072-3300504

בחירת תחום הלימודים על פי המזל

לרגל ההרשמה לשנת הלימודים הבאה, האסטרולוגית קרני צור מציגה כמה טיפים מועילים לבחירת תחום הלימודים על פי המזל האסטרולוגי שלכם

קרני צור | 18-06-2013 10:51:00

אם אתם מתלבטים מה יהיה מסלול הלימודים הנכון עבורכם ומה הנתיב שיוביל אתכם אל המקצוע המתאים ביותר, יכול להיות שדווקא המזל האסטרולוגי יענה לכם על כל השאלות וההתלבטויות. מזלו של האדם מלמד פעמים רבות על אופיו, הכישורים והחוזקות שלו וגם על מסלול הלימודים ומאוחר יותר מסלול העבודה אשר מתאים לו.

הרבה אנשים הולכים לאסטרולוגים בכדי לשמוע באיזה נתיב כדאי להם לפנות ואילו לימודים כדאי להם לבחור – ואכן ההתבוננות במפה האסטרולוגית יכולה לקצר מאוד הרבה התלבטויות, תהיות וגם טעויות כאשר קובעים את הדבר הכל כך חשוב: נתיב הלימודים אשר ייפתח לכם את הדלתות התעסוקתיות בהמשך הדרך. אז אם גם אתם לא יודעים מה אתם רוצים לעשות כשתהיו גדולים, בואו לקרוא על המזל שלכם ואולי תבינו סוף סוף מה אתם באמת אוהבים.

מזל טלה
כדי להתאים את הלימודים לאש הבוערת בתוככם בחרו מסלול שהוא מאוד מעשי ואנרגטי. הפלפל שלכם לא יאפשר לכם ללמוד משהו יבש מדי. בנוסף, לבני מזל טלה מומלץ להעדיף קורסים קצרים וממוקדים מאשר לימודים ארוכים ומתמשכים.

מזל שור
בני מזל שור אוהבים להרגיש את הקרקע תחת הרגליים, ומבחינה לימודים ישנן שתי דרכים שונות לעשות זאת: לימודים של תחום הקשור לגוף כמו למשל: מסאז' או מאמני כושר, או לחילופין לימודים הקשורים לכספים וכלכלה.

מזל תאומים
לבני מזל תאומים קורצים כל תחומי המחשבים והתקשורת, כולל שיווק ויחסי ציבור. זמן קצר אחרי הלימודים בני מזל זה כבר יוכלו ללמד אחרים את התחום.

מזל סרטן
לבני מזל סרטן חשוב לשלב את הרגש עם העבודה. תחומים טיפוליים, חינוך לגיל הרך או מסלול שיוביל אתכם לעבודה שתוכלו לעסוק בה מהבית יהיו לכם טובים.

מזל אריה
בודאי כבר חשבתם על לימודי תיאטרון ומשחק, לא? כל תחום לימודי אשר יעזור להבליט את הכישרונות שלכם יתאים לבני מזל אריה. אבל אם אתם פחות אנשים של במה, תחום הניהול הוא התחום עבורכם.

איזה תחום ייפול בגורל?
איזה תחום ייפול בגורל?

תלכו עם האינטואיציות שלכם
מזל בתולה
עבור בני מזל בתולה מקצועות כמו הנהלת חשבונות או עריכת דין יהיו תחום מצוין, אבל באיזה תחום שתבחרו תהיו תלמידים מצטיינים ותגישו את כל העבודות מסודרות ובזמן ולכן הטיפ החשוב ביותר עבורכם הוא דווקא לא להיות יותר מדי בלחץ בזמן הלימודים.

מזל מאזניים
חשוב לכם מאוד לעשות טוב לאנשים, להביא דברים להרמוניה וגם להשתמש בכישורים השכליים והאומנותיים שלכם. לכן תהיו מצוינים כמגשרים, אבל גם לימודי האומנות על גווניה השונים יתאימו לכם מאוד.

מזל עקרב
כל תחום אותו ייבחרו בני מזל עקרב הם ייקחו במלוא הרצינות והטוטאליות. תחומי המחקר השונים מתאימים מאד ליכולת שלכם להעמיק ולחדור לכל דבר, אך עם זאת לא כדאי להזניח את הלימודים האלטרנטיביים והרוחניים.

מזל קשת
לימודים זה אתם וזו האהבה הגדולה שלכם ולכן זה ממש לא משנה במה תבחרו. למידה עבורכם זו חגיגה. אבל אם בכל זאת צריך להתמקד, ההמלצה עבור בני מזל קשת היא תחום הדרכת הטיולים או לחילופין תחום שהוא רחב מאוד כמו ב.א. כללי למשל, אשר יאפשר לכם כל הזמן לגלות עוד ועוד גילויים מרתקים.

מזל גדי
בני מזל גדי ילכו בדרך כלל לתחום לימודים קונבנציונאלי, אך בהחלט לא פשוט כמו ראיית חשבון, רפואה או אדריכלות. אתם לא נרתעים מלימודים מאוד קשים או ארוכים והמסגרת הלימודית עושה לכם בהחלט טוב.

מזל דלי
סביר להניח שעדיין לא המציאו את המקצוע שאתם רוצים ללמוד, כי כולכם חידושים והמצאות. באופן כללי כניסה למסגרת לימודית זה לא דבר פשוט עבורכם ועל כן, נראה שלימודים אוטודידקטים שמאפשרים חופש רב יותר יתאימו לכם יותר מלימודים מסודרים.

מזל דגים
לבני מזל דגים קורץ כל תחום הנפש. על כן, פסיכולוגיה על גווניה השונים תהיה בחירה מצוינת עבורכם ותאפשר לכם בעתיד עיסוק שגם ירתק אתכם וגם תוכלו לתרום בו לאנשים אחרים – וזה בהחלט חשוב לכם. בנוסף קורסים בכתיבה, יצירה, אומנות ורוח יתאימו למים הזורמים שבכם.

כותבת המאמר קרני צור הינה אסטרולוגית מהמכון לאסטרולוגיה הוליסטית

כל אחד והמזל שלו
כל אחד והמזל שלו
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד