072-3300504

סטודנט להנדסה מציג: רכבת הרים בחצר

בית על העץ, מסלול סקייטבורד או אפילו טרמפולינת ענק נחשבים לדברים שגרתיים בחצר האחורית, אך מה תגידו על רכבת הרים? קבלו את הסטודנט שחי על הקצה

28-07-2014 15:29:00

אחת התחושות היותר ממכרות בקרב אנשים שצמאים לריגושים היא תחושת האדרנלין שמשתחררת בסיטואציות יוצאות דופן וגורמות ללב שלך לפעול שעות נוספות.

ובכן אם הייתה ביכולתכם האפשרות להרגיש תחושה כזו בכל בוקר, צהריים וערב, הייתם הולכים על זה? דיויד צ'אנסי (19), סטודנט להנדסה באוניברסיטת קווין שבקנדה, הלך על כל הקופה ובנה לעצמו רכבת הרים בחצר בית הוריו.

אז כמה זמן דרוש כדי לבנות רכבת הרים בחצר בית ההורים? צ'אנסי מספר כי המלאכה הייתה רבה ועל כן במשך ארבע שנים הוא עסק בעבודה קשה. הוא השתמש בחומרי פלדה ומתכת שאסף במהלך הזמן ובידע שרכש בעברו כעובד במפעל לייצור דלתות מתכת.

הרכבת של צ'אנסי מתמשכת לאורך של 28 מטרים, מתנשאת לגובה של 3.6 מטרים ומגיעה למהירות של 20 קמ"ש.

על פי דיווח של אתר החדשות הקנדי 'THESTAR', גם מאחורי שמה של יצירת המופת נעשו שיקולים רבים, לדבריו של צ'אנסי כל סיבוב על רכבת הרים מחויבת להתעטף בשם מפחיד ומאיים שמכניס אותך לאווירה, ולכן קרא לה 'המינוטאור'.

אף פעם לא עומד בתור
אף פעם לא עומד בתור
פארק אקסטרים בחצר האחורית
פארק אקסטרים בחצר האחורית

זה רק הלך וגדל
"אבא שלי לא אהב את הרעיון מלכתחילה וגם אמא שלי, אבל אני לא חושב שמישהו מהם באמת הבין את היקף התכנית שהייתה לי בראש, מסביר צ'אנסי, ומסתבר שגם הוא לא.

"זה רק הלך וגדל, ובהתאם גם הסכומים הכספיים שגדלו עם מימדי הרכבת והגיעו ל- 3,000 דולר (כ- 10,200 שקלים). הגעתי לנקודה בה ההורים שלי אמרו זה ענק, אבל אם הגעת רחוק עד לכאן – פשוט תסיים עם זה ונראה מה נעשה אחר כך".

הסטודנט המרתק להנדסה, מסביר כי מאז שהוא זוכר את עצמו, תמיד היה מוקסם מרכבות הרים "זה מגניב לעלות לסיבוב על הרכבת, אבל הדבר שאני הכי אוהב הוא להסתכל על הפרטים הקטנים שאף אחד לא שם לב אליהם".

"רוב האנשים שואלים אותי האם זה בטוח, בזמן שאני שואל את עצמי שאלות כמו מה מחזיק את הרכבת או מדוע הגדלים של הגלגלים תוכננו לגודל הזה", מסביר צ'אנסי.

לסוגיה האם יעסוק בתחום כשיהיה גדול, מסביר צ'אנסי כי "זה לא שוק ענק, אבל ישנם ריגושים חדשים שיוצאים כל שנה ושנה. פארקי שעשועים צריכים לשמור על רמת ריגוש גבוהה, בין אם זה במתקן הכי גבוה, הכי צבעוני והכי מרגש".

אביו של צ'אנסי כבר הספיק להודיע לו שהוא רוצה את רכבת ההרים שבנה, אל מחוץ לחצר ביתם עד סוף חודשי הקיץ, אך צ'אנסי מסרב לזרוק אותה ומחפש לה בימים אלו בית חדש.

מוכנים לעלות לסיבוב?
מוכנים לעלות לסיבוב?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד