072-3300504

משרות הסטודנט המגניבות ביותר

מחפשים משרת סטודנט מעניינת במהלך התואר, כזו שתאתגר אתכם? שימו סוף לחיי המלצרות והתחילו להרוויח כסף מעבודות ייחודיות שיתאימו לכם בלוח הזמנים הסטודנטיאלי

גל יונגר | 26-05-2014 16:34:00

מי מאיתנו לא החזיק מגש במהלך התואר וכעבור חודש מאס מהתפקיד לצלילי צעקותיו של האחמ"ש המתנשא? ובכן, עבודות זמניות במהלך התואר יכולות להיות כבדות ולא מתגמלות, אך יש גם כאלה קלילות וידידותיות.

אם מצאתם את עצמכם בהתלבטות בלתי פוסקת סביב העבודה בזמן הלימודים, לפניכם מספר עבודות מגניבות לעסוק בהן.

היום משמרת אחרונה שלי, סוף סוף
היום משמרת אחרונה שלי, סוף סוף

דוגיסיטר - חברו הטוב ביותר של הכלב
אם ראיתם לאחרונה ברחוב בחור האוחז במקביל בשמונה רצועות של כלבים שונים, סביר להניח כי נתקלתם בדוגווקר השכונתי. שואלים את עצמכם על מה מדובר? ובכן משרת מוליך הכלבים יכולה להתאים לכם, בראש ובראשונה אם אתם אוהבים כלבים.

בנוסף יהיה עליכם להפגין רמה גבוהה של שליטה בכלבים, אחריות וכן התחייבות לשעות קבועות במהלך השבוע בהם תצאו לסיבוב.

וכך, בזמן שבעל הכלב אינו פנוי מסיבה כלשהי להוציא אותו לטיול, אתם תהיו אלה שתדאגו לו, תעניקו לו יחס חם וטיפול ראוי במהלך הסיבוב השכונתי. טווח המחיר שנהוג לגבות עבור טיול בן חצי שעה לשעה הוא 35-60 שקלים. רק אל תשכחו לקחת שקי קקי.

נו כבר שיגיע
נו כבר שיגיע

לקוח סמוי - השתיקה יפה לכם
אם סיימתם את יום הלימודים באוניברסיטה וכל מה שחשקה נפשכם הוא לקנות בגדים, לאכול בחוץ ולהתנחל בקניון הקרוב? תוכלו למנף את יצר הנהנתנות שבכם ולהמיר אותו לעבודת הלקוח הסמוי. במסגרת התפקיד תידרשו לבצע בקרה סמויה, שבסיומה תתבקשו למלא דו"ח המציין את החוויה שלכם כלקוח.

דו"ח זה משקף עבור נותני השירות תמונת מצב עדכנית וכן נקודות לשימור ולשיפור בארגון. העבודה תדרוש מכם זמינות של יום בשבוע עד מספר ימים, בהתאם ללוח הזמנים האישי שלכם, בנוסף אם יש רכב ברשותכם, הדבר יהווה יתרון.

ניצבים על הסט - 15 שניות של תהילה
מחפשים תהילה בכל מחיר? המצלמה אוהבת אתכם? זה הזמן להפוך לניצבים על סט הפרסומות ולזכות בזמן (מועט) מסך. גם אם אתם לא סטודנטים למשחק ועולם הזוהר תמיד משך אתכם, נצלו את ההזדמנות והשתתפו כניצבים על סט בימי צילום שונים. המשרה לא תדרוש מכם ניסיון עשיר בתחום וכך תוכלו להשתלב בפרסומות, תכניות טלוויזיה וסרטי קולנוע.

חשוב להצטייד בהרבה סבלנות ולהבין לאיזו הפקה אתם משתייכים, השכר כאמור הוא תלוי תקציב ההפקה וישולם על פי מספר השעות בהן השתתפתם.

לבעלי ציפיות חשיפה ופרסום גדולות - זה הזמן להנמיך אותן, אנשים לא ייגשו אליכם ברחוב ויבקשו חתימה.

אותה יזכרו, אותך פחות
אותה יזכרו, אותך פחות

עובד ספריה – נא לשמור על השקט
בולעים ספרים לארוחת הבוקר? הספרייה יכולה להיות מקום העבודה האולטימטיבי עבורכם. דרישות העבודה הבסיסיות במשרה זו יהיו בעיקר איסוף והחזרת ספרים למקום, עזרה באיתור מידע, סידור מדפים, עבודה מול מחשב וידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.

המשרה נחשבת לנוחה עבור הסטודנטים מאחר והשעות בה מתפרסות על פני ימות השבוע והשכר הוא בסביבות ה-30 שקלים לשעה. במצב בו נודע לכם כי המרצה נתקע בפקק ואין שיעור - תמיד תוכלו לקפוץ למשמרת בספריה.

נרגעת בעבודה
נרגעת בעבודה

רקדן בהסוואה – העבודה היא ברגליים
עונת החתונות במילא פוקדת את כולנו בשלב כזה או אחר של השנה וגורמת לנו לחור בכיס, אך האם חשבתם פעם על מצב הפוך בו הייתם מגיעים לחתונה והזוג המאושר היה משלם לכם?

אם אתם אוהבים לרקוד, לשמוח ולהשתולל על רחבת הריקודים, משרת החלומות בדרך אליכם. כחלק ממסגרת התפקיד של הרקדן הסמוי יהיה עליכם להגיע כאורח נורמטיבי אל החתונה ומהרגע בו תתחיל המסיבה, אל תחשבו אפילו על לא לרדת ממרכז הרחבה.

ריקודי מעגלים, יצירת שורות ורכבת של האורחים יהיו חלק בלתי נפרד מההפעלות וכן שמירה על החיוך ואנרגיות הגבוהות. השכר לערב של רקדנים סמויים יכול לנוע בין 300-600 שקלים וכמובן שחוש קצב, אנרגיות וביטחון יהיו חלק עיקרי מתנאי הקבלה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד