072-3300504

עם מה הכי כדאי לסכם את השיעור?

לקראת פתיחת שנת הלימודים, הסטודנטים הטכנולוגים של שנת 2014 צריכים לבחור כיצד תראה מחברת הסיכומים הטכנולוגית הבאה, אז באיזה מכשיר תבחרו?

גל יונגר | 16-09-2014 15:25:00

כדי לצלוח את שנת הלימודים הקרובה בהצלחה יתרה, עליכם להחליט רגע לפני יריית הפתיחה, האם הגיע הזמן לנטוש את המחברת והעיפרון לטובת מכשיר חכם, קומפקטי ואלגנטי שיהווה תחליף ראוי לקלסר הסיכומים המסורבל והכבד שברשותכם.

מבין מגוון המכשירים החכמים שמציפים את השוק, זה הרגע להיסגר על מכשיר ידידותי למשתמש, להבין האם גודל המסך שלו מספיק ראוי לסיכומי השיעור וכיצד מעבד הזיכרון שלו עלול להשפיע עליכם בעת הבחירה? רק לא לשכוח את המטען.

אז על מה כדי ללכת? אייפד או עט הקסם?
אז על מה כדי ללכת? אייפד או עט הקסם?

לפטופ
האיום הגדול סביב קיומו של המחשב הנייח הוא המחשב הנייד, או בשמו המוכר והידוע הלפטופ. רבים מכלל הסטודנטים מתחדשים במחשב הנישא לקראת תחילת שנת הלימודים, בהתבסס על העובדה שהלפטופ הולך לשמש אותם נאמנה במהלך כל התואר למקסימום השימושים האפשריים.

רמת ניידות מקסימאלית, משקל סביר, זמן פעילות סוללה בין 3-7 שעות, מסך גדול המתחיל מ- 12 אינץ' ונוחות הקלדה במקלדת המובנית, הם לרוב הסיבות העיקריות לבחירת המכשיר. אולם יש לציין כי מדובר בבחירה היקרה מכלל המכשירים.

מכשיר הלפטופ, היקר מבין כולם אך המשתלם
מכשיר הלפטופ, היקר מבין כולם אך המשתלם

מיני לפטופ – נטבוק
אם הינכם קנאים למרחב המחיה שלכם ותמיד התחברתם לגאדג'טים מינייטורים, מחשב נישא מסוג מיני לפטופ או בשמו השני Netbook הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

נכון שממנו והלאה קיימים פיתוחים קטנים וזעירים יותר כמו מיני אייפד או סמארטפון, אך היתרון היחסי של המיני לפטופ על פניהם הוא העובדה כי עדיין מדובר במחשב נייד בגרסה זעירה.

משקל המיני לפטופ מגיע לקילוגרם אחד ולעיתים אף פחות. אז האם האוניברסיטה בה אתם מתחילים ללמוד רחוקה מכם - אין כמו מיני לפטופ להעביר את הזמן בנסיעה ברכבת או באוטובוס בדרך לשיעור.

בהיבט הכלכלי, המיני לפטופ זול משעותית מאחיו הגדול הלפטופ, אך עם זאת נחשב לפחות חזק ובעל זכרון מצוצם יותר.

עושה חשק לקנות כיסוי אופנתי ומוקטן
עושה חשק לקנות כיסוי אופנתי ומוקטן

האחים המתחרים: טאבלט ואייפד
לצורה ולגודל של השניים חשיבות מכרעת, שכן עדיין מדובר במכשירים מוגדלים של הגרסא הסמארטפונית. אם התואר שלכם מרובה במאמרים אקדמיים, מכשירי הטאבלט והאייפד יספקו עבורכם חוויית קריאה נוחה ונגישה בכל מקום.

מדובר במכשירי טאצ', ידידותיים למשתמש בעלי מעבדים חזקים עם סאונד איכותי, תאורה חזקה ומצלמה מובנית במכשיר.

אולם הקלדה על מכשירי הטאבלט אינה נחשבת לדבר הכי נוח שיש, במיוחד במהלך הרצאה באוניברסיטה בה המרצה רוצה להספיק הכל, אך קיימת אופציה נוספת לחיבור מקלדת חיצונית למכשיר.

משקלם של מכשירים אלו מגיע ל-700 גרם, כך שמבחינת ניידות הם יכולים להיות הפתרון המושלם למכשיר נישא.

אייפד מול טאבלט? האם תלכו על אחד מהם?
אייפד מול טאבלט? האם תלכו על אחד מהם?

מיני אייפד
אם אתם נמנים תחת קטגוריית מעריצי אפל וכבר עברתם מזמן את שלב המכשירים החכמים המינייטורים, הגיע הזמן ללכת על מכשיר קטן יותר ולהתחדש במיני אייפד.

אחיו הקטן של האייפד, עם מסך בגודל 7.9 אינץ' בלבד, עוצב לאחיזה נוחה ביד אחת במשקל של 308 גרם. המכשיר הקטן פחות מתאים לצרכי הסטודנטים לתואר ראשון, אך כמכשיר נוסף לצפייה בסרטים במהלך השיעור - האייפד והטאבלט תמיד יוכלו לספק את הסחורה.

למעריצי אפל בלבד
למעריצי אפל בלבד

עט הקסם
לא יכולים להיפרד מהעט? קבלו את הפיתוח החדש של חברת Equil ולא תצטרכו להיפרד ממנו לעולם.

מדובר בפורמט חדיש המשלב עט בעל חיישן המצליח להעביר כל טקסט או שרטוט שנרשם על גבי המחברת יכול להתאים לכל הסטודנטים ובייחוד לאלו בחוגי העיצוב והאמנות, אשר סקיצות מסוגלות לעבור למסמך דיגיטלי.

מחירו של עט הקסם צפוי לעלות כ-169 דולר עם יציאתו לשוק בתקופה הקרובה.

אפשר להמשיך לשרבט ולסכם כרגיל
אפשר להמשיך לשרבט ולסכם כרגיל
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד