072-3300504

להרוויח 35,000 שקל בשעתיים

למה לעבוד קשה אם אפשר לפתור חידות? קרן ישראלית מציעה מימון מלא של התואר שלכם, כשכל מה שצריך לעשות זה לפתור חידה. כותב החידה, דן חמיצר: "לא דרושות יותר משעתיים"

אחינועם מזרחי | 04-12-2012 12:24:00

יש מי שחושב על הסטודנטים בארץ – קרן ישראלית ותיקה בשם יק"א, רוצה לעזור לצעירים להתקדם ולהתפתח, ומציעה לממן עבורם את שכר הלימוד, באמצעות מענק של 35,000 שקל. איך זה קורה? צריך רק לענות על חידה, ואפשר להתחיל לחשוב היכן רוצים ללמוד.

"החלטנו לקדם את פעילות קרן יק"א בדרך מקורית", אמר זאב מילר, מנכ"ל קרן יק"א, על המיזם הייחודי. "אז פנינו לדן חמיצר, שחיבר חידה, הנשענת על 120 הפרויקטים החדשנים שעשתה הקרן, במשך 120 שנות פעילותה בישראל".

מי שכתב את החידה הוא לא אחר מאשר החידונאי הותיק דן חמיצר, הידוע בחידותיו המתוחכמות. אולם לדברי חמיצר עצמו, מספיקות שעתיים על מנת לפתור את החידה. "החידה מאוד פשוטה – כתב החידה מחולק לשלושה חלקים ומכוון למציאת שלושה פרויקטים מתוך 120. אדם שיושב שעה עד שעתיים יצליח לפתור אותה".

חמיצר מתאר את התהליך שיוביל אתכם לפתירת החידה. "די לעבור על כל הפרויקטים, שנמצאים באתר הקרן, ולהשתמש ברמזים שמתווספים בכל שבוע לאתר. כל חייל שרוצה ללמוד יכול ליהנות מהכסף הזה ואנשים שמגיעים לגליל יכולים לעצור מול שער יק"א במכללת תל חי ולהבין את חשיבותו בעבר ובהווה".

מילר מוסיף, כי החידה תהיה באוויר כמה חודשים ומידי שבוע ינתן רמז שיקל על פיתרון החידה. מי שיפתור נכונה יקבל מלגת לימודים מלאה, בסך 35,000 שקל, ללימודים אקדמאיים באוניברסיטה או במוסד אקדמי אחר. מי שסיים את לימודיו ורוצה לקבל פרס מבלי ללכת ללמוד, יכול להשתתף ולקבל 25,000 שקל.

מלגה בהישג יד. יק"א
מלגה בהישג יד. יק"א
מה בא לכם ללמוד?
מה בא לכם ללמוד?

קרן יק"א
קרן יק"א נוסדה על-ידי הברון הירש והחלה לפעול בישראל החל משנת 1900. במהלך שנות פעילותה תמכה הקרן במאות פרויקטים חדשניים בתחומי החינוך, החקלאות והתיירות, ותרמה רבות לשינוי פני הגליל והנגב ולקידום התעסוקה.

במטרה להכיר לדור העתיד את פעילותה הענפה של יק"א בישראל, הפך שער יק"א במכללת תל חי בצפון ל"שער האוצר", ובו ניתן למצוא את כתב החידה וכן אריחים מיוחדים בהם מוטבעים מיזמי הקרן, כמו הקמת מרכז מידע וטכנולוגיה בשער הנגב, הקמת מרכז חקר לפיזיקה בכברי ומרכז גמילה במלכישוע.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד