072-3300504

חוק חדש: אסור להתנשק בקמפוס

איך הייתם מגיבים אם היו אוסרים עליכם להתנשק ולהתחבק בכותלי הקמפוס? סטודנטים באוניברסיטת זימבבואה נדהמו לגלות כי מוסד הלימודים הוציא חוק חדש, כאשר מי שיפר אותו עלול להגיע לוועדת משמעת

28-10-2014 12:34:00

נשיקה אסורה: ההנהלה באוניברסיטת זימבבואה הוציאה כללים חדשים להתנהגות בקמפוס והוסיפה כי סטודנטים שיתפסו בסיטואציה אינטימית כמו נשיקה או קיום יחסי מין בציבור, עלולים לעמוד בפני וועדת משמעת.

על פי 'אינדפנדנט' הבריטי, בין הכללים החדשים נוסף הכלל לפיו גם אסור לשוטט במקומות חשוכים באזור הקמפוס.

בירה? הצחקתם אותנו, גם זה אסור
הכללים החדשים נודעו לסטודנטים כאשר הם קיבלו את חוברת הנהלים החדשה שחולקה במגורי הקמפוס - נשיקת, חיבוקים וקיום יחסי מין, מחוץ לתמונה. האוניברסיטה הזהירה את הסטודנטים שמא ייתפסו או יפרו אותם.

מי שיפר את החוקים וייתפס במצב אינטימי, עלול להיות מגורש ממגורי הקמפוס של האוניברסיטה.

בין האיסורים, נרשם גם כי לסטודנטים שבמעונות אסור לבשל בחדר השינה שלהם או להכניס סטודנט מהמין השני לחדר השינה.

זו לא הפעם הראשונה בה האוניברסיטה מחוקקת חוקים נוקשים כלפי הסטודנטים. לפני כשבע שנים נאסר על התלמידים להכניס בירה לכותלי הקמפוס.

"חוק מיושן, מדכא ופוגעני"
האיסור המפתיע מעורר מהומות בקרב הסטודנטים המתנגדים. אגודת הסטודנטים של מוסד הלימודים ממליצה לסטודנטים להתנגד לחוק הזה וכעת הם מנסים לשנותו. "אנחנו מתנגדים לחוקים האלו, לטעמנו הם מיושנים, מדכאים ופוגעניים", אומר נשיא אגודת הסטודנטים של זימבבואה, גילברט מוטובוקי.

עד כה, האוניברסיטה לא הגיבה להתנגדות הנחרצת של הסטודנטים שלומדים בקמפוס ולאגודת הסטודנטים. "החוקים האלו מתאימים לבית ספר יסודי. הרשויות צריכות לזכור שמדובר בקמפוס שמיועד לאנשים מבוגרים שהם אנשים מספיק בוגרים", מוסיף מוטובוקי.

נציגת הסטודנטים, תסיתסי מזיקאנה, ציינה כי מטרת החוקים לשלוט בסטודנטים ולא באמת לשמור על סטנדרטים גבוהים של מוסר, כך נמסר מאתר החדשות ביביסי. "נשיקות וחיבוקים – אין בזה שום דבר לא מוסרי", מוסיפה מזיקאנה.

למרות שאסור להפגין ללא אישור המשטרה, חלק מהסטודנטים מנסים להתגודד יחד נגד, כאשר אחרים רבים מפחדים כי סצנה כזו עלולה להביא לכך שיגרשו אותם משערי המוסד האקדמי.

>> פרסומת: החורף מוצאים אהבה - היכנסו עכשיו לאתר ההיכרויות החדש והחינמי בפייסבוק

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד