072-3300504

אפליקציות מומלצות לסטודנטים

מדובר בכמה שנים של תואר, כמה שנים של כיף ויחד עם זאת מרדף אחרי הזמן. האפליקציות הבאות יעזרו לכם להיות יעילים וחרוצים, ועדיין להצליח ליהנות מזה

25-02-2014 09:31:00

חייו של סטודנט מלאים במשימות: ללמוד למבחן, להכין עבודה, לצלם את מחברת הבחינה, לעבוד ויחד עם כל זה לנוח ולבלות, אז איך מצליחים לשלב את הכל ביחד ועדיין ליהנות מהחיים?

ובכן, בעזרת החבר הכי טוב - הסמארטפון, כמובן. הורדת אפליקציה פשוטה יכולה לחסוך לכם זמן, לעשות לכם סדר ואפילו לשמור על סביבה ירוקה. קבלו את רשימת האפליקציות היעילות ביותר, רובן בחינם, שיחסכו לכם הרבה כאבי ראש.

שואפים להצלחה
שואפים להצלחה

שעון מעורר משודרג
Sleep As Android היא אפליקציית שעון מעורר שתדאג לכך שתקומו רעננים מהמיטה. איך זה קורה? האפליקציה תפעיל את עצמה במצב השינה האופטימלי הקרוב ביותר, בהתאם לשעת ההשכמה שקבעתם. אל תדאגו, לא תקומו ב- 3 בבוקר. אתם קובעים מה הזמן המקסימלי שאתם מוכנים לקצר מהשינה לטובת התעוררות משינה אופטימלית.

בנוסף, ישנה אפשרות למעקב אחר נתוני השינה השונים שלכם ולהגדרת הצלצול שיעיר אתכם. הפיצ'ר המעניין הוא (נגיש באפליקציה של האנדרואיד בלבד) שהשעון לא יפסיק לעבוד עד שתוכיחו את ערנותכם ותענו על בעיות מתמטיות.

Sleep As Android נגישה לאנדרואיד ואיננה כרוכה בתשלום.
Sleep Cycle אפליקציה דומה, נגישה לאייפון וכרוכה בעלות של 3.90 ש"ח.

רוצים לקום רעננים ושמחים?
רוצים לקום רעננים ושמחים?

ניהול משימות
מכירים את זה שאתם פתאום נזכרים במטלה חשובה שיש לכם לעשות? שניה אחרי זה אתם מקבלים עוד משימה ונזכרים שמחר אתם צריכים להגיש עבודה. אפליקציית AnyDo תעשה לכם סדר בבלגאן.

מדובר בהמצאה ישראלית שתעזור לכם לעקוב אחרי כל המשימות שלכם ולסנכרן אותם עם לוח השנה האינטרנטי. בנוסף, ניתן להקליט משימות במקום להקליד אותן. הממשק ידידותי למשתמש ועם למעלה משני מיליון משתמשים ברחבי העולם- סימן שזה עובד.

AnyDo נגישה לאייפון ולאנדרואיד ואינה כרוכה בתשלום.

ניהול זמן
זמן הסטודנטים הוא יקר וקצוב - אתם רוצים להספיק כל כך הרבה דברים - להתכונן למבחנים, לקרוא מאמרים, להכין עבודות ויחד עם כל זה גם להספיק לבלות.

אפליקציית Timediary תעדכן אתכם כמה זמן אתם מבלים בכל מקום: לימודים, חברים, מכון כושר, עבודה או בספרייה. אתם עוקבים אחרי דפוסי התנועה והשהות שלכם במקומות ועל ידי כך רואים כמה זמן אתם משקיעים בכל יעד. בצורה כזו אתם יכולים לנהל את הזמן שלכם ולוודא שאתם מעניקים את מלא תשומת הלב ללימודים.

הממשק משתמש ברשתות סלולר, GPS ,Wi-Fi ומאפשר לתייג מקומות בהם אתם מרבים לשהות.

Timediary נגישה לאנדרואיד ואינה כרוכה בתשלום.

כמה זמן אתם מבלים עם חברים?
כמה זמן אתם מבלים עם חברים?

סורק אישי
במקום לרוץ לספרייה ולחכות בתור למכונת צילום, הכירו את האפליקציות שיאפשרו לכם לצלם דפים ומסמכים ולשמור או לשלוח אותם כקבצי JPG, PDF או PNG ועוד - JotNot Scanner (אייפון), CamScanner (אנדרואיד).

השירות מזהה באופן אוטומטי את קצוותיו של הדף, מאפשר סריקת עמודים מרובים ועושה זאת באיכות גבוהה כך שסריקה תהיה קלה לקריאה.

JotNot Scanner נגישה לאייפון ואינה כרוכה בתשלום.
CamScanner נגישה לאנדרואיד ואינה כרוכה בתשלום.

מילון
קורא לכם שאתם קוראים מאמרים ונתקלים במילים בשפה גבוהה מדי? המילון באפליקציית Dictionary.com יאפשר לכם להקליד את המילה ולקבל פירוש מתאים ללא כל חיבור לאינטרנט.

האפליקציה כוללת מעל 275,000 הגדרות ו-80,000 מילים נרדפות ואם תרצו, תוכלו לשמוע את ההגייה הקולית של המילה.

Dictionary.com נגישה לאייפון ולאנדרואיד ואינה כרוכה בתשלום.

רשימת פתקים
לכולנו יש אלפי פתקים שמונחים בכל מיני מקומות - במגירה, ביומן, על המקרר או אי שם במעמקי התיק.

אפליקציית Evernote מאפשרת לכם לרשום פתקים וירטואליים, לארגן ולסדר אותם לפי תגיות ונושאים. הממשק פשוט ויעיל ומלבד העובדה שעושה לכם סדר, הוא גם עוזר לנו לשמור על סביבה ירוקה.

Evernote נגישה לאייפון ולאנדרואיד ואינה כרוכה בתשלום.

יש לכם יותר מדיי פתקים?
יש לכם יותר מדיי פתקים?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד