072-3300504

משפטי פתיחה בקמפוס

איזה סטודנטית לא נתקלה בבחור שניסה להתחיל איתה בזמן הלימודים? לסטודנטים הרווקים דרכים מתוחכמות ולפעמים מעט הזוית להתחיל עם בחורה. קבלו את רשימת משפטי הפתיחה הנפוצים ביותר בקמפוס

31-03-2014 15:27:00

מכירות את זה שאחד הסטודנטים ניגש אליכן ומבקש לצלם את המחברת? אתן באמת חושבות שהוא רוצה רק לצלם? ומה בנוגע לאלו שאומרים שראו אותך בעבר? סבירות גבוהה שזאת הפעם הראשונה שהם נתקלים בך.

זוגות רבים מכירים בזמן הלימודים ואחרים נעצרים בשלב הידידות. בכדי שתדעו להתמודד עם המצבים האלה ולזהות בחורים שמתחילים איתכן, הכנו עבורכן את רשימת משפטי הפתיחה הנפוצים ביותר.

מכירים דרך הלימודים
מכירים דרך הלימודים

נראה לי שראיתי אותך בקורס, מה את לומדת?
משפט הפתיחה האולטימטיבי בו משתמשים סטודנטים רבים. לבחור שאומר זאת אין באמת מה להפסיד, אם התשובה תהיה חיובית אז סימן שגם את הבחנת בו ואז שניכם יוצאים מורווחים, ואם התשובה תהיה שלילית, עדיין תפתחו שיחה ותמשיכו לדבר על התואר שכל אחד מכם לומד. ההמשך לגמרי תלוי בהיענות מצידך.

אנחנו לומדים ביחד, נכון ?
אנחנו לומדים ביחד, נכון ?

בגללך נרשמתי ללימודים בקמפוס
הרי ברור שזה לא נכון, אבל זה מה שיצא לו באותו הרגע. מדובר במשפט פתיחה בינוני וסביר שמשתמשים בו סטודנטים רווקים רבים. אם הוא ניגש אליך סימן שהוא מעוניין והקמפוס הוא המכנה המשותף היחיד ביניכם. זה בטח לא המשפט המוצלח ביותר, אבל לפחות יש לו את האומץ לנסות ולהתחיל.

התלבשת יפה ללימודים.. זה לכבודי?
המשפט הזה דומה במשמעותו ל "אבא שלך גנן?", כך שמומלץ שתקחי את זה בעירבון מוגבל. הגברים ששואלים את זה נוטים לחזור על אותו המשפט עד שזה מצליח להם עם אחת הסטודנטיות, כך שזה ממש לא אישי. גם לא מחייב שהתלבשת יפה באותו היום, הם פשוט יודעים איך להגיד בדיוק מה שאתן רוצות לשמוע אבל להרוס את זה עם שאלה פאטתית.

באה להתרענן קצת בקפיטריה?
משפט הפתיחה הבטוח ביותר עבור סטודנטים שרוצים להתחיל עם בחורה. מדובר בגברים שמסתכלים לטווח הארוך ונוקטים בצעדים זהירים כדי לבדוק את השטח לפני. הדרך ברורה מראש: בהתחלה אתם מתקרבים כידידים טובים, יושבים יחד בקפיטריה ונחים בהפסקה. בהמשך זה עובר לשיחות טלפון ואם זה מסתדר אז הידידות הנפלאה הופכת לחברות קרובה.

נחים יחד בהפסקות
נחים יחד בהפסקות

אני לא מצליח להתרכז בשיעור בגללך
סטודנטים שנוטים לומר זאת הם כאלה שהבחינו בך ממזמן וכעת תפסו אומץ ומנסים את מזלם. כנראה שלשבת לידך לא ממש הצליח להם, אבל הם מקווים שהצעד הזה יפתח בפניהם הזדמנות טובה. מתוכחמים הם לא, אבל ישירים הם כן ואולי זה עדיף מאשר כאלה שהולכים סחור סחור. הבעיה היא השלב אחרי - להגיב למשפט כזה אין מה, ואם זה הכי הרבה שהוא הצליח לומר, אז מה יהיה המשפט הבא?

אני יכול לצלם ממך את הסיכום?
הוא הרי יכול לבקש מכל אחת, אבל הוא בחר לבקש ממך. מדובר במשפט פתיחה נפוץ ונוסטלגי, לרוב זה מתחיל בצילום ובדרך כלל נגמר ביותר מזה, הבחורים ששואלים הם מאוד חדורי מטרה. בשלב יותר מאוחר הם מתקשרים כי לא הבינו מה כתוב או לא הבינו את הנושא ומשם השיחה מתגלגלת לה.

משפט פתיחה נפוץ ונוסטלגי, לרוב מצליח
משפט פתיחה נפוץ ונוסטלגי, לרוב מצליח

רוצה להכין את העבודה ביחד?
בטח יצא לכן לשמוע את זה מספר לא מבוטל של פעמים, מדובר בשיטה הישנה והמוכרת. הבחור נשמע רציני ומשקיען כשבעצם כל מה שהוא רוצה זה להתקרב אליך ולבלות איתך זמן. חשוב שהגברים שמציעים זאת ידעו שהם צריכים להיות רציניים ולהשקיע בעבודה כדי שההיכרות לא תיפול בגלל חוסר השקעה. לכן, גם אם את מעוניינת, כדאי לך לשקול אם באמת להכין איתו את העבודה.

את חוזרת למרכז?
תתפלאו אבל סטודנטים רבים תופסים טרמפ בריבוע. הם מחפשים מישהי (לפעמים גם מישהו) שחוזרת לאזור שלהם ומנצלים את ההזדמנות לשיחה טובה. לכאורה זה נראה תמים לחלוטין, אך כמה דקות יחד באותו הרכב מחייבות שיחת היכרות ולעיתים אף מובילות לדייט. בואי נקווה שבפגישה הראשונה הוא יהיה מספיק ג'נטלמן וימצא דרך לקחת אותך.

אפשר לחזור איתך הביתה ?
אפשר לחזור איתך הביתה ?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד