוק כאן מתחילה נקודת שבירה שיוצרת פערים שקשה לצמצם, בייחוד לקראת לוח המבחנים.

אז איך בכל זאת מסתדרים עם החומר האקדמי, כשהמרצה שלכם מדבר בקצב שיא? או מצליחים לגשר על הפער שנוצר?

התשובה במקרה הזה, פשוטה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. הכירו את אסטרטגיית הלימוד הפרונטלי בשיטת האונליין, הפלטפורמה שהפכה לכל כך פופולארית, סחפה אחריה מיליוני סטודנטים מרחבי העולם והגיעה ללמעלה מ-70 אוניברסיטאות, בניהן גם: MIT ואוניברסיטת הרווארד.

העתיד כבר כאן: שיטת הלימוד הפרונטלי בשיטת האונליין
העתיד כבר כאן: שיטת הלימוד הפרונטלי בשיטת האונליין

קורסים מותאמים לסילבוס הנלמד
שיעורי האון ליין עשו את דרכם גם לישראל, כך שאם תמיד רציתם להתנסות בלמידה בקצב שלכם או בחלל שהוא לא כיתה עמוסת סטודנטים, יש לכם את ההזדמנות לעשות זאת במסגרת הקורסים המקוונים באתר וואלה! סקול.

באמצעות המחשות ויזואליות והסברים מצוינים של מרצים מובילים, תוכלו ללמוד מכל מקום ובכל זמן באמצעות מחשב נייד, נייח, טאבלט או סמארטפון, מגוון של מקצועות לימוד וכמובן לצמצם את הפערים שנוצרו אצלכם ביעילות ותוך פרק זמן קצר, ממש כמו בשיעור פרטי.

בקורסי האון ליין במקצועות השונים, תזכו להיחשף לתרגולים רבים וכן למתן פתרונות, כך שאם לא הגעתם לאותה תוצאה, תמיד תוכלו לעצור את התירגול, לפתור שוב ולהבין בזמן אמת מה הייתה הטעות.

יתרון משמעותי נוסף המוענק לסטודנטים באתר וואלה! סקול הוא סביב נושא התאמות הקורסים המקוונים לסילבוס הנלמד. סטודנטים לכלכלה באוניברסיטת תל אביב? היכנסו לסרטון הוידאו של יסודות הכלכלה ולמדו בתוך 7 דקות, מהי עלות אלטרנטיבית כוללת.

הקורסים המקוונים באתר וואלה! סקול פתוחים עבורכם לתקופה ארוכה בת שמונה חודשים, כך שגם בסיום הסמסטר, אם תרצו לחזור ולרענן את החומר, תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות.

מוכנים ליישר קו עם מליוני סטודנטים מהעולם? זה הזמן.

כבר לא צריכה להילחץ מהמרצה
כבר לא צריכה להילחץ מהמרצה
מכל מקום בכל זמן שתירצו, קורסי הלימוד של וואלה! סקול
מכל מקום בכל זמן שתירצו, קורסי הלימוד של וואלה! סקול
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד