072-3300504

ככה סוף סוף לא תיכשלו במבחנים

תקופת המבחנים רק מתחילה וכל סטודנט יודע שבכל הקשור למקצועות הריאליים זו היסטריה לא קטנה , כי אין לדעת איך יעבור מועד א' והאם יהיה צורך במועד ב'. אז איך בכל זאת מצליחים לא להיכשל במבחנים?

עמית לביא | 11-06-2015 17:54:00

כאילו שללמוד בתיכון חמש יחידות מתמטיקה לא היה מספיק קשה, מגיעים הקורסים הריאליים באקדמיה ומוכיחים לכולם - שהתיכון בעצם היה משחק ילדים ומשוואות עם נעלם אחד הן הצרה הקטנה ביותר.

אפשר היה להניח שמי שבחר ללמוד מקצועות הומניים כמו מדע המדינה או פסיכולוגיה יחמוק ממחברת המשבצת, אבל סטטיסטיקה היא החיים עצמם, כך מסתבר, וכדי להצליח בחיים האלה ולצאת עם תואר, חייבים לעבור את גם את המבחנים הריאליים בהצלחה.

אז איך מסתדרים עם כל החומר האקדמי שהוא קשה בכמה רמות ממה שהורגלנו אליו בתיכון (ורק נהיה יותר קשה בהמשך התואר)? התשובה הפשוטה היא מורים פרטיים, אבל למי יש כסף לזה?

למזלנו העידן הטכנולוגי, ובראשו האינטרנט (שהוא באמת החיים עצמם) מביא לנו את המורים הפרטיים עד הבית ובצורה כל כך קלה, נגישה ובעיקר לא יקרה.

מתי החיוך יעלה שוב?
מתי החיוך יעלה שוב?

וואלה! סקול: להבין ממש טוב את החומר
שיעורי הסטטיסטיקה, מתמטיקה, מיקרו, מאקרו או חדו"א הם הסיוט של כל סטודנט, והדרך היחיד להבין מה בדיוק הולך כאן היא להשקיע שעות וללמוד. אבל אם אף אחד בסביבה לא יודע בעצמו להסביר ולעזור איך אפשר לגשר על הפער - מה עושים? פותחים את המחשב.

אתר וואלה! סקול מציע קורסים מלאים שמסבירים את כל החומר שנלמד בסמסטר בצורה קלה, פשוטה וברורה.

השיעורים בוואלה! סקול מותאמים לפי מוסדות לימוד, כך שכל סטודנט יכול ללמוד בדיוק את החומר שנלמד אצלו בכיתה, עם הדגשים וההרחבות שרק המרצה שלו בחר ללמד.

סטודנטים שהשתמשו בשיעורים של וואלה! סקול דיווחו על הצלחה גדולה מאוד במבחנים ושיפור של עשרות נקודות בציון הסופי. או במילים אחרות, אתר וואלה! סקול הוא כל ההבדל בין נכשל לבין הצלחה והצטיינות.

אז מאיפה מתחילים? לחצו על הלינק ומצאו את מוסד הלימודים שבו אתם לומדים, לאחר מכן בחרו את המקצוע שתרצו לשפר ואז פשוט מתחילים ללמוד. כי לאף אחד אין באמת כוח לעשות בסמסטר הבא קורס חוזר.

>> וואלה! סקול: להצליח באקדמיה גם כשכולם נכשלים

כשמבינים את החומר יותר כיף
כשמבינים את החומר יותר כיף
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד