072-3300504

מחוברים לתחום הנדל"ן? תתחילו ללמוד

בזמן שמחירי הדירות רק עולים בישראל ודירה משלכם רחוקה מכם שנות אור, אולי הגיע זמנכם להתמחות בתחום הנדל"ן ולהתחיל ליזום. המסלול שלכם מתחיל מכאן

05-07-2015 16:17:00

אם תמיד התעניינתם בנכסים, רכישות ומכירות, חיפשתם את הפוטנציאל בכל שטח שנתקלתם בו ודיברתם במונחי רווח והפסד כנראה שתחומי לימוד התיווך והנדל"ן הם הדבר הבא בשבילכם.

לאחר מעבר בחינת המתווכים ולימודי התעודה, תוכלו להשתלב בתחום כסוכני תיווך מקרקעין ואף כזכיינים. אבל עד שתחליטו, קבלו את מסלולי לימודי התעודה שיאפשרו לכם להפוך את התשוקה למקצוע.

יזם בנשמה, מיומנו של סוכן תיווך
יזם בנשמה, מיומנו של סוכן תיווך

בית הספר לנדל"ן חכם
מה לומדים? התוכנית כוללת 14 מפגשים שמתפרשים על חודשיים וחצי של לימודים, בהם מועברת ההכנה לבחינה של משרד המשפטים והכשרה מקצועית בענף התיווך.

לאחר מעבר הבחינה מגיע השלב המעשי, בו מלמדים כיצד לגייס לקוחות, איך סוגרים את העסקה, השקעות ויזמות בתחום הנדל"ן, עסקאות קומבינציה, קרקעות חקלאיות, דירות להשקעה, תמ"א 38 ואקזיטים בתחומי הנדל"ן.

מה מקבלים? רישיון תיווך נדל"ן שניתן מטעם משרד המשפטים, תעודת הכשרה בתחום שיווק ותיווך נדל"ן מטעם בית הספר נדל"ן חכם.

מדד הביקוש: "תמיד יש ביקוש לנדל"ן וכתוצאה מכך אנשים תמיד מעוניינים למכור ולקנות דירות. קצב גידול האוכלוסייה נמצא העלייה מתמדת ולכן ישנו גידול טבעי בקרב מספר העסקאות בתחום הנד"לן", מסביר עורך דין אלוני לירן, מנהל בית הספר לנדל"ן חכם.

מה דרוש כדי להיות איש נדל"ן טוב? "יחסי אנוש טובים, מקצוענות, ייצוגיות וליצור כימייה טובה בינך לבין הלקוחות שלך.

"זה תחום בעל פוטניצאל אדיר וכל עוד יש לך רצון ויכולת התמדה גדולה, אתה יכול להצליח בגדול בתחום" מסכם לירן.

מכללת אל הנכס בתל אביב
מה לומדים? המסלול כולל 15 מפגשים בהם מתבצע קורס הכנה למבחן מתווכים. לאחר מעבר הבחינה מטעם משרד המשפטים, ממשיכים הלומדים לקורס הכשרה מקצועי.

מה מקבלים? רישיון תיווך נד"לן מטעם משרד המשפטים, תעודה רשמית מטעם מכללת אל הנכס והשתלבות בתחום שמובטחת לבוגרים ברחבי הארץ.

מדד הביקוש: "זה תחום מאוד פופולארי, שכן הפוטנציאל הכלכלי הטמון במקצוע הזה הוא מאוד גבוה" מסבירה עורכת דין, שרון הר זהב, מנהלת מכללת אל הנכס בתל אביב.

"כל רבעון ניגשים בממוצע לבחינה כ-2,000 נבחנים. יש גם שמאים ועורכי ודין שניגשים לקורס ויש גם כאלה שרוצים להוציא רישיון תיווך ולעסוק בזה כמקצוע משני ולאו דווקא ראשי".

מה דרוש כדי להיות איש נדל"ן טוב? "אמונה ביכולת שלך לייצר הכנסה, אמביציה גבוהה, יכולת של למידה ויישום תהליכי עבודה. כמובן שגם ייצוגיות, יושרה ואמינות", מסבירה הר זהב.

מאחורי כל עסקה, יש אמביציה גבוהה
מאחורי כל עסקה, יש אמביציה גבוהה

בית הספר לנדל"ן של רי/מקס ישראל
מה לומדים? תכנית של שני קורסים, כאשר הראשון בנוי מחמישה מפגשי הכנה למבחן המתווכים המועבר על ידי עורך דין. הקורס הנוסף מורכב משישה מפגשים הנקרא 'זינוק לעסקים', המתמקד בעיקר בחלק המעשי של תחום התיווך, בו נלמדת עבודתו המקצועית של המתווך.

מה מקבלים? רישיון תיווך מטעם משרד המשפטים, למסיימי הקורס המעשי ניתנת תעודת סיום קורס מטעם רי/מקס.

מדד הביקוש: "יש ביקוש מאוד גבוה בתחום, אנחנו מכשירים ברי/מקס בין 600-700 סוכנים פוטנציאליים שמגיעים לקורס 'זינוק בעסקים'.

רף הכניסה לתחום הוא יחסית לא גבוה ולא דורש תואר או סטאז' ארוך במיוחד", מסביר סמנכ"ל השיווק בית הספר לנדל"ן רימקס ישראל, גיל לי-רן. הוא מחדד "נדל"ן זה תחום סקסי, הוא כל הזמן בכותרות וממשיך לסקרן אנשים".

מה דרוש כדי להיות איש נדל"ן טוב? "לבוא עם הרבה מאוד חוסן נפשי, זה מקצוע קשה מבחינה מנטלית, יחסי אנוש טובים, חריצות, מוכנות לעבודה קשה ותודעת שירות", מחדד לי-רן.

מכללת סלע דעת בכרמיאל
מה לומדים? התוכנית כוללת שלושה חודשי למידה, המשלבת פרקטיקה שמועברת על ידי יועצי נדל"ן בכירים ויועצי השקעות. בנוסף מתבצע סיור לימודי של חברת בנייה והרצאות בנושא מכירת דירות חדשות.

מה מקבלים? לעוברי הבחינה בהצלחה תעודת מתווך נדל"ן מטעם משרד המשפטים ותעודת סיום קורס מטעם מכללת סלע דעת.

מדד הביקוש: "זהו תחום פופולארי, אך אני עדיין רואה תלות בין מה שקורה בשטח לבין הביקוש בתחום. התנודות בשוק הנדל"ן משפיעות בקשר ישיר על הביקוש בתחום", מסבירה מנהלת מכללת סלע דעת בכרמיאל, לירון שרביט.

מה דרוש כדי להיות איש נדל"ן טוב? "צריך להיות איש מכירות טוב, שתהיה לך גישה לאנשים ולהיות מאוד אמין מול הלקוחות שלך", מדגישה שרביט.

מכירתי, אמין וכמובן ייצוגי, איש נדל"ן טוב
מכירתי, אמין וכמובן ייצוגי, איש נדל"ן טוב

מכללת אפיק פיננסים
מה לומדים? המסלול כולל שמונה חודשי למידה והכשרה לבחינה של משרד המשפטים, כאשר הדגש הוא להפוך את הלומדים ליזמים בשוק הנדל"ן.

נושאים נוספים כמו: תמ"א 38, השבחת נכסים, נדל"ן בשוק הישראלי ונדל"ן בארצות הברית, נלמדים גם כחלק מהמסלול.

מה מקבלים? רישיון תיווך נדל"ן מטעם משרד המשפטים ותעודה רשמית מטעם אפיק פיננסים.

מדד הביקוש: "התחום צובר תאוצה מאוד רצינית בשנים האחרונות ולאנשים אין כסף לממן במשכורת אחת את כל ההוצאות שלהם, לכן הם מחפשים עוד הכנסות", מסביר מנכ"ל מכללת אפיק פיננסים, אלי קאופמן.

מה דרוש כדי להיות איש נדל"ן טוב? "יוזמה, זה חלק בלתי נפרד מהדרישות. להיות יזם בנפש, להתמיד ולזהות פוטנציאל. אך כמובן שכל אלו הם כלים נרכשים", מחדד קאופמן.

המפתח להכנסה נוספת, יזם בשוק הנדל"ן
המפתח להכנסה נוספת, יזם בשוק הנדל"ן
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד