072-3300504

טקס סיום: קפץ לאחור ונחת על הפרצוף

התלהבות יתר ופליק פלאק אחד לא מוצלח מדי של בוגר אוניברסיטת 'דבנפורט' במישיגן, גרמה לו למצוא את עצמו שוכב על הבמה, בזמן חלוקת תעודת סיום התואר. אאוץ' מביך במיוחד

30-04-2014 17:23:00

טקס הענקת תארים עבור סטודנטים הוא אירוע מרגש ומיוחד. אחרי כמה שנים של למידה אינטנסיבית, מקבלים את התעודה הסיום הסופית.

רוברט גפרי בלאנק, בוגר מנהל עסקים וכלכלה באוניברסיטת 'דבנפורט' שבמישיגן, רצה לסיים את התואר בצורה מיוחדת, אך לא חשב שמה שיצא מזה, זה סרטון ויראלי מביך שבו הוא נוחת על הפרצוף.

ניסה להרשים קצת יותר מדי
מנחה הטקס הקריא את שמות הבוגרים, כאשר כל אחד מהם ניגש לבמה לקבל את התעודה. על פי האתר האמריקאי 'טיים', בלאנק עלה לבמה, לחץ את ידיהם של הפרופסורים, המשיך לכיוון מדרגות הבמה ואז הגיע רגע המבוכה.

הוא ניסה להוכיח את רמת הגמישות שלו, ועשה פליק פלאק לאחור מול כל האורחים שבאו לחלוק כבוד לבוגרים. במקום לנחות עם הרגליים על הקרקע, הוא נחת על הפרצוף. ברגע הנפילה, נשמע רעש חזק, וכולם הפנו את מבטם לכיוונו של בלאנק.

נראה כי המרצים על הבמה היו המומים וניסו להבין את פשר הנפילה, הם הסתכלו לעברו במבט בהול והמשיכו את חלוקת התארים כרגיל. גם מנחת הטקס נבהלה ובמקום להמשיך להקריא את שמות הבוגרים, עצרה וניסתה להבין את פשר הרעש החזק.

כנראה שנשאלה לצידה מה קרה, אך לא ידעה לענות, "אני לא יודעת, אני לא יודעת, בואו ניתן לזה רגע לחלוף..", אמרה המנחה ההמומה ברמקול. לאחר הנפילה, בלאנק קם במהירות, ניער את עצמו וירד מהבמה.

אם מטרתו של בלאנק הייתה להשיג תשומת לב, הוא בהחלט הצליח. הסרטון הפך להיות ויראלי ברשת, הוא נצפה על ידי מאות אלפי גולשים, דובר בתוכניות אירוח ושותף ברשתות החברתיות. מה שבטוח, שאת הטקס הזה בלאנק לא ישכח מהר, בייחוד כשהסרטון עלה לרשת במספר גרסאות שונות ומצחיקות.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד